Merhabaaa ben geldim :) Bu bölüm biraz ekşın kattım hikayeye(Ne ekşın ama jfdhgj)Neysem hepinize iyi okumalarr. Oylar çok az geliyor,bu yazar üzgün ama yılmadan size yb atıyorum.Lütfen destekleyin,oy ve yorum atın.Hepinizi çok seviyorum <3(Meyadaki şarkıya aşık olmuş olmam...)
''Söylenmeyi keser misin?''Arabadan inerken en sonunda çemkirmiştim.Sabahtan beri başımı şişiriyordu ve deli olucaktım galiba artık.
''Pişman olmaya başlıyorum Baek.''Durup ona döndüm ve söyledim.
''Güzel hadi geri dönelim o zaman.''Bileğimden tutup arabaya çekiştirirken mızmızlanıp ağlamaklı sesler çıkarttım ve bileğimi geri çektim.
''Gelmene izin vermemeliydim.Ahh cidden!''deyip hızlı adımlarla binaya girdim.Peşimden bir kaç küfür savurup yanıma koştu.
''Tamam tamam,özür dilerim.''Ona gözlerimi devirip hızla tam önüme dönecektim ki büyük bir bedene çarpıp yere devrilmeme ramak kala kolumdan tutulup hafifçe yana savruldum.Panikle kapattığım gözlerimi açtığımda bana endişeyle bakan bir çift göz ve nişanlımın endişeli sesini duydum.
''Gölge!''Hızla yanıma geldiğinde kolumu tutan elleri sertçe bedenimden ayırıp beni arkasına çekti.
''Dikkatli olsana!''Sinirli çıkan sesiyle bana ne kadarda sahip çıktığını görüyordum sevgilimin.
''Kusura bakma görmemişim,bir yerinize bir şey oldu mu acaba?''Sonunda bana çarpan kişiye dikkatle bakınca onun Ahn jae hyun olduğunu anladım.Olumsuz anlamda kafamı salladım.Kafasını sallayıp yanımızdan uzaklaştı.
''Sen şimdi bu zibidiyle mi çekeceksin çekimi.''Tekrar gözlerimi devirmiştim.
''Baek,cidden.''Bana bakmadan kaşları çatık bir şekilde giden Jae hyun'un arkasından bakıyordu.Onu umursamayıp Jung Hee'nin yanına gittim.
''Ahh bebeğim gelmişsin,bakıyorum nemrut nişanlında gelmiş.''dediği sırada Baek yanımıza çoktan gelmişti.
''Nemrut?''
''Maalesef gerçekler Baek tatlım.Sevgilini çok sıkıyorsun.''dediğinde Jung Hee Baek kaşlarını çattı.
''Neyse hadi seni hazırlamak için odaya alalım,sende şurda bekleybilirsin canım.''dediğinde Baek'e döndüm ve yanağına bir öpücük kondurdum.
''Lütfen biraz sakin ol sevgilim.''
''Sadece senin için.''deyip elimi tuttu ve öptü.Gülümsedim.Arkamı döndüğüm zaman Jae hyun'un bizi izlediğini fark ettim.Onu umursamadan odaya geçtim.Çekimini yapacağımız marka bir kot markasıydı.Giyeceğim kıyafetler kot şort,kot ceket,kot gömlek gibi şeylerdi.İlk önce bahar kreasyonundan kırmızı bir gömlek ve beyaz pantolon giydim.Siyah topuklu ayakkabımı da giydikten sonra saç ve makyajımı yaptılar.Hafif bir dalga yapmışlardı saçıma.Ayanda kendime bakıp odadan çıktığımda karşı duvarda yaslanmış bekleyen Jae hyun'u gördüm.Çıktığımı görünce beni baştan aşağı süzdü.
''Tanışma şansımız olmadı,ben Ahn Jae Hyun.''Elini uzattığında sıktım.
''Bende Gölge.''
''Memnun oldum Gölge.Bir şey sorabilir miyim mahsuru yoksa?''
''Tabi.''
''Byun Baekhyun ile ilişkin nedir acaba?İkinizi bayağı yakın gördüm.''
''Ahh tanıyorsun demek Baek'i.''
''Exo sevdiğim bir gruptur,takip ediyorum.''
''Nişanlısı olurum kendisinin.''Arkamdan gelen Baekhyun'un sesiyle başta korkmuştum.Daha sonra belime dolanan kollar ile gerilmiştim.Jae hyun hafifçe güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfic''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...