Bölüm 7

409 32 0
                                    

''Senin ne işin var burda?''Gözlüğünü çıkarıp kaşlarını çattı.

''Bende seni gördüğüme sevindim gerçekten.Ne kadar kibarsın?''deyip tekrar gözlüğünü taktı ve valizlerimizi almamıza yardım ederek arabaya gittik sessizce.

''Yongmin bir adam yollayacağını söylemişti,seni değil.''

''Sonuç olarak ben geldim.''dedi valizleri bagaja koyup.

''Kapa çeneni de arabaya bin,fazla söylendin çocuk yardım etmeye gelmiş.''dedi Yağmur kolumu tutup arabaya sokarken.

''Farkındaysan ondan uzak durmaya çalışıyorum.''

''Bunları sonra dert ederiz önce seni evine taşıyalım.''dediğinde usulca kafamı sallayıp Baekhyun'un arabaya binmesini bekledim.Binince arabayı çalıştırdı ve yola koyuldu.15 dakika sonra modern bir apartmanın önünde durdu.Arabayı park edip bagajdan valizleri indirmeye başladı.Bizde çıkıp ona yardım ettik.Hepimiz ikişer valiz alıp binadan içeri girdik ve asansörle 10.kata çıktık.Bina 15 katlıydı.Asansörden indiğimizde sağ taraftaki kapının önünde durdu Baekhyun ve cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtı.Büyülenmişçesine evin içini gezdim.Beyaz hakimdi eve.Bayılmıştım.O kadar güzel dizayn edilmişti ki.Oldukça moderndi.2 yatak odası vardı.Tabikide büyük olan benimdi.Salona geçip koltuklara oturduk.Hala gözlerimi alamıyordum bu güzel dekorasyondan.

Hala gözlerimi alamıyordum bu güzel dekorasyondan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''İnanamıyorum o kadar güzel ki bu ev.Resmen modernlik akıyor.Senin için ne kadar masrafa girmişler kız görüyor musun?''dedi Yağmur.Kaşlarımı çattım.

''Ben bu kadarını istememiştim ki.Hayalim sonuçta burda yaşamak her yerde kalırdım ben.''

''Biliyorum bebek şaka yapıyorum sadece.Patronlarının bonkör olması güzel bişi.''Baekhyun bize anlamayan gözlerle bakıyordu.

''Ahh garibim bizi anlayamıyor.''

''Dalga geçme!''

''Tamam tamam.Onunla ne yapmayı planlıyorsun.''

''Bir şey yapmayı planlamıyorum.Sadece arkadaşı olmayı düşünüyorum.Ne ben ona karşı bir şey hissediyorum ne de o bana.''dedim Baekhyun'a bakarak.

''Hııı sen onu benim külahıma anlat.''

''Tamam yeter Korece konuşun artık hiçbir şey anlayamıyorum.Dedikodumu yapıyormuşsunuz gibi hissediyorum.''dediğinde en sonunda Baekhyun güldüm.

''Özür dileriz.''dedi Yağmur çarpık Korecesiyle.

''Sen ne ara Korece öğrendin?''

''Gölge bana öğretti biraz.''dediğinde Baekhyun bana bakıp gülümsedi.

''Ee beğendin mi yeni evini?''

''Ne beğenmesi bayıldım.Bu ev o kadar güzel ki anlatamam.Sadece bu kadar masrafa girileceğini düşünmemiştim.''

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin