Bölüm 5

466 35 0
                                    

 Multimedya silinmiş ve gözükmediği için resimleri aşağı koyuyorum tekrar gitmesin diye.  

  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yağmur ile kendimizi nasıl eve attık hiç hatırlamıyorum.Saat gecenin bilmem kaçıydı.Çocuklarla biraz daha kuliste vakit geçirdikten sonra ordan çıkmıştık.Tabikide bol bol resim çekilmiştik.Asla resim çekilmeden bırakmazdım.Yarın için saat 2 civarında onları otellerinden almak için sözleşmiştik.Toplamda 7 kişi olduğumuz için 2 araba gerekliydi.Benim ki ve Yağmur'un arabası iş görürdü.Saat gece 2 olduğundan ötürü bizim eve geldik.Sessizce odama çıkıp üstümüzü başımızı değiştirdik.Yüzümüzü temizleyip kendimizi yatağa attık.Saat 3 olmuştu.12'ye kadar güzel uyurduk biz Yağmur ile.Olurda öküz gibi yatarsak uyanamaz olursak diye alarm da kurmuştum.Şimdi rahat bir uyku çekebilirdim.

*****

Alarmın sesiyle itiraz ede ede kalktık.Annem çok şükür bulaşmamıştı bize uyandırmak için.Pazar olması da ayrı avantajdı.Okul derdi yoktu.Yağmur ile kalkıp mutfağa indik.

''Günaydın kızlar.Nasıldı bakalım geceniz?''dedi annem bize kahvaltı hazırlarken.

''Tek kelimeyle mühteşemdi.''

''Siz birde Gölge'nin çocukları görünce bayılmasını görecektiniz.''

''Ne bayılması?''dedi annem endişeyle.

''Önemli bir şey değil anne.Ufak bir bayılma hem sonra çok güzeş vakit geçirdim.O kadar iyi insanlar ki hemen arkadaş olduk.Hatta bugün bir kaçını İstanbul'u gezdireceğiz.''dedim masaya oturup.Babamda karşımda gazetesini okuyordu.

''Ee bu arada sizinle bir şey konuşmam lazım.''dediğimde babam gazetesini indirip gözünü bana dikti.Haydi gazamız mübarek olsun.

''Bana iş teklifinde bulundular.''

''Kim?Ne!''

''Kai'nin makyajı bozulmuştu ve ben düzelttim menajeri de bunu görmüş işte makeup artisti olarak ve üyelerin özel asistanı olarak bana iş teklifinde bulundular.''

''Okulun peki?''diye sordu annem.Tamam hemen itiraz etmemiş olması hala umut olduğunu gösterir.Babam ise şaşırtıcı derecede sessizce beni dinliyordu.Korkmalı mıydım?

''Okul konusunda da öğrenci değişim programına başvuracağım.Seoul Üniversitesinde.Çok rahat olacağımı söylediler anne.Bütün masrafları karşılayacaklar zaten.Lütfen gitmeyi çok istiyorum.Bunun benim için ne kadar büyük ve anlamlı bir şey olduğunu biliyorsun.''

''Bilemiyorum Gölge.Seni o kadar uzağa göndermeye gönlüm el vermez.Hem ben özlerim seni.''

''Sık sık gelirim ziyarete.Siz de gelirsiniz hem.Ne dersin baba,lütfen?''

''Sen nasıl mutlu olucaksan ben her türlü desteği çıkarım prensesim.''O kadar mutlu olmuştum ki sevinçten kalkıp babamın yanına gittim ve boynuna sarılıp yanağından öptüm.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin