Bölüm 37

255 25 5
                                    

Selam bebeklerimm.Sizi biraz beklettiğim için üzgünüm ama son zamanlarda hiç içimden yazmak gelmiyordu.Bu bölümü de dün yazmaya başladım ve yeni bitti.Biter bitmez atayım dedim.Biraz geçiş bölümü gibi bişi oldu asıl bomba olaylar sonraki bölümlerdeee.

Bugünkü olimpiyatları izlediniz mi?Gözüme aşırı gurur kaçtı.Oğluşlarım gene her zaman ki gibi bir numaraydı onları çok seviyorum <3

İyi okumalar.Sınır 15 vote lütfen oy verin ve yorum yapın.

''Babacığım.''Havaalanında seslendiğim isim bana dönünce yanına koştum ve hızla sarıldım.

''Prensesim benim,özlemişim seni.''

''Bende seni.Annem yok mu?''diye sordum ayrılırken.

''İşten izin alamadı.Bir sonraki sefere hem ben de 2 gün kalacağım sadece.Bir şirkete uğramam ve Soo Man'ı görmem lazım daha sonra ise Woo Jin ile görüşmem lazım.''dediklerinden sonra ister istemez gerilmişti.

''Umarım güzel geçer her şey.Gerçekten Baekhyun'u seviyorum baba ve onunla evlenip hayatımı onunla birlikte geçirmek istiyorum.''dediğimde yüzüme buruk bir gülümsemeyle bakıp elimden tuttu ve çıkışa yöneldik.Babamı evime götürdüğümde eşyalarını bıraktı ve şirkete geçeceğini söyledi.Yarın için Byun ailesiyle bir yemek yememizi istedi bu yüzden de şuan Baekhyun'un yanına çıkıp ona haber vermeye gidiyordum.Kapıyı açıp kafamı uzattığımda sandalyesinde şarkı sözleri üzerine çalıştığını gördüm.

''Gelebilir miyim?''Sevimli bir şekilde sorduğumda bana döndü ve başını olumlu anlamda salladı gülümseyerek.Sandalyede arkasına geçip ellerimi omuzlarına koydum ve hafif bir şekilde ovmaya başladım.

''Sevgilim bu günlerde çok çalışıyor.''Onaylarcasına bir kaç mırıltı çıkarttı.

''Babam geldi.''

''Ohh..Ne zaman?''

''2 saat önce.Havaalanından alıp eve bıraktım daha sonra şirkete geçti.Yarın akşam için ailenle bir yemek yememizi istiyor.''

''Ben annemle konuşurum bebeğim,ev müsait olmayabilir ama şık bir restorantta yer ayarlarız.Olur mu?''dediğinde kafasını arkaya çevirip bana baktı.Gülümseyerek kafamla onu onayladım ve dudaklarına minik bir öpücük bıraktım.

*****

Masada ki öldürücü sessizlik beni daha çok geriyordu.Baek masanın altından elimi tutup bana güven verircesine sıktı.

''Uzun zaman oldu Tahsin.''Bay Byun sessizliği bomuştu.Babam ona bakıp burukçana gülümsedi.

''Evet öyle oldu.''

''Zamanında bir takım olaylar yaşadığımızın farkındayım ama şuan konu kızın ve oğlumun geleceği.Görüğüm kadarıyla birbirlerini çok seviyorlar ve evlenmek istiyorlar.Önlerinde engel olmayalım.''Bay Byun'un dediği şeyler o kadar mantıklıydı ki.Bayan Byun da desteklercesine bir kaç mırıltı çıkardı ağzından.

''İnan kızımın mutluğuna engel olmak istemiyorum sadece hala sana güvenemiyorum Woo Jin.''dediğinde babam hayal kırıklığıyla gözlerimi yumdum.

''Haklısın zamanında Hei'ye yaptıklarımız için üzgünüm ama ne olduysa oğlum için yaptım.Biliyorsun Baekbeom o sıralar oyunculuk için bir teklif almıştı ve uzun bir süre geçmişti teklif almayalı.Eğer Hei ile olan haberleri çıksaydı bu kariyerini bitirecekti.Ben sadece oğlumu korumak için gerekli olan şeyleri yaptım Tahsin.Sende kızın için aynı şeyi yapardın emin ol.''

''Kızım için her şeyi yaparım ama bu bir başkasının hayatına mal olmaz Woo Jin.''

''Baba lütfen?''İşler iyiye gitmiyordu ve daha fazla dayanamıyordum.Babam bana baktı uzunca.Gözlerimde ki hayal kırıklığını gördü,daha sonra Baek ile kenetli ellerimize baktı ve gözlerini bir kaç saniyeliğine kapattı.

Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin