Arkadaşlar hikayeyi gözden geçirirken fark ettim ve ufak bir değişiklik yaptım.Gölge ve Yağmur 22 yaşındalar ve bu onların son senesi üniversite de 5.yılları yani.İleride konuyu o şekilde yazmışım dönüp bakınca hesapladım ki ilk bölümde aslında ben hazırlıkla birlikte 4.seneleri şeklinde yazmışım.Aslında 5.ve son seneleri olacak.Oylamayı unutmayın iyi okumalarr -xoxo
Baekhyun ile ilişkimizi yada artık ne yaşayacaksak bunu olabildiğince gizli tutup Yongmin'in öğrenmemesine dikkat edecektik bundan sonra.Dikkat çekmemek için ise ben Joo hyuk ile olan sözde ilişkime devam edecektim ve böylece sorun kalmayacaktı.En azından ben öyle umuyordum.Joo hyuk ile de konuşup durumları ona anlatmıştım.Başta biraz kafası karışsa da ayak uyduracağını söylemiş ve içime su serpmişti.
''Hazırsan çıkalım.''dedi Baekhyun.Buraya gelirken giydiğim kıyafetleri tekrardan giymiştim.
''Çıkabiliriz.''deyip telefonumu alıp evden çıktım.Birlikte arabaya ilerleyip bindik.1.30 saatlik sessiz yolvuluğumuzun ardından Baekhyun beni eve bıraktı.
''Bunu istersin diye düşündüm.''diyerek bana giydiğim tişörtünü verdi sırıtarak.Elinden hızla alıp arabadan indim ve eve girdim.
''Ben geldim.''diye Yağmur'a seslendim.
''Mutfaktayım.Umarım açsındır çünkü çok güzel bir omlet yaptım.''
''Açlıktan ölüyorum.''dedim yanına giderek.
''O elindeki ne?Uu eniştem sana tişörtünü mü verdi?''dedi gülüp.Omleti masaya koydu ve tabaklara servis etmeye başladı.
''Evet.''dedim sandalyeye otururken.
''Ayrıca telefonda konuşmalarımızı da duydu.Kısacası her şeyi biliyor.''
''Peki siz ikiniz?''
''Bilemiyorum.Sanırsam birlikteyiz ama gizleyeceğiz.Sadece sana söylüyorum birine dahi söylersen gece yarısı gelip seni uykunda boğarım.''dedim gözlerimi kısarak.
''Tamam tamam.Dudaklarım mühürlü.''dedi ve gülüp omletini yemeye başladı.Günümün geri kalanı sakin geçmişti.Baekhyun ile mesajlaşmıştık çoğunla.Fazla komik ve romantikti.Bu halini seviyordum.Joo hyuk ile sevgili olduğumu öğrendiği zamanki nemrut halini değil.Bu sıcak ve cana yakın Baek'i seviyordum.
*****
''Ahahaha yapmayın ama...ahahaha..Çok adisiniz ahahah''Sehun Baekhyun ve Chen üçü birlik olmuş beni gıdıklıyorlardı.Onlardan kaçmaya çalışıyordum ama üç kişi oldukları için beni kolayca kıstırabiliyorlardı.
''Nefes alamıyorum.''dedim gülerken.Baekhyun hemen geri çekildi ve Sehun ile Chen'i de geri çekti.Derin derin nefesler almaya başladım.
''Sizi pis adiler.''dedim gülerken.
''Bunun intikamı kötü olacak haberiniz olsun.Gece ansızın başınızda belirip sizi yastıkla boğabilirim.''dedim nefes nefese.Onlarsa bana gülüyorlardı.
''Ahh çok eğlenceliydi.''dedi Chen.
''Hee sen birde bana sor.''deyip bir tane omzuna vurdum.Gülüp içeri geçti.
''Aranız düzelmiş galiba.''dedi Sehun Baekhyun ile ikimize bakıp.
''Gibi gibi.''dedim.Baekhyun yanıma gelip beni belimden tuttu.
''Düzelmekten fazlası.''dedi gülümseyerek.Sehun tabi şaşırmıştı.
''Ben sana sonra açıklarım.''dedim Sehun'a.Kafasını olumlu anlamda sallayıp odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...