Arkadaşlar neden okuyorsunuz da oy vermiyorsunuz gerçekten anlayamıyorum.Bir tuşa basmak çok zor bir şey olmasa gerek çünkü gerçekten emek vererek burda yazıyorum taslakta da kalabilirdi ama ben yayımlamak istedim.Lütfen biraz emeğe saygı...
Korkunç bir gece geçirmiştim.Çoğunlukla ağlamalıydı.Yağmur bana destek olmaya çalışmış bütün gece yanımda kalmıştı.Sabah uyandığımda ise rezalet gözüküyordum.Göz altlarım şişmişti.Yüzümü yıkayıp odama döndüm.Yongmin in bana verdiği defteri açıp bugün ki programa baktım.Burda ki programlardan çocukların haberi yoktu.Yongmin onlara hatırlatıyordu.Şimdi ise bu görev benim.Yeyy çok sevindim.Sormayın.Bugün saat 1'de bir görüşmeleri vardı.Hepsinin katılması zorunluymuş.Gidip bunu hatırlatmam gerekliydi.Saat 9'du.Gidip kahvaltı da hazırlasam iyi olurdu.Ne kadar yapmak istemesemde işim buydu.Bana para vermelerinin sebebi buydu.Saçımı tepeden dağınık topuz yaptım.Hiçbir makyaj yapmayacaktım.Bir gözlük takacaktım ve asla çıkarmayacaktım.O evde görmek istemediğim üç kişi vardı.Baekhyun,Kai ve Chanyeol.Hadi Kai ve Chanyeol'u bir şekilde affederim belki,Baekhyun'u?Çok zor.Altıma spor bir şort giyip üstüme de omzu düşen bir bluz giydim.Bluzu şortun içine soktum.Gözlüğümü takıp evden çıktım.Yağmur'u bütün gece ayakta tutmuştum.Uyumayı hak ediyordu.Elimde defterle sokakta yürümeye başladım.Evlerinin önüne gelince kapıyı çaldım.Umarım uyanmışlardır.Kapıyı Sehun açtı.
"Günaydın noona."
"Günaydın."deyip içeri girdim.
"Sen iyi misin?"
"Daha iyi günlerim olmuştu."deyip mutfağa geçtim.Kimse yoktu.
"Uyuyorlar mı?"
"Çoğu evet.D.o Kai ve ben yeni kalktık.Bu arada bu evin anahtarı rahatça girip çıkabilmen için."deyip bana anahtarı uzattı.
"Gözlüğünü çıkarsana içerdeyiz."
"Çıkarmasam daha iyi olur."dediğimde Sehun bana yaklaşıp gözlüğümü çıkarttı.
"Ağladın mı sen?"Kaşlarını çatıp sordu.
"Evet insanların öyle bir yetenekleri de var.Şimdi gözlüğümü verir misin?"deyip elinden aldığım gözlüğümü tekrar taktım.
"Noona,niye ağladın?Biri mi bir şey yaptı?"
"Boşver."deyip yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladım.
"Gidip diğerlerini kaldır kahvaltınızı yiyin sonra programınızdan bahsedeceğim size."dediğimde kafasını salladı ve mutfaktan çıktı.
"Günaydın."Bu Kai'ydi arkasından Chanyeol da pişmanlıkla mutfağa girdi ve başını eğip sessiz kaldı.Cevap vermedim.
"Özür dileriz.Öyle bir şey yapmamalıydık Gölge."dedi ikiside bana.
"Evet,yapmamalıydınız."diye mırıldandım.Merdivenden sesler gelmeye başlayınca sakin kalmaya çalıştım.Hazırladığım yemekleri masaya koyup tezgaha yaslandım ve teker teker içeri girmelerini izledim.Hepsi bana selam verip masaya oturdu.En son Baekhyun gelmişti.Yeni uykusundan kalktığı her halinden belliydi.Gri şortu ve siyah bir tişörtü vardı üstünde.Dağınık saçları ise cabası.Gözlerini benden ayırmayarak masaya oturdu.
"Neden gözlük takıyorsun Gölge?"diye sordu D.o.
"Önemli bir şey değil."deyip elimdeki defteri açtım.
"Saat 1'de bir görüşmeniz var.Evin önünden araba kalkacak ve sizi götürecek.Herkes mutlaka katılıyor.Afiyet olsun size ben sonra tekrar uğrarım."deyip mutfaktan çıktım ve duvara yaslanıp derin derin nefes aldım.Bana delici bakışlar atarken onu görmezden gelmek çok zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şeye Rağmen(BAEKHYUN)
Fanfiction''Güzel vakit geçiriyor musun?''diye sordu bana. ''Evet.Sen?'' ''Bende öyle.''dediğinde çıkan hafif bir rüzgar kollarımı kavuşturup kendimi ısıtmama sebep oldu.Ardından ise omuzalarımdan aşağı bir ağırlık çöktü.Bana c...