(David pov)
"Dat ik van je houd David"
Nadat Jack de woorden uitspreekt verschijnt er een liefdevolle glimlach op zijn gezicht. Ik glimlach zacht terug. "W-wat?" vraag ik zacht. Ergens ben ik bang dat hij het niet meent. Dat hij een weddenschap heeft verloren, maar door zijn oplichtende ogen weet ik dat hij de waarheid spreekt. Hij krijgt namelijk de zelfde oplichting in zijn ogen als hij met zijn zusjes bezig is.
"Ik houd van je." herhaalt hij. "Ik weet dat ik het heb verpest, maar ik wil dat je weet dat ik van je houd."
Ik schud snel mijn hoofd. "I-ik houd-d ook v-van jou." zeg ik hakkelend.
Mijn wangen worden rood terwijl een grote glimlach op Jacks gezicht komt. Langzaam komt Jacks gezicht weer dichterbij. Hij sluit zijn ogen en komt nog dichterbij. Ook ik sluit mijn ogen en wacht tot zijn lippen die van mij raken. Ik voel de zijne op de mijne en ga mee ik de kus. Na een tijdje trekt hij terug en kijkt me aan met een oplichting in zijn ogen. Door de oplichting in zijn ogen, begin ik te blozen en kijk naar mijn handen. Stiekem kijk ik naar hem. Ook hij krijgt kleine blosjes op zijn wangen.
"David?" vraagt hij terwijl hij mijn hoofd optilt met zijn vinger. Ik kijk hem aan. "Geloof je nu dat ik van je hou?" Ik knik snel en glimlach breed. Hij geeft me een snelle kus en staat op. "Wacht hier." roept hij voordat hij weggaat. Niet veel later komt hij terug met een bak eten. Hij pakt de laptop van zijn bureau en komt naast me zitten. "Welke film zullen we kijken?" vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.
"Wat vind je van The Fault in our Stars?" Hij zet de film op en niet veel later voel ik een arm on me heen.Ik glimlach en leg voorzichtig mijn hoofd op zijn schouder en kijk zo naar de film. Langzaam sluit ik mijn ogen en geniet van het moment. Eindelijk val ik weer in slaap met een veilig en gelukkig gevoel.
(Jacks pov)
Als de film is afgelopen, zie ik dat David op mijn schouder inslaap is gevallen. Vertedert kijk ik naar hem voordat ik een zachte kus op zijn haar geef. Voorzichtig probeer ik op staan en leg ik alle spullen weg. Bezorgd kijk ik naar David. Hij heeft niks gegeten tijdens de film en vast ook niets op school. Een zachte klop laat mij opkijken. Roos staat in de deuropening."Wil je spelen?" vraagt ze zacht. Ik kijk eerst naar David en knik dan. Zachtjes loop ik met haar mee naar beneden en volg haar naar de poppen. "Zullen we anders bakken?" vraag ik. Roos knikt vrolijk en rent naar de keuken. Ik kijk lachend toe en pak alle spullen voor cupcakes.
Na een tijdje zitten de cupcakes in de oven en loop ik naar David. Ik zie dat hij slaapt en geef hem een kus. Langzaam opent zijn ogen. "Sorry." mompelt hij als hij ziet dat hij in mijn bed ligt. Ik schud glimlachend mijn hoofd en ga naast hem zitten. "Roosje en ik hebben samen cupcakes gebakken. Kom je zo eten?" vraag ik. Hij slikt even en knikt dan toch.
Ik glimlach breed en trek hem uit bed als ik de wekker hoor afgaan. Hij hapt even naar adem en trekt een pijnlijk gezicht. "Alles oké?" vraag ik bezorgt. Hij knikt snel met zijn hoofd en loopt dan naar Roos. Ik loop achter hem aan en haal de cupcakes uit de oven. "Eten!" roep ik.
Meteen hoor ik iemand aan komen rennen en zie ik een klein meisje aan tafel zitten. David komt er achteraan, alleen wat langzamer. Ik geef ze beide een cupcake en ga zelf ook aan tafel zitten. In tegenstelling tot David valt Roos meteen aan. Zelf heb ik hem al bijna op als David er nog aan moet beginnen. Ik zie hoe hij met moeite de cupcake opeet.
"Wil je er ook nog een?" vraagt Roos. Hij schud zijn hoofd. "Nee dank je, ik zit vol." mompelt hij. Ik frons en haal mijn schouders op. Zelf pak ik er wel nog eentje en begin ook deze snel op te eten. "Ook niet een hapje?" vraag ik aan hem. Hij schud zijn hoofd en mompelt dat hij even naar de wc gaat. Ik kijk hem twijfelend aan, maar laat hem toch gaan.
Ik hoor de deur van de wc open en dicht gaan en kijk naar Roos. Ik zie dat ze stiekem nog een cupcake heeft gepakt. Als ze merkt dat ik het zie, houdt ze de cupcake snel achter haar rug en kijkt me onschuldig aan. Ik schud lachend mijn hoofd en kijk op mijn telefoon. Niet veel later komt David terug. Hij kijkt vermoeid uit zijn ogen.
"Ik ga naar huis. Ik ben doodop." Zegt hij tegen me.
Ik schud mijn hoofd en zeg tegen hem dat hij bij mij kan slapen. Hij stemt ermee in en loopt naar boven. Ik ruim de spullen op en neem Roos mee naar boven. Ik stop haar in bed en geef een kusje op haar voorhoofd. Ik loop de kamer weer uit en ga beneden zitten. Ik zoek de bakplaat met alle cupcakes. Ik zie wel de bakplaat, maar geen cupcakes. Ik schud lachend mijn hoofd, Roosje toch.
Ik loop naar boven en zie David slapen. Hij heeft een trui en een joggingsbroek van me aangetrokken waardoor ik zacht glimlach. Net als ik me wil omkleden krijg ik een berichtje.
Wij blijven slapen in een hotel want het werk liep uit. Sorry! Xx mam en pap.
Ik stuur ze een berichtje terug dat het oké is en begin dat met het omkleden. Ik ga naast David liggen en geef hem nog een kus voordat ik mijn arm om hem heen sla. "Slaaplekker lieverd." fluister ik zacht terwijl ik mijn ogen sluit. Niet veel later vallen mijn ogen dicht en val ik met een glimlach inslaap.
De volgende ochtend word ik wakker van mijn wekker. Als ik zie dat David naast me ligt glimlach ik en maak ik hem zachtjes wakker. Hij opent zijn ogen slaperig en glimlach naar me. "We moeten naar school." zeg ik zacht. Zijn glimlach verdwijnt, maar hij stapt wel uit bed. Ik stap ook uit bed en loop naar de kamer van Roos. Ik maak haar wakker en help haar met omkleden. Daarna loop ik naar mijn eigen kamer waar ik David al omgekleed op bed zie zitten.
"Zou jij misschien met Roos naar beneden willen?" vraag ik. Hij knikt en wil naar beneden lopen als ik hem tegenhoud. Ik druk een kus op zijn wang waardoor hij bloost. Ik glimlach en laat hem los zodat hij beneden kan lopen.
Als ik niet veel later naar beneden loop zie ik David en Roos lachend ontbijten. Nou, eigenlijk is alleen Roos aan het ontbijten. Ik kijk hem fronsend, maar hij doet alsof hij het niet ziet. "Ik moet nog wat van boven pakken." mompelt hij. Ik knik en laat hem naar boven gaan.
Net als ik David wil roepen gaat de bel. Ik kijk verbaasd en doe de deur open. "Kom je?" vraagt Brandon. Ik kijk hem verward aan. "We hebben school.." Shit! Ik hoor voetstappen naar beneden komen, David...
Alweer een nieuw hoofdstukje! Laat weten wat jullie er van vonden of wat je denk dat er gaat gebeuren! Hope you liked it
Xx
JE LEEST
A Little Too Much... (boyxboy) ✔️
Teen FictionDavid is al jaren verliefd op Jack, de grootste player van de school. Tot Davids grote verdriet beseft hij maar al te goed dat hij Jack nooit kan krijgen. Ondertussen gaat het thuis ook niet echt vlekkeloos; zijn ouders negeren hem sinds ze erachter...