Hoofdstuk 36

1.2K 66 6
                                    

Pov David

Oké, nadat ik tegen de deur aanliep, gingen we maar terug naar onze kamer en zijn we op de bank gaan zitten met een grote zak chips en een film. De film werd mijn favoriete film: Grease. Ik hou van die film. Hij is wel redelijk oud, maar toch wel echt geweldig!
Jack vond hem alleen iets minder leuk... Hij gaf de hele tijd commentaar en lachte ze uit als er iets gebeurde. Dus ja, nu zijn we bezig met een film die Jack heeft gekozen. En je raadt het waarschijnlijk al, precies. Een horrorfilm. Geweldig.
Ik zit al de hele film met een kussen tussen mijn armen en kijk de helft niet. Oh ja, bijna vergeten. Ik schrik misschien af en toe een beetje, schreeuw dan heel even en verschuil me dan achter het kussen of Jack.
Die filmavonden van mij en Jack zijn echt geweldig...


Pov Jack

Man, ik hou van deze film! Echt waar! Het is echt een aanrader: The Campus.
Ik kijk even naar David en moet van binnen hard lachen. Laten we zeggen dat hij de film niet echt meekrijgt, aangezien hij een kussen voor zijn gezicht heeft en helemaal opgekruld achter me zit. Oh ja, bijna vergeten te zeggen: de popcorn ligt op de grond. En hopelijk hoef ik niet te vertellen wat er daarmee is gebeurd.

*een tijdje, met veel schreeuwen van David, later*

Langzaam met veel moeite sta ik op en loop naar de eettafel, waar mijn telefoon ligt. Ik druk op accepteer zonder te kijken en hou de telefoon tegen mijn oor aan.
"Met Jack." Meteen krijg ik spijt dat ik heb opgenomen en moet haar vreselijke gezeur aanhoren. Het gaat altijd over haar. En ja hoor, daar gaat ze: tetter de tetter de tetter. Ze tetter aan een stuk door. God help me...
"Oh Jack! Wat ben ik blij om je stem te horen! Ik heb je gemist. Ik hoor niks van je. Ik begon me zorgen te maken. Is alles oké? Natuurlijk wel, anders kon je de telefoon niet opnemen. Maar ik wilde je stem gewoon horen. Ik mis je verschrikkelijk veel! Oh ja, natuurlijk wil je ook weten hoe mijn vakantie tot nu toe is, natuurlijk. Nou ja, waar zal ik beginn-"
Oh nee... help me...
"Ik zit natuurlijk in mijn bikini aan een privé-zwembad in Dubai, met natuurlijk uitzicht op zee. Mijn pappie heeft alles geregeld. Hij moest hier naartoe voor zijn werk en hij wilde niet alleen, dus nam hij mij mee. Het is natuurlijk wel jammer dat ik niet naar een ander land kon, want ik wilde eigenlijk naar Australië, maar dat doen we dus een andere keer wel. Het is zo saai hier, het is altijd alleen maar Dubai, Dubai en nog eens Dubai. En het is vreselijk hier! Het water van het zwembad verpest de krullen in mijn haar en mijn nagel is al een paar keer gebroken! Dat is toch schandelijk! Ik had het natuurlijk al aan mijn pappie verteld en hij had een klacht ingediend. Maar mijn nagel brak dus omdat er een stomme hond tegen mij aansprong! Vreselijk toch?!"
"Uhu... verschrikkelijk." Zeg ik zo gemeens mogelijk, hopend dat ze ophangt. Nar nee hoor! Ze gaat door...
"Ik vind het echt zielig voor me!"
"Ik ook... jammer dat hij breekt... maar er is niks aan te doen. Het gaat vanzelf wel over, of niet."
"Je hebt gelijk! Maar dat had ik zelf ook al bedacht. En wanneer kom je terug? Dan sta ik op je te wachten op het vliegtuig! Maar ik moet gaan! Ik moet nog naar de schoonheidsspecialiste! Doei schatje!"
"Doei Chelsey."
En weg is ze. Eindelijk! Haar piepende hoge stem begon me al een gehoorbeschadiging te geven.
'Klets!' Over gehoorbeschadigingen gesproken, dat was de deur die werd dichtgegooid door David. Ik dacht dat hij lag te slapen, maar niet dus.

"David?" Ik klop op de deur, aangezien ik er niet inkom omdat hij opsloot zit.
"David? Laat me erin." Zeg ik met een zucht. Wat is er aan de hand? Heb ik iets verkeerd gedaan?
"David? Ligt het aan mij? De vakantie? David?"
"Laat me met rust!" Antwoordt hij. Ik weet niet waarom, maar hij klinkt boos en verdrietig tegelijk.
"David?"
"Rot op!"
Ik ga met mijn rug tegen de deur staan en zak naar beneden. Ik ga hier niet weg voordat die verdomde deur open is. Niet voordat David me normaal aankijkt en vertelt wat er is.








Pam pam pam paaaaaaamm!! Cliffhangerrrrr!!! Nou ja, soort van... als je trouwens niet meer weet wie die ene dame Chelsey was, kan je dat denk ik ergens aan het begin opzoeken :).

Like en laat een comment achter wat je ervan vindt!

Sorry dat dit hoofdstuk zo laat erop is gekomen, maar ik was het helemaal vergeten door de vakantie.
Xxx
P.S. Nog een fijne vakantie!!! (als je die al hebt) :)

A Little Too Much... (boyxboy) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu