İki yıl oldu belki, ilk yayımladığımdan bu yana. Özlemişim.. Fısıltıya final bölümünü attım ve tamamlandı yaptım bugün. İlk tamamlandı yaptığım kitabım. Bu hikayeyi de bir sonla taçlandırmak umuduyla.
Bininci de olsa belki... Bu hikayenin doğuş tarihi olsun mu?
15.08.2018Şinigami, internetteki bir haberin dikkatini çekmesiyle vakit kaybetmeden üzerine tıkladı. Bu hayatının haberiydi, bunu bilmenin hüznünü ve öfkesini taşıyordu. Ancak yaralı ruhu, ruhsuzluğun sınırındayken bunları takmayacak kadar acıya alışmıştı. Gelen hüzün ve öfke bir histeri krizine yol açmamıştı eskiden olduğu gibi, bu duyguları bir misafir gibi ağırlamış ve omuz silkmişti. Artık hiçbir şey umrunda değildi. İntikamı dışında hiçbir şey.
İnsanlık tarihinin en dehşet verici vakası! Filmi izleyen deliriyor!
Üç yıl önce olmuş bu olayda filmi izleyen birinin ifadesi şöyle:
Bir yakınımı kaybetmiştim. Psikolojik olarak iyi değildim. Ailem bir psikologa götürdü beni. Psikolog önerdi bu filmi. Filmde tanışıp arkadaş olduğum bazı kişiler de aynı psikologun tavsiye ettiğini söylediler.
Diğer hastalar da benzer ifade verdi. Ancak izleyenlerin akıl ve ruh sağlığının zaten bozuk olduğu ve filmde bir sahnenin hastalıklarının etkisini arttıracak şekilde onları tetiklediği düşünülüyor. Kayıp adlı film ülke genelinde yasaklandı. Uzmanlar filmi araştırmaya devam ediyor.
Filmi izleyen 386 kişinin 154' ü Dissosiyatif kimlik bozukluğuna ( Çoklu kişilik hastalığı) , 82' si bipolar hastalığına, 40' ı şizofreni hastalığına yakalandı. 86' sı intihar ederken 24' ünün hastalığı teşhis edilemedi.
Bu 24 kişi normal bir insan gibi hareket eder, konuşur. Ancak öfke kontrol sorunu yaşarlar. Kan görmekten hoşlanırlar; mazoşistçe ve sadistçe hareket etme eğilimleri mevcut.
Son olarak olayın faili meçhul. Üç yıldır süren çalışmalar sonucunda bu katliamın faili bulunamayınca polis dosyayı kapatmaya karar verdi.
O da o 24 kişidendi. Öldürmekten zevk alırdı.
"Çok eğlenceli bir intikam operasyonu başlasın o halde. İki yıldır planladığım operasyon. İlk olarak psikolog, sonra kolejdekiler. " dedi içinden. Sonra devam etti.
"Hepiniz öleceksiniz. O okul onun mezarı oldu. Siz de o okula mezar olacaksınız!
Ama önceliğim psikolog.
Yaşama elveda de psikolog.
Ve siz kolejdekiler!
Bekleyin. Ölüm tanrısı size armağan vermeye geliyor, ölümü!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şinigami : Ölüm Tanrısı
Mystery / Thriller' Herkes, herkese ihanet edebilir. ' Ölümün kucakladığı çocuklar büyüttüm avuç içlerimde. Hepsi kanımdı, hepsi bendi. Kızıldandı bedenleri, siyahın karasına bulanmışlardı. Ölü doğan çocuklardı onlar. İçime gömdüm fakat ben öldüm. Ölümüm gebe bırak...