3. Bölüm: Karanlık Noktalar

215 58 188
                                    

Karanlığın sizi içine çekmesini istemiyorsanız şayet karanlık noktalardan uzak durun. Zira sonunda karanlığın kendisi olmak kaçınılmaz oluyor.

Şinigami, yerinde huzursuzca kıpırdandı. Planının tıkır tıkır işleyebilmesi için beklemesi gerekiyordu. Ancak o, beklemekten çok sıkılmıştı.

"Senin iş ne oldu? "

"En az bir ayı var. Beklememiz gerekiyor. "

"Neden bahsediyorsun sen? Ne beklemesi? Üç yıl bekledim ben. Daha fazla bekleyemem. Çabuk hallet şu işi. "

"Merak etme abi. Sen okul işini halledene kadar hallederim ben. Psikolog olayının ucu sana dokunmaz. "

"Merak ettiğim yok zaten. Ucu bana dokunsa bile buhar olurum yine. "

🔎🔫💀🔫🔍

Esila siyah fon kartona kırmızı tahta kalemi ile Ölüm Tanrısı yazıp panonun üzerine kırmızı raptiyeyle astı. Mert evine dönüp bilgisayarı almış sistemi kurmaya çalışıyordu. Ecrin ise ona yardım ediyordu. Sonunda kurmayı başardılar.

Mert olay yerinden eve dönünce Can komiseri aramış, polis şifresi almıştı. Olay için araştırma yapacağını söyleyince Can Komiser üç polis hesabı açtırmış, şifrelerini Mert'e yollamıştı. Mert kendi bilgisayarına kurduktan sonra Esila ve Ecrin'in bilgisayarlarına da kurmuştu. Bu sistem polis merkezinde kullanılan sistemdi. Bu sistem sayesinde sabıkalılara ulaşabilir, yer saptaması yapabilir, isim aratsan herkesi bulabilirdin. Bu sistemi genelde istihbaratçılar kullanırdı.

"Şu psikologun adı neydi? Polis sitesinde hesabımız var artık. Adını aratacağım. Bakalım neler çıkacak. "
"POS hesabı mı? Bak iyi oldu bu." Esila, telefonundan notlara bakıp ismi söyledi.
"Buğra Karcı. "

POS'ta Buğra Karcı :
38 yaşında.
Memleketi Afyon Karahisar.
Beş yıldır İstanbul da oturuyor.
Hayatta olan tek yakını annesi. Annesi Alzheimer hastası. Geçen sene İstanbula Ankaradan sevk edilmiş.
Çalıştığı klinik Sarıyerde.
Üç sene Bağcılarda oturmuş. İki yıldır Sarıyerde oturuyor.

"Yarın şu Sarıyerdeki kliniğe gidelim. İnternette neler çıktı? "
Elle tutulur bir şey çıkmaması Ecrin'in umutla bu soruyu yöneltmesine sebep olmuştu.

" Kliniğin sitesi varmış. Oraya girdim. Şu yoruma baksanıza!"
Blackmoon:
Seni adi. Senin yüzünden kaç hayat son buldu. Cezanı çekeceksin.

"Son buldu derken neden bahsediyor?"
Ecrin şaşkınlık dolu bu cümleyi zor kurmuştu. Esila kullanıcının hesabına girdi. Profil simsiyahtı. İlginç biyografisini okumak onu hayli şaşırtmıştı.

23+1 KIZIL SİYAHİ
Tanrı sizi ölümle kutsasın.

"Buna çok şaşıracaksınız. Hesabı POS' ta arattım ve hiçbir şey çıkmadı yine. Ip adresi yok."

" Silinmişse biraz zor olur ama buluruz. "
"Hayır Esila. Ip adresi Amerika diye gözüküyor. Aratamayız. "

Olay gitgide derinleşiyordu. Elle tutulur bir şey bulamamışlardı. Biraz karamsar iç karartıcı panoya baktı. Maktülün göğsündeki yıldızların fotoğrafları, Ö. T harfleri, ve tabelanın fotoğrafı asılıydı. Bir de en üstte kırmızı renkli Ölüm Tanrısı yazısı.

🔍🔎👻🔍🔎

Ecrin'in seslenmelerine daha fazla dayanamayıp yataktan kalktı, odasının lavabosuna gitti hemen. Elini yüzünü yıkadı, aynadaki yansımasına baktı. Her geçen gün biraz daha çökmüş olmak eskisi gibi acıtmıyordu. Yine de yansımasına daha fazla bakamadı. Lavabodan çıktı hemen. Aşağı indi. Mutfaktan mis gibi börek kokusu geliyordu.

Şinigami : Ölüm TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin