4. Bölüm: Uçurum

176 54 122
                                    

Bir uçurumdu, kıyısında yürüdüğüm...
Ölüme kavuşmak için boşlukta süzüldüğüm...

"Nasıl oldu bu? "
" Kadını takip ediyorduk. Taksiye bindi. Arabayla takip etmeye başladık. Çevre yolunda mesafeyi açtılar. Yetiştiğimizde kadın uçurumun kenarındaydı. Onu takip ettiğimizi anlamış olmalı. Sonrası bildiğiniz gibi. Uçurumdan atladı. "

"Kadını neden takip ettiniz, kadın kimdi? Her şeyi baştan anlatın, eksiksiz! "
Can Komiser ondan izinsiz bu tür işlere kalkıştıkları için çok kızmıştı. Bu çocuklar ona emanetti. Başlarına bir şey gelseydi, ne yapardı?

Esila, suçlu olduğunu biliyordu. Kapının kapalı olduğunu fark ettikleri anda geri dönseydiler bunların hiçbiri olmayacaktı. Sonra 'deliller de olmayacaktı ama' diye geçirdi içinden. Kafasındaki mahkemede haklı buldu kendisini ve ortaklarını. Bunu bilerek konuşmaya başladı.

"Psikologun çalıştığı kliniğe gittik. Kapalıydı. Balkondan girip kapıyı açtım. Kliniği incelerken bir odada kan, yangın tüpünün içerisinde helyum gazı ve içi dolu bir dezenfekte edici madde kutusu bulduk. Örnek aldık. Üst kattan sesler gelince saklandık. Uçurumdan atlayan kadın girdi içeri. Kadın delilleri yok edip klinikten çıktı. Gerisi Mert'in anlattığı gibi komiserim. "

"Aslında iyi iş çıkarmışsınız. O deliller vakayı çözmede işimize yarayabilir. Ama yine de bu yaptığınızı haklı çıkarmıyor. Ya başınıza bir şey gelseydi? Vakadan alındınız. Yine de bulgularınız için staja bizim vereceğimiz bilgiler üzerinden devam etmenize izin veriyorum. Bir daha kendi başınıza işlere kalkışmayın. "
"Ama komiserim. "
"Bana karşı mı geliyorsun Esila? "
"Dediğiniz gibi olsun. " dedi ve boyun eğdi Esila.

'Boyun eğdiğim kadar baş kaldıracağım.' söz.

🚔🚓🚔

"Evinizde oturun, vakayı öyle çözmeye çalışın ne demek! Vakayı öyle çözmeye çalışınmış. Vahiy inmesini mi bekleyelim. Araştırmasak nasıl bilgi edineceğiz? "
"Haklısın ama sakin ol Esila. "
"Mert haklı. Sinirli olmak hiçbir işimize yaramayacak. Hem liste hala bizde. Keşke örnekler de olsaydı. "

Esila delil tüpünü ve delil poşetlerini çıkardı çantasından.
"Her şeyden iki örnek almış olabilirim. " Sırıtmıştı. İleri görüşlü olmak sevdiği bir huyuydu.

" Bu arada listeyi neden vermedin?" Ecrin, bunun vakadan atılmalarına sebep vereceğini düşünüyordu.
"Verseydim, listeye el koyar, araştırma yapmamıza izin vermezlerdi. Araştırmalarımıza gizli devam edeceğiz."

Başıyla onayladı kardeşini Ecrin ve evdeki küçük laboratuvarlarında örnekleri incelemeye başladı. Mert ve Esila ise isimleri araştırıyordu. 24 kişiden başlamıştı.

🔎🔎👻🔍🔍

3 saat sonra

" Kan maktule ait. Dezenfekte edici madde maktulün üzerine sıkılan madde ile aynı. Ve son olarak maddenin kutusundan bir parça almıştık. O parçanın üzerinde takip ettiğimiz kadına ait saç teli buldum. Siz neler yaptınız? " diye sordu Ecrin.
"Esila'nın çektiği fotoğraftan kadını arattım. Adı Sedef Çınar. Psikologun hastalarından biri. "
"Sedef Çınar mı? Listede adı geçiyor. " Bu önemli bir bulguydu.

" Listeden bir şey çıktı mı? "
Mert soruyu sorarken umutluydu çünkü Sedef Çınar adının listede geçmesi tesadüf olamazdı.

Şinigami : Ölüm TanrısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin