Herkes herkese ihanet edebilir. Fakat bana ihanet etmenin cezası ölümdür.
Bunu da herkes bilir.Mezarlığın çıkışında Ecrin, Esilayı bekliyordu. Görür görmez sarıldı Ecrin kardeşine.
"Kurtulduk kardeşim. Herkes kurtuldu. " Ölenler dışında.
Şinigami'den
"Her şey tamam mı?" Berzah, bana korkuyla baktı. Onun bakışlarında ilk defa korkuya şahit olmuştum. Bu bana tuhaf gelmişti.
"Kızıl Siyahiler terk etti ülkeyi istediğin gibi. Birimiz dışında. " Öfkelendim. Bana itaatsizlik etmişti biri. Bunun cezası ölümdü, kim olursa olsun.
"Kim?" diye sordum öfkeyle.
"Deniz. " dedi. Gözlerim şaşkınlıktan irileşti. Bana ihanet etmeyeceğini düşündüğüm tek kişiydi. Fakat ihanet zaten en beklemediklerimizden gelirdi. Kime kime sırtımızı yasladıysak bizi ilk o düşürürdü. Kime arkamızı döndüysek bizi ilk o bıçaklardı.
" Bul bana onu." dedim öfkeyle. İhanetin cezası ölümdür, kim olursa olsun dedim. Berzah elime bir kağıt verdi. Kağıtta bir adres vardı.
" Seni bu adreste bekleyecekmiş. Ülkeyi terk etmek istemiyormuş. Seni ikna edeceğini düşünüyor. İkna edemezsem beni öldürebilir." dedi.
"Zaten öldüreceğim." dedim öfkeyle. Ölüm Tanrısıyla pazarlığa tutuşmuştu ama benimle pazarlık eden biri ortaya canını koyardı.
Herkes herkese ihanet edebilir. Fakat Ölüm Tanrısına ihanet edene ölüm armağan edilir. İhanet eden ölür. Kim olursa olsun dedim yine kendime. Bana lakabımı veren kişi olsa bile.
Esila'dan
Şinigami: Ateş elimde, çok üzülmüş ihanetine. Teselli ediyorum onu senin yerine
Şinigami: Eslem'in yılanlarla kaldığı depoya gel
Şinigami: Ecrin dışında kimse yanında gelmeyecek yoksa ne olur biliyorsun (:
Esila, mesajları endişeyle okumuştu. Yanındaki Ecrin de kardeşinin mesajı okuduktan sonra yüzünün aldığı hali fark edince telefonu elinden alıp mesajları okumuştu. Kaşları çatıldı okuduğu her mesajdan sonra. " Bir daha kimseye zarar vermeyeceğini söylemişti."
Esila, yoldan bir taksi çevirdi ve bindiler. Ecrin de binmişti çünkü binmezse Esila'nın yalnız gideceğini biliyordu. Fakat bu durum hiç içine sinmemişti.
"Şinigami'nin kucağına bile isteye girdiğimizin farkında mısın?" diye sordu Ecrin. Sorusuyla taksi şoförü dikiz aynasından tuhaf gözlerle kızlara baktı.
"Kimseye haber veremeyiz okumadın mı mesajları. Ateş'in hayatını riske atamayız." Taksi şoförüne döndü. "Abi sen de biraz hızlı ol, acelemiz var. " Taksi şoförü ters bir bakış attı fakat ses çıkarmadı.
Deponun önüne geldiklerinde son yaşadıkları gerilimli olaydan sonra içine girmek istememişlerdi fakat buna mecburlardı. Deponun içerisine girdiler ve onlar girdikten sonra deponun otomatik kapısı kapandı. Dışarı çıkmaları mümkün değildi artık.
Katı aradılar kimse yoktu. Üst kattan ses gelince merdivenlere yöneldiler. Merdivenlerden çıktıkça üst kattan gelen sesler artıyordu. İki erkek tartışıyordu.
"İhanetin cezası ölümdür." dedi biri. Seslerim geldiği odaya girdiler. Ve Esila gördüğü kişiyle bozguna uğradı. Çünkü o bir tuzakla karşılaşacağını düşünüyordu. Ama karşısında panzehir duruyordu. Oyunun sonuna gelince oyunları, yalanları, saklanmaları bir kenara mı bırakmıştı? Fakat bir kenara bıraktıysa neden bu kadar şaşırmıştı o da gördüğü kişilere? Şinigami, karşısında duran iki kıza şaşkınlıkla bakmayı sürdürdü. Bu kızları burda görmeyi beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şinigami : Ölüm Tanrısı
Mystère / Thriller' Herkes, herkese ihanet edebilir. ' Ölümün kucakladığı çocuklar büyüttüm avuç içlerimde. Hepsi kanımdı, hepsi bendi. Kızıldandı bedenleri, siyahın karasına bulanmışlardı. Ölü doğan çocuklardı onlar. İçime gömdüm fakat ben öldüm. Ölümüm gebe bırak...