אז! החלטתי להעלות את הפרק הראשון של הסיפור החדש שלי (החלטתי לחכות קצת עם סיפור ההמשך של ׳ג'ורדן מיילס׳ בעיקר כי הוא כרגע לא עולה על הציפיות שלי ואני עדיין משכתבת את העלילה ומתלבטת מה ליצור שם)
אז תכירו את מדיסון ג'ונסון ותאמינו לי שאתם הולכים להתאהב בה!
אני אמשיך את הסיפור אחרי שאני אראה שיש לו קוראים, ובנתיים אני ממשיכה את ׳לא מוסרי׳ (ומי שלא קרא מוזמן לקרוא..)
אני אשמח לכמה שיותר קוראים וכמובן הערות בונות, כי אני רוצה להשתפר , לכן זה בסדר לא לחסוך בביקורת -כל עוד לא עוברים את הגבול!-
אוהבת מאוד! ❤️מדיסון נראת ככה-
קוראים לי מדיסון (מאדי) ג'ונסון , אני בת שבע- עשרה וחצי, לומדת בכיתה י׳ב, בתיכון אנדרסון בניו יורק, אני באה במשפחה אמידה וטובה, אמא עורכת דין ואבא מפיק מוזיקלי של חברת ההקלטות ׳בנג׳י׳, כל הזמרים הגדולים והלהקות חתומים שם.. אף פעם לא עיניין אותי לפגוש אף אחד מהם אבל אבא שלי פגש את רובם.. יש לי שיער בלונדיני- שטני, לא בהיר, עיניים ירוקות כהות מאוד, אני אוהבת את הגוון שלהם מאוד, אני נראת סבבה, לא מכוערת בכלל.. אבל לא כזו יפה...
אני ממלצרת ב״קרלה קפה״, זה בית קפה די גדול יש לו שני סניפים רק בניו יורק ועוד ברחבי ארצות הברית, לכל משמרת אני צריכה לשים חצאית אדומה עם פס לבן וכחול כהה בצידי החצאית, חולצה מכופתרת לבנה עם כפורים גדולים אדומים והשם שלי מוטבע על החולצה בצד שמאל למעלה בצבע כחול כהה וגלגיליות בצבע אדום עם פסים לבנים וכוכבים כחולים, אני נראת כמו תחפושת או קרקס מהלך.. הכל התחיל במשמרת מפגרת שבעה חודשים לפני סוף השנה...****נקודת מבט מדיסון ****
״מאדס״ שמעתי קול מוכר קורא לי במסדרון בית הספר,
״מרכוס״ אמרתי מחייכת ומחכה שיגיע אליי, ״איך היה?״ שאלתי מהססת, ״סבבה, קיבל את זה יפה.. ממשיכים הלאה..״ הוא אמר בטון נטול רגש ומחייך לקראת הסוף, ״יופי..״ אמרתי מדביקה לו נשיקה על הלחי. ״מה זה פרץ האהבה הזה?״ הוא שאל וגלגלתי עיניים כשצחקקתי, ״אתם באים לאכול?״ אית׳ן הבהיל אותנו כשבא מאחורינו, ״כן..״ אמרתי מחייכת וקופצת לו על הגב, ״שמנה״ הוא אמר מקפיץ אותי קצת למעלה, ״חזיר״ אמרתי מחזירה לו כינוי, ״תמצאו לכם חדר ״ מרכוס אמר וכמעט נחנקנו שנינו, ״סתום את הפה ולך תחפש לך מישהו לשכב איתו״ מלמלתי לכיוונו והוא סימן לנו זין עם האצבע.
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...