פרק 23- ״זה בסדר לפחד משינוי״

1K 56 5
                                    

ירדתי מהבמה מתנשפת, אבל תחושת אושר הציפה אותי, זה היה כמו תחושת היי, לא ניסיתי סמים מעולם אז אני לא בטוחה שככה זה מרגיש, אבל אני יכולה לנחש.. הרגשתי את האדרנלין עוד זורם לי בדם, ועוד כמה אנשים עלו לדבר , הלכתי להחליף חזרה לבגדי האירוע שהרגשתי מישהו סותם לי את הפה וגורר אותי לעצים שבגינה, בחושך ככה שאף אחד לא רואה אותנו, ״מה אתה עושה משוגע?״ צעקתי לכיוון ג׳ון שנראה מחוק, ״אני משוגע? לא לא לא״ הוא אמר מתחיל לצחקק, ״תגיד אתה לקחת משהו?״ שאלתי מחזיקה לו את הפנים כשניסיתי להסתכל על האישונים שלו, וצדקתי, נראה שהוא באמת לקח משהו, ״מה עובר עלייך בזמן האחרון?״ שאלתי דואגת, הוא כבר הלחיץ אותי, ״אני מצטער על כל מה שקרה״ הוא אמר מתעלם מהשאלה שלי, ״מה שקרה הוא שאתה בגדת בי עם חברה שלי ..״ אמרתי בשקט רצינית, ״אני מצטער אבל היא מדהימה״ הוא אמר מתלהב, זה גרם לי לצחקק, ״אתה יודע? אתה ממש לא מה שחושבים עלייך , אתה נראה הרציני , המתחשב, הרגיש והחכם, אבל אתה לא יותר מלוזר, אגואיסט, ונרקסיסט. ״ אמרתי מסיימת את השיחה, ״אני אגואיסט? חיכיתי לך ארבעה חודשים והכי רחוק שהגעתי זה להתמזמז איתך..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים, ״זה הכל? רצית להשכיב את הבת של הבוס?״ שאלתי מנסה להקטין אותו , ״משהו כזה..״ הוא אמר מרוצה מעצמו, ״אז למה לא אמרת קודם?״ שאלתי מחייכת, הוא חייך גם כשהתקרב אלי , הרמתי את הברך בחוזקה ובעטתי לו בבטן והוא התקפל, ״אל תתקרב אלי, אם תתעסק איתי, אתה תפסיד, תמסור את זה גם לחברה שלך.. למרות שכמו שאני מכירה אותה היא כבר משחקת עם מישהו אחר במקביל אליך.״ אמרתי מצחקקת כשהלכתי משם, ״את בסדר?״ ניק שאל פתאום כשהופיע מאחוריי על השביל, ״כן למה?״ שאלתי לא מבינה, ״אני מחפש אותך כבר רבע שעה, מאז שירדת מהבמה, גם ג׳וליין ואבא שלך מחפשים אותך..״ הוא אמר והתאפסתי על עצמי, ״הייתה לי שיחה נחמדה עם ג׳ון, או עם הסמים, אני לא בטוחה מי זה היה מבין שניהם.. בכל מקרה, הוא מחוק לגמרי, ולא כדאי לו להתקרב אלי אם הוא רוצה להמשיך לחיות״ אמרתי כועסת אבל מנסה להרגיע את עצמי, ״חששתי מזה.. אני אדבר עם דניאל וקווין כדאי שהוא יכנס לגמילה או משהו..״ הוא אמר והנהנתי..

״היי לך״ בריטני וקורטני אמרו כשרקדו לצלילי הלהקה שעלתה לבמה, ״בואי לרקוד..״ הן אמרו מתחננות כשמשכו אותי אליהן, ״העקבים האלה הורגים אותי״ אמרתי נאנחת, ״זה משפט שלא חשבתי שאני אשמע אותך אומרת בחיים..״ אית׳ן הופיע מאחוריי, ״ראית מה זה.. פעמיים בחיי לבשתי עקבים , בשתי הפעמים היית לידי..״ אמרתי לו והוא חייך, ״אה ושכחתי להגיד לך, קניתי את השמלה לנשף..״ אמרתי עם חיוך ערמומי, ״באיזה צבע השמלה?״ הוא שאל וחייכתי, ״כחול כהה״ אמרתי מחייכת כשחשבתי על השמלה, אני ממש אוהבת אותה, ״היי די עם הדיבורים וקדימה עם הריקודים!״ קורטני אמרה בחרוז, הנחתי שהיא שתתה קצת , או קצת הרבה, ״אין יותר שתייה בשבילך״ בריטני אמרה צוחקת כשלקחה לה את כוס השתייה שהייתה לה ביד ושמה על שולחן שהיה לידינו, ״תגידי מאדס, לדניאל יש מישהי?״ בריטני שאלה כדרך אגב מאוד מזוייפת, ״כן, הוא מעוניין במישהי שקוראים לה בריטני ווטסון .. ״ אמרתי ברמז עבה, והיא הסמיקה, ״די נו..״ היא מלמלה כלא מאמינה, עד לפני שבעה חודשים היא צווחה רק מלשמוע את דקורייט באלנס ברדיו, היום היא כבר מפלרטטת עם אחד מהם,
״אומייגאד שכחתי להגיד לך, את היית מדהימה! את בלי שום ספק הולכת להיות הזמרת האהובה עליי, אני לא מאמינה שאני חברה שלך כבר ארבע שנים ולא ידעתי את זה״ היא אמרה וחייכתי, עבדנו ביחד מהמשמרת הראשונה בקרלה קפה, ואז גילינו שאנחנו לומדות באותו בית ספר, מיד התחברנו , ״תגידי תודה, אני מכיר את השקרנית הזו כבר שמונה עשרה שנה, לא שמעתי אותה שרה מעולם, כל פעם שהיא הקשיבה לשיר היא או מלמלה או זמזמה או צעקה את המילים בכוונה !״, אית׳ן אמר מסתכל עליי בחיוך כועס, ״לא מאשרת ולא מכחישה״ אמרתי בטון רציני, ״אז מדיסון הלנה ויקטוריה ג׳ונסון, איך הערב הולך לך?״ הוא שאל וצחקקתי, ״הולך פיצוצים״ אמרתי כשהסתכלתי על דניאל מתקרב אליי, ״איפה היית?״ בריטני שאלה בתמימות, ״דיברתי עם ניק.. שמעתי על השיחה המקסימה של מאדי עם ג׳ון ודיברתי עם תומאס על ג׳ון.. ״ הוא אמר ועשיתי פרצוף מאוכזב בשבילו, מסכנים..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now