״די כבר תפסיק עם התירוצים! אני לא מוכנה לשמוע את זה יותר!״ צעקתי לניק בטלפון לפני שניתקתי לו שוב, הוא בגד בי, ושום תירוץ לא יעבוד פה, לא אלוכוהול, לא סמים, לא כעס , לא נקמה, בגידה זו בגידה.
״את בסדר בובי? את רוצה מים?״ בריאנה שאלה והנהנתי , ״מה אני עושה עכשיו?״ שאלתי והיא נאנחה, ״מפסיקה לחשוב יותר מידי, קחי הפסקה מהחשיבה, תזרמי, תתרכזי בשיקום שלך, הרגל שלך קצת מרוסקת, תתרכזי בלכתוב, להלחין, לאט לאט תחזרי לפעולה, תצאי לסיבוב ההופעות ואז תוציאי אלבום חדש עם כל השירים שכתבת בזמן השיקום..״ אית׳ן אמר והתחלתי לצחוק, ״טוב״ אמרתי נאנחת ודפיקה נשמעה בדלת, ״כן״ אמרתי חושבת שזו אחת האחיות שבאה להביא לי את הכדורים היומיים שלי פה, ״היי״ בריטני, דניאל וקורטני נכנסנו , ״מה אתם רוצים?״ שאלתי קרירה, ״אנחנו כל כך מצטערים מאדי בבקשה תנסי להבין ולסלוח״ הם אמרו וגלגלתי עיניים, ״אם ראיתם שאני מרוחקת ומתחמקת למה לא שאלתם מה עובר עליי? האדם היחיד שהיה בשבילי כל התקופה האחרונה שגיליתי על הרומן המסריח של אבא שלי, שהכרתי את אח שלי, היה ג׳ונאס האמפרי, אותו אחד שכתב עליי זבל של דברים, הוא היה חבר שלי יותר ממי שאני מחשיבה אח שלי, ושתי החברות הכי טובות שלי, זה מגעיל אותי לחשוב שהייתם בצד של האפס הבוגדני הזה וחשבתם עליי את כל מה שחשבתם, לא אמרתם כלום ושתקתם שהוא דיבר אליי דוחה! אתם יכולים למצוא את היציאה בעצמכם.. אני לא רוצה שתישארו פה״ אמרתי ובכיתי תוך כדי, ״מאדי בבקשה״ בריטני אמרה מתחילה לבכות יחד איתי, ״בריט בואי ניתן לה זמן״ קורטני אמרה מנסה למשוך אותה אחורה, ״לא רוצה, היא כמו אחותי אני לא יכולה לאבד אותה, את מבינה מאדי? גם אם תרצחי מישהו, אני אהיה בהלם ואתאושש אבל כשתגידי לי בואי אני אבוא איתך להעלים את הגופה ולהסתיר ראיות, את הדבר הכי קרוב שיש לי לאחות מאז שאחותי נפטרה, בבקשה אל תיקחי את זה ממני״ היא אמרה בוכה ובכיתי עוד יותר גם אני, היא התקרבה אליי וחיבקה אותי בעדינות כדי לא לפגוע לי בתחבושות והפצעים וחיבקתי אותה חזרה, ״תתארי לעצמך מה הרגשתי שאת לקחת את הצד שלו..״ לחשתי לה בקרירות ועזבתי אותה , המחשבה הזו לא נתנה לי פשוט לסלוח לה, הם כל כך פגעו בי, אף פעם לא הרגשתי כזה דבר.. הרגשתי בדידות, מהסוג הגרוע ביותר, שהיה לך את הכל ולא נשאר כלום.
****************************************************************************************
״תודה , תודה , תודה! עשיתם את סיבוב ההופעות הזה הכי טוב שיכול להיות. יאללה שיר אחרון לסיום! ״ אמרתי למיקרופון נרגשת והפלייבק התחיל .. לבשתי את הטופ המגניב שלי עם הפייטנים הצבעונים והגינס הקצר התואם, עם נעלי העקב הגבוהות..עברו שנה וחודשיים מאז התאונה שלי, ביניהם שלושה וחצי חודשי שיקום, חודשיים התרגלות למצב ואחר כך סיבוב ההופעות שלי שהיה אמור להתקיים בזמן הפציעה בערך, בואו נגיד שלא היה לי משעמם בתקופה העמוסה הזו , נתחיל מזה שאח שלי לוק מתחתן בעוד חמישה ימים, והוא רוצה שאני אהיה שושבינה שלו, לא של ארוסתו, שלו עצמו, בריטני ודניאל מאורסים כבר כמה חודשים, השלמנו כולם בזמן השיקום שלי, אית׳ן ולילי נפרדו, לפני כמה חודשים, והוא טס איתי לסיבוב ההופעות ללוות אותי, בריאנה עדיין אחת מהרקדניות שלי, זה ממש כיף לי שהם איתי כל הזמן, אני ואית׳ן מספקים אחד לשני צרכים מסוימים ושומרים על הקשר שלנו ככה, למרות שאני יודעת שהוא עדיין שוב מרגיש אליי משהו, אני כבר מכירה גם את זה, יצאתי לתקופה של חודשיים בערך אחרי השיקום שלי לפני סיבוב ההופעות עם וויל מהתאונה, זה נגמר אחרי שהוא גילה שקוראים לי מאדי ולא ויקטוריה ואני לא בת עשרים פלוס רגילה אלא זמרת מפורסמת.. אני בת עשרים וארבע וחצי, כבר התחלתי לחשוב על העתיד הרחוק שלי, עם משפחה וילדים, מי כבר ממש מתחילה להרגיש את הרצון הזה...
״קדימה מהר יש לנו שלושים שניות לפני שמלא אנשים יתחילו לזהות אותך ולרדוף אחרייך..״ ג׳וליין אמרה שירדתי מהבמה עם אדרנלין, ״האמת שבגלל שטסים מחר בבוקר אני ואית׳ן קבענו שנלך עכשיו לאנשהו..״ אמרתי בחשש מהתגובה של הצוות שלי, ..״זה הלילה האחרון שלנו באירופה ובצרפת..״ אמרתי מתחננת אחרי הפרצוף שקיבלתי מג׳וליין.. ״שיט ג׳וליין יש פה מלא מעריצים חייבים ללכת..״ אחד מהמאבטחים אמר וגלגלתי עיניים, ״אוקיי, נצטרך לעשות הסחה..״ ג׳וליין אמר ומיד הסתכלתי על בריאנה שהייתה הכי דומה לי מכל הסביבה, ״בואי להחליף בגדים!״ היא אמרה נאנחת והלכנו לחדר ההלבשה שלי, היא התלבשה בבגדים שלי ואני לבשתי את הג׳ינס הארוך שלה והסווצ׳ר הגדול שלה , היא שמה משקפי שמש וכובע גדול ואני לקחתי כובע מצחייה והיא יצאה עם כולם לכיוון הפלאשים בזמן שאני ואית׳ן חיכינו שקצת ירגע וברחנו מהדלת האחורית..
״נו, אני יודע שאת לא רוצה אותי בקטע כזה, אבל תתחילי לזרום קצת״ הוא אמר מכריח אותי לרשום על המנעול את ראשי התיבות של השמות שלנו עם לב , ״אוקיי, אני פשוט אתייחס לזה בקטע חברי״ אמרתי והוא חייך, נעלנו את המנעול על הגשר נתנו נשיקה למפתח והנפנו אותו באוויר עד שיתעופף ונעלם באוויר, ״בואי להסתובב..״ הוא אמר ושמתי עליו ראש כשהלכנו לאט מחובקים, ״אתה חושב לפעמים על העתיד?״ שאלתי אותו והוא שתק, ״קצת״ הוא מלמל, ״אתה רואה אותך נשוי? עם אישה? ילדים? יצורים קטנים שקוראים לך אבא?״ שאלתי והוא צחקק, לפעמים באה מחשבה על זה, אבל אז אני נזכר שהדבר הכי קרוב שיש לי לאישה וילדים זה סקס קבוע עם החברה הכי טובה שלי שלא תאהב אותי בחיים כמו שאני אוהב אותה..״ הוא אמר וחייכתי במבוכה, ״אם זה עוזר לך להרגיש טוב, אתה הדבר הכי קרוב שיש לי לזה גם כן..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...