״נו דני זה לא כזה קשה, צעד אחורה והיד נמשכת אחורה לכיוון הרגל, סלייד הצידה והידיים באגרופים, הצלבה עם הידיים והרגליים קצת מתכופפות צעד קדימה חזק ומאיים ובאותו הזמן מחיאת כף ..״ אמרתי מראה לו בסטודיו את התנועות בפעם החמישית, ״ברור שלך זה לא קשה, את יודעת כמה זמן הייתי צריך ללמוד את הריקודים שלנו לקליפים של הלהקה, מצפים לנו פה עוד ימים שלמים!״ הוא אמר מזהיר אותי וחייכתי לפני שהתחלתי להראות לו שוב את התנועות, ״טוב דניאל צא לשתות תתאפס קצת, בנתיים אני אעבוד עם מאדי על הקטע שלה..״ הכריאוגרפית שלנו אמרה לו והוא הנהן מודה שמישהו גאל אותו מהייסורים שלו , ״מוכנה מאדי?״ היא שאלה והנהנתי, ״בנינו לך קטע ריקוד סקסי וגם קצבי..״ היא אמרה והנהנתי מוכנה להתעלות על עצמי, ״אחת , שתיים, שלוש ארבע , חמש, ושש , בום , בום, חזק!״ היא קראה לפי הקצב של הספירות של הקומבינציה וסימנו אותה יחד, ״ג׳יזס לרגע חשבתי שהגעתי למועדון חשפנות..״ שמעתי מאחוריי והסתובבתי מחייכת, ״אית׳י!״ צווחתי ורצתי אליו מחבקת אותו חזק, ״זהו? סיימנו עם זה?״ שאלתי מאושרת והוא חייך והנהן, ״אני לא מאמינה שנשארת שם עוד חודש שלם אחרי הטקס סיום שלך!״ אמרתי כועסת אחרי שהוא היה אמור להגיע כבר לפני שלושה שבועות, ״העיקר שעכשיו אני פה.. מתי מסתיימים לך הצילומים של הסרט?״ הוא שאל וחייכתי, ״עוד חודש וקצת..״ אמרתי מצפה כבר לסרט עצמו, ״וואו..״ הוא אמר והנהנתי, ״ומתי את ודניאל מצלמים את הקליפ?״ הוא שאל ודניאל בדיוק הגיע, ״עוד שבוע וחצי..״ אמרתי והוא הנהן, ״ואז הקליפ יוצא עוד חודש כזה נכון?״ הוא שאל והנהנתי, ״היי אחי מה קורה?״ דניאל שאל נותן לו חיבוק ׳גברי׳ דבילי ואית׳ן החזיר באיזו ברכת אחי משלו, ״איך ההרגשה להיות כבר שבוע וחצי במקום הראשון של הרדיו ויוטיוב?״ אית׳ו שאל אותנו וחייכנו אחד לשני מצחקקים, ״בקטנה, מאדי יותר מתלהבת מטקס פרסי השנה שהיא מקווה לקחת בו את זמרת השנה, שיר השנה, שיתוף הפעולה של השנה , הקליפ של השנה, אלבום השנה ופשאניסטת השנה שלכולם היא מועמדת!!״ דניאל אמר בדרמה ואית׳ן צחק, ״זו מאדי, לא חשבתי אחרת, היא מושלמת״ הוא אמר לי וחייכתי רק משמוע, ״טוב אני הולך לאמא שלי, בהצלחה פה, תנסה לא לשבור משהו״ אית׳ן אמר לנו ואז במיוחד לדניאל לפני שהלך מחוייך משם, ״אז, חשבת כבר מה ללבוש לטקס עוד יומיים?״ הוא שאל וסימנתי שלא..
*************
״תלבשי כבר את השמלה הזו נו!״ רייבן גערה בי כשקמתי באדישות והתלבשתי בשמלה הורדרדה, היא הייתה מתוקה מידי לדעתי, אבל רייבן טענה שהיא מסמלת באתי לקחת כמה פרסים, אבי עשתה לי בייביליס בשיער וגולגולת יוצאים ממנו שוונצים עם בייביליס מרושל, הן נתנו חי שרשרת כסופה צמודה לצוואר עם המון יהלומים ובאותו סט גם טבעת וצמיד, האודם היה ורדרד כהה יותר ניוד , סומק בגוון אפרסק, מצלמות בצבע ורדרד חום ונעלי עקב סנדל בצבע ורוד ניוד עתיק, השמלה הייתה צמודה באזור החזה ובמותן מבד תחרה אטום , עם מחשוף ענקי, והחצאית של השמלה הייתה טוטו נופלת עד סוף הברך..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...