״יש לך קול מטורף! ממתי את יודעת לשיר?!״ ג׳ון עמד מאחוריי בחדר שלי, ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי כועסת, ״באנו לשמוע את העריכה הסופית של השיר לפני הצילום של הקליפ, יש לך קול מדהים ואבא מפיק מוזיקלי למה את לא עושה עם זה כלום?״ הוא אמר מתלהב, ״אף אחד בחיים לא שמע אותי שרה, גם לא אבא שלי, ואתה לא הולך לספר כלום על מה ששמעת, זה המעט שאתה חייב לי אחרי כל הסיפור!״ אמרתי כועסת יותר, באיזו זכות הוא נותן לי עצות לחיים? ועוד מתחנף אליי בשקרים- את שרה יפה? נו באמת..
״אם תרצי אני אשמור על זה בסוד אני רק רוצה לדבר..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים, ״אני לא רוצה.. אתה מוזמן לחזור חזרה למעלה ולצאת לי מהבית..״ אמרתי כשהדלקתי חזרה את המוזיקה והגברתי, שכבתי על המיטה וחיכיתי שיצא, אחרי כמה שניות שהוא לא זז בהן הוא יצא, אבל מה שהוא אמר לא שיחרר אותי, אולי אני לא שרה כזה נורא? החלטתי לבדוק את זה, אבא שלי טס היום ליומיים, אני הולכת להתגנב לאולפן שלו ולהקליט את עצמי שרה רק כדי לבדוק מה אני חושבת על עצמי.. אני לא יעשה עם זה כלום..אבא שלי יצא לפני שעתיים, רצתי לאולפן והדלקתי את האור, הסתכלתי על כל הכפתורים הקטנים והבנתי שאני צריכה מישהו שיודע לתפעל את זה, אבל שאני אסמוך עליו.. דניאל הבהיל אותי כשנכנס לאולפן בזמן שדי פרצתי לשם, ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי מתנשפת מבהלה, ״מה את עושה פה? שכחתי פה את הפלאפון ובאתי לקחת אותו..״ הוא אמר והתחלתי לגמגם, ״פשוט תגידי את האמת.. את יכולה לסמוך עליי..״ הוא אמר והבנתי שהוא האדם המתאים למשימה, ״תגיד אתה יודע איך להפעיל את השליפציקים פה?״ שאלתי מצביעה על כל מערכת ההקלטה והוא צחקק, ״כן למה?״ הוא שאל מסתקרן, סיפרתי לו שאף אחד לא שמע אותי בחיים שרה, אבל שזה משהו שאני עושה עם עצמי לפעמים ושזה כיף לי, סיפרתי לו שג׳ון תפס אותי היום שרה בפעם הראשונה בחיים שלי שמישהו שמע משהו.. הוא שאל אם אני רוצה לנסות להקליט עכשיו..
הוא שאל איזה שיר, אמרתי לו ״ג׳וליין״, הוא חייך, ״מתאים לך לשיר כזה שיר.. בואי ננסה..״ הוא אמר וחייכתי, נכנסתי פנימה ושמתי עליי את האוזניות, בדקנו סולמות זה הביך אותי קצת אבל שמחתי שדניאל פה איתי, עשינו כמה הקלטות , הוא היה ממש ממש מופתע, אני לא יודעת אם לטובה או רעה, אבל הוא שלח אותי החוצה מהאולפן אחרי כמה טייקים ושעתיים בערך ונשאר בפנים עם ההקלטות במשך שעה וקצת, הוא קרא לי לבוא ושאל אם אני מוכנה לשמוע את התוצאה הסופית, הייתי ממש מפוחדת, אבל רציתי לשמוע , הוא הפעיל את ההקלטה וישבנו שנינו על הספה שבאולפן, זה היה לא רע.. אפילו די טוב, לא נשמע חובבני בכלל..
החיוך שלי נדבק לפרצוף ולא ירד, ״את חייבת לעשות עם זה משהו! בא לי להפיק לך אלבום נשבע לך..״ הוא אמר וצחקקתי, ״לספר לך סוד יותר גדול?״ שאלתי אותו והוא הנהן מתלהב, ״כתבתי כמה שירים.. אפילו שלחתי אחד מהם בשם אנונימי לתחרות שאבא שלי עשה בשביל אחת הזמרות שהוא החתים, השיר זכה, היא הוציאה אותו...״ סיפרתי את הסוד הכי סודי שלי, סיפרתי על זה לאית׳ן חודש אחרי שזה קרה, אבל רק על השיר סיפרתי, והוא יודע שאנחנו לא מדברים על זה יותר לעולם.. , ״את רוצה להיות זמרת?״ הוא שאל והרהרתי, ״אני לא רוצה להיות בצל של אבא שלי , וזה לא אפשרי בתחום הזה... וזה גם לא ממש מקצוע.. ואני כן אוהבת עיצוב .. אז אני לא ממש יודעת בעיניין הזה..״ אמרתי משתפת הכי בפתיחות, ״להגיד לך את דעתי?״ הוא שאל והנהנתי, ״אני חושב שאת מפחדת.. אני חושב שבתוך תוכך זה החלום האמיתי שלך ואת הקפת את עצמך בפחדים, לחצים, מסכות וחומות כדי לא לתת ל׳פנטזיה׳ הזו לקרות..״ הוא אמר וזה פגע בדיוק בנקודה, הוא כל כך צדק.. , ״את יכולה ללמוד ולהיות זמרת במקביל.. זה יכול להיות כמו תעודת ביטוח בשבילך...״ הוא אמר וחייכתי, ״אני צריכה עוד לחשוב על זה.. בנתיים אתה יכול לשלוח לי במייל את ההקלטה?״ שאלתי והוא הנהן בחיוך, סגרתי את האור באולפן של אבא שלי ונעלתי את הדלת כשיצאתי משם וירדתי למטה, ״אל תשכחי הצילומים לקליפ בעוד יומיים.. ״ הוא אמר והנהנתי, ״אז תגיד.. מה קורה עם בריאנה וג׳ון?״ שאלתי כ׳דרך אגב׳ ממש לא מוצלחת, הוא גיחך כשהבין את הנסיון הלא מוצלח שלי, ״אממ ..״ הוא אמר מגמגם וישב הבנתי שזה עיניין די רציני, ״הם מתראים .. די הרבה כזה..״ הוא אמר וזה כאב לי לשמוע יותר ממה שחשבתי, ״תגיד איך זה שאין לך חברה?״ שאלתי כדי להעביר נושא, ״לא יודע.. אני מניח שבנות כל כך בטוחות שאני פלייאר ומוקף בנות שהן לא מתקרבות אליי בקטע רומנטי אלא רק כהערצה לתמונות וחתימות..״ הוא אמר ונחשפתי פתאום לצד רגיש שלו, ״אני ראיתי ניצוץ עם בריטני..״ אמרתי במטרה לשדך והוא הסמיק, ״מישהי שנראת כמוהה בטח מוקפת בבנים..״ הוא אמר וחייכתי, ״מה זו הביישנות הזו פתאום והחוסר ביטחון? אני חושבת שהיא ממש בעיניין שלך, בלי שום קשר לזה שהיא מעריצה שלך..״ אמרתי והוא הרים גבה מסוקרן, ״תראה איך הכימיה ביניכם בצילומים של הקליפ שלכם.. אני בטוחה שזה יתפתח משם..״ אמרתי והוא חייך, ״מה עשיתי לפני שהכרתי אותך?״ הוא שאל מושך אותי לחיבוק דוב, ״אתה כמו האח הגדול והמציק שאף פעם לא היה לי״ אמרתי מצחקקת, ״כן?״ הוא שאל ׳מאיים׳, ״מעכשיו כל פעם שיתחילו איתך אני אדפוק להם מבט אח גדול...״ הוא אמר וצחקקתי, ״בסדר טמבל״ אמרתי כדי להשתיק אותו..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...