****נקודת מבט מדיסון****
קמתי באמצע הלילה, הייתה לי בחילה, רצתי לשירותים והקאתי את ארוחת הערב שלי שכללה שני משלושים של פיצה..
ניק היה לידי בחדר במלון ואני הרגשתי לחוצה, עברו חודשיים מאז תחילת סיבוב ההופעות שלי ועכשיו אני עומדת להופיע בברלין, אית׳ן נמצא פה בחופשה עם חברים וג׳וליין אמרה לי שהוא יבוא להופעה שלי, בזמן האחרון חזרנו לדבר מלא, בקטע מטורף כמו בתיכון שלא היינו מסוגלים לא לדבר אחד עם השנייה יותר מחמש דקות, והוא אמר לי כמה הוא מחכה לראות אותי, ואני לא בטוחה מה יהיה עם ניק בפגישה איתו, הוא גם ככה מקנא לנו בקשר, אני לחוצה בעיקר בגלל שאני רוצה שאית׳ן יחזור להרגיש אלי מה שחבר טוב מרגיש ולא ירגיש שהוא עדיין ׳מאוהב׳ בי..״מוכנה ? עוד שתי דקות את עולה לשני השירים הראשונים..״ ג׳וליין אמרה והנהנתי, סיימתי להתארגן עם הבגדים החדשים שבחרנו לשני השירים הללו, חולצת בטן צמודה קצרה ומכנסון צמוד קצר מבד דק נוצץ וזהה, זה היה חושפני בקטע טוב, לא יותר מידי אבל נוח לרקוד ולהופיע..
השיער שלי היה מסודר בגלים שאבי עשתה לי עם בייביליס, וחיברה את הקצוות בסיכות כצמות צמודות לראש מקדימה..
החלטתי לעשות שינוי קטן בשיער, ומחר בבוקר אבי הולכת לצבוע לי את השיער בחום! זה רק לתקופה אבל ממש בא לי כבר מלא זמן..עליתי לבמה בירכתי לשלום את כל הקהל, אמרתי כמה כיף לי בנתיים בברלין ומחיאות כפיים נשמעו מכל כיוון, התחלתי שליד את השיר הראשון עם המוזיקה ולאט לאט התחממתי, היה כל כך כיף ומשחרר יחד, ״ועכשיו לשיר הבא אני רוצה לקרוא לאורח הכי מיוחד שיש, ניק החתיך אוונס!״ צרחתי למיקרופון וצרחות של מעריצות נשמעו מקהל, ניק עלה מחויך מושך אותי לנשיקה קצרה על הראש לפני שחזרתי לדבר לקהל, ״כמו שאתם כנראה יודעים, ניק הוציא אתמול שיר חדש מתוך האלבום החדש שלו, אלבום בכורה כסולן!״ אמרתי ושוב צרחות, ״אז החלטנו לפנק אותכם ולפני הדואט שלנו, קבלו את השיר החדש של ניק אוונס ׳the first day with you׳ ״ אמרתי והלכתי במהירות מהבמה שמוזיקת הפלייבק של ניק התחילה, התחלתי מהר להחליף בגדים לפני שניק יסיים לשיר, חולצת בטן - גופייה עם פאייטים בצבע תכלת טורקיז , וג׳ינס קצר וחגורה עם אבזם גדול, אבי ורייבן כל אחת תפסו צד אחד של השיער שלי ועשו לי שתי צמות צמודות לראש, בזמן ששמתי עגילי צלב גדולים, אני אומנם לא חזק בנצרות , חוץ מלחגוג את החגים וללכת מידי פעם לכנסייה עם המשפחה שלי אני לא עושה משהו שקשור לנצרות אבל זו עדיין הדת שלי.. שמתי מגפיים גבוהים עם עקבים ועליתי במהירות לבמה כשניק סיים לשיר..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...