טוב , החלטתי להעלות עוד פרק לסיפור, אני מודיעה כבר מעכשיו שהסיפור יהיה קצר יותר משני הסיפורים האחרים שלי, אבל לא קצר מידי😊, אוהבת מאוד ומקווה שהסיפור יתפרסם ויצבור קוראים.. 💖💕
השעה הייתה אחת וחצי, שתיתי עוד שאט מאז הראשון, רוב שתה שלושה, מרכוס שלא שתה בכלל הוריד אותנו בבית של רוב, לפני שהוא הוריד אותנו הוא קרץ לי זה היה ברור שרוח ההתנדבות לא נפלה עליו פתאום והיה מטרה לזה שהוא לקח אותנו, , גלגלתי עיניים כשהוא המשיך לסמן לי כל מיני דברים התעלמתי והמשכתי עם רוב לכיוון הדלת, ״ששש״ שמעתי את אח של רוב, דמיאן בסלון אומר כשלא הפסקנו לצחוק, ״שקט אתה, לך תישן בקולג׳ שלך יא מפגר״ רוב אמר לו ודמיאן גלגל עיניים והתעלם, דמיאן בן עשרים ושלוש, חמש שנים מבדילות בינו לבין רוב, השארנו את דמיאן בדייט עם הטלוויזיה ונכנסנו לחדר של רוב בקומה השנייה של הבית, נפלנו על המיטה שלו עייפים, הוא הדליק את הטלוויזיה על השתק והחליף מכנס וחולצה , בזמן שהוא החליף אני הסתובבתי והחלפתי את המכנס שלי לסתם מכנס שחור רופף, ״אחלה תחת״ הוא אמר והסתובבתי אליי מובכת, ״הסתכלת לי על התחת?״ שאלתי ללא בושה, ״כן..״ הוא אמר מתקרב אליי, הוא הרים אותי אליו והתחלנו להתנשק במהירות, כמו שהוא השתוקק אליו גם אני השתוקקתי כבר להצמיד את השפתיים שלי לשלו, נפלנו על המיטה, מתנשקים באגרסיביות, נכנסנו אל מתחת לשמיכה, הוא הכניס את היד שלי אל מתחת לחולצה שלי, המגע של היד שלו על הבטן שלי והגב גרמו לי לפרפרים בבטן, הוא המשיך לטייל עם היד שלו אל אזור החזה שלי , הייתי לחוצה מזה בטירוף אבל ניסיתי להתעלם מזה ולא לתת לזה להפריע לי, הרי הוא כבר עשה את זה בעבר, פשוט הפעם זה ימשיך..
הוא נישק אותי בעדינות לכל ארוך הצוואר שלי, והמשיך לטייל במורד הבטן שלי, הוא הוריד לי את החולצה, ככה שהייתי רק עם חזייה בפניו , הוא שלף את המכנס ממני והמשכנו להתנשק, הורדתי לו את החולצה שלו, ובהיתי בשרירים שלו, אני אוהבת אותם כל פעם מחדש, ליטפתי לו את שרירי הבטן בזמן שהוא התכוון לפתוח לי את החזייה, עד שדמיאן פתח את הדלת של החדר של רוב, מזל שהיינו מתחת לשמיכה, כיסיתי לעצמי את הפרצוף עם השמיכה, הייתי כל כך מובכת, ״נו, באמת.. מה אתה רוצה יחתיכת מניאק״ רוב אמר מעיף על דמיאן כרית, דמיאן שעמד בדלת צחקק רוב עדיין חיבק את המותן שלי, ״אית׳ן למטה, הוא אמר שהוא צריך את מדיסון , והוא נראה דיי לחוץ...״ הוא אמר והוצאתי את הראש מתחת לשמיכה, ״טוב היא באה.. עוף מכאן..״ הוא אמר לו ודמיאן יצא החוצה מצחקק, ״אומייגאד, איזה בושות״ מלמלתי שהרגשתי את הלחיים שלי אדומות ורותחות מבושה, יצאתי מהמיטה, שמתי את הג׳ינס הקצר שלי, שמתי את החולצה שרוב פשט ממני, שמתי את הסניקרס , הסתכלתי על עצמי במראה, סידרתי את השיער וירדתי למטה במדרגות , אית׳ן ישב בסלון עם דמיאן, ״בואי צריך ללכת..״ הוא קם כשראה אותי , ״למה?״ שאלתי משלבת ידיים, ״אני צריך אותך , דחוף...״ הוא אמר והנהנתי , הוא לא היה קורא לי סתם.. עליתי למעלה הסברתי לרוב שאני צריכה ללכת, לקחתי את התיק שלי נישקתי אותו לפני שיצאתי מהחדר וירדתי למטה במהירות, אית׳ן פתח את הדלת ויצאנו מהבית של רוב, השעה הייתה שלוש לפנות בוקר.. לא הבנתי מה כבר יכול לקרות בשעה כזו, ״מה קרה?״ שאלתי כשנכנסנו לאוטו של אית׳ן, נראה שהאלכוהול ששתה הפסיק להשפיע עליו די מזמן, ״נכון שבתחילת המסיבה, רקדנו אני , את ובריאנה?״ הוא שאל והנהנתי, לא הבנתי מה הוא רוצה, ״אז מרכוס היה בחוץ, הוא עישן סיגריה ורוב היה גם כן בחוץ, הם היו מאחורי הבית של קורטני והם שכבו, מאדי! רוב הומו!״ הוא אמר והתחלתי לצחוק, לא הבנתי ממתי אית׳ן הפך להיות כל כך מצחיק, ״אני רציני מאדס״ הוא אמר עוצר ליד הבית שלו, יצאנו מהאוטו, לא האמנתי לו, עלינו אל בית העץ שיש לו בחצר מאחורה מגיל שלוש בערך, זה הפך להיות המקום הקבוע שלנו..
ברי הייתה שם, היו שם המון חטיפים, שמיכות , ״מה? לילה לבן?״ שאלתי אותם והם הנהנו, ״תקשיבי אמילי ראתה אותם, היא אמרה רק לי והבטיחה לי שלא תגיד שום דבר..״ בריאנה אמרה לי וכיווצתי את הפרצוף שלי, ״למה שמרכוס יעשה לי דבר כזה?״ שאלתי עם עיניים זוהרות כבר על סף בכי, ״אני לא יודע..״ אית׳ן אמר מחבק אותי, ״אז למה שרוב ירצה לשכב איתי בכלל?״ שאלתי לא מבינה את כל ההתמזמזויות שלנו, ״אולי זה כדי לחפות על הזהות המינית שלו..״ בריאנה ניחשה , ״אני רוצה לתפוס אותם על חם..״ אמרתי נחושה לנקום, ״אוקיי, אני יודעת בדיוק איך לעשות את זה..״ בראנה אמרה מחייכת חיוך ביצ׳י ערמומי..
״היי, אתה ישן כבר?״ שאלתי את רוב בטון חמוד בטלפון, ״אממ כן..״ הוא אמר מנסה לנתק לי את הטלפון, ״טוב, נדבר מחר..״ אמרתי מנתקת את הטלפון, ״היי פינקי״ בריאנה אמרה בשם החיבה בו היא קוראת למרכוס- פינקי (פינק- ורוד), ״איפה אתה?״ היא שאלה מתעניינת , ״אממ בבית..״ הוא אמר ופתאום שמעתי את דמיאן צועק ברקע, ״מדיסון לא פה, הלכה לפני חצי שעה..״ , בדיוק ההוכחה שחיכיתי לה, ״אז מי בעד לתפוס כמה בוגדים?״ ברי שאלה וצחקקתי, ״יאללה בואו, אני נוהג..״ אית׳ן אמר כשירדנו מבית העץ, הלכנו לכיוון האוטו שלו, ברי ישבה מקדימה, במושב שליד הנהג, אני ישבתי מאחורה באמצע, הייתי נחושה , כעסתי על רוב ששיחק בי ועוד יותר כעסתי על מרכוס גם כי הוא מנהל מערכת יחסים מאחורי הגב שלי עם החבר שלי, וגם בגלל שהוא עזר לרוב לגרום לי לחשוב שהוא אשכרה אוהב אותי ומעוניין בי..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...