פרק 27- ״רגשות מסובכים״

933 52 0
                                    

ישבתי בגינה בבית שלי בחוץ שותה תה ואוכלת עוגיות שוקולד צ׳יפס שסנדי הכינה אתמול, עבר שבוע מאז הנשף, היום האחרון בבית ספר היה שלשום ואני ואית׳ן התחמקנו אחד מהשני מאז הלילה של הנשף, לא ווצאפ, לא שיחה, לא מפגש , כלום. נתק מוחלט של שבוע, מחר יש לי את ההקלטות שלי לסינגל הראשון שלי, ואית׳ן הוא הבן אדם שהכי הייתי רוצה שיהיה איתי שם, אבל לפחות דניאל יהיה איתי שם! בגלל שהאלבום החדש שלהם הוקפא עד שג׳ון יצא ממכון הגמילה הם מחפשים עיסוקים חדשים, ודניאל ממש מתעניין בהפקה מוזיקלית, אז הוא יהיה מפיק מוזיקלי שותף בסינגל החדש שלי, יחד עם מקס רופר המפיק המוזיקלי הכי מדהים בעולם, פגשתי אותו כמה פעמים בגלל אבא שלי אבל לא חלמתי מעולם שהוא יפיק לי סינגל, נכנסתי הביתה אחרי שסיימתי והתכוננתי ללכת לחדר כושר בו קבעתי עם בריטני וקורטני, לבשתי טייץ שחור של נייק וגופייה אפורה בטן, נעלי ספורט אפורות לבנות מושלמות בטירוף של נייק, שעון, תיק שק שחור ובקבוק מים במיוחד לספורט של נייק, והייתי במקרה עם המגן השקוף שלי שכתוב עליו- Too FIT To quit. החדר כושר במרחק כמה רחובות מהשכונה שלי אז התחלתי ללכת ברגל, הייתי עם משקפי שמש וקוקו גבוה ובדרך שמעתי מוזיקה בפלאפון עם האוזניות..

״אני מותשת!״ אמרתי לבנות כשנשכבתי על המזרון הסגול בחדר כושר, זה היה החלק האחרון באימון שלנו כושר וחיזוק שרירי בטן, ישבן ורגליים, ״אתן באות לסשן בטן גב בבריכה?״ שאלתי והן חייכו להסכמה, ״אז מה הקטע שלך ושל אית׳ן?״ קורטני שאלה ובריטני הסתכלה עליה במב...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״אני מותשת!״ אמרתי לבנות כשנשכבתי על המזרון הסגול בחדר כושר, זה היה החלק האחרון באימון שלנו כושר וחיזוק שרירי בטן, ישבן ורגליים, ״אתן באות לסשן בטן גב בבריכה?״ שאלתי והן חייכו להסכמה, ״אז מה הקטע שלך ושל אית׳ן?״ קורטני שאלה ובריטני הסתכלה עליה במבט כועס כיאילו הזהירה אותה לא לדבר על זה קודם, ״די כבר יא חסרת טקט אם היא רוצה היא תדבר על זה״ בריטני נזפה בא וחייכתי, ״זה בסדר אני אספר לכן עבר שבוע..״ אמרתי והן הקשיבו כמו שתי זקנות רכלניות, ״דיי״ קורטני אמרה בשוק אחרי מה שסיפרתי, ״יא שני מטומטמים! זה ברור שאתם מאוהבים אחד בתחת של השניה, לכי אליו ותזדווגו כמו שני ארנבים״ קורטני אמרה מגזימה כהרגלה ואני הייתי בהלם ממה שהיא אמרה אבל התאפסתי וחזרתי לעצמי , ״1. אני ממש לא מאוהבת בו ותאמיני לי שהוא לא בי, וגם אם הוא חושב שכן זה בסדר הוא קצת מבולבל.. 2. תזדווגו כמו ארנבים?!״ שאלתי מתחרפנת מעולם הדימויים שלה, ״את זוכרת שאנחנו מדברות פה על מתחסדת?״ בריטני אמרה לקורטני בצחקוק ואני גלגלתי עיניים כשקורטני הצטרפה אליה, ״אני לא, אני פשוט מחכה לבן אדם הנכון..״ אמרתי נאנחת, ״ומי נכון כמו אית׳ן? ושלא תעיזי להגיד שאתם רק החברים הכי טובים , את היחידה בכל העולם הזה שלא רואה את הרגשות שלו כלפייך, לא מעכשיו! אלא מאז ומתמיד , הוא חולה לך על הצורה! ״ קורטני אמרה ואני לא הסכמתי להקשיב לה..
******

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now