פרק 50- ״מפגש פסגה״

737 38 5
                                    

״פאק״ מלמלתי והפרצוף של דניאל היה זהה לשלי, ״מאדי״ לא אחרים מניק וג׳ון אמרו יחד כשנעמדו מולנו, ״אז, מה היית צריכה לעשות כדי לזכות בתפקיד הזה חוץ מלהזדיין עם השחקן הראשי של הסרט?״ ניק שאל בטון מגעיל וכולנו היינו בשוק כולל ג׳ון שעמד לידו, ״אחי״ הוא אמר בשוק וניק הסתכל לי עמוק בעיניים במבט של שנאה, ״ניק, לך תזדיין״ אמרתי חד וחלק והוא עיקם את קצה השפתיים שלו בחיוך, ״כמוך? חתיכת ז**״ הוא התחיל להגיד אבל אגרוף קטע אותו והעיף אותו לרצפה, ״אני לא יודע מה עובר לך בראש , אבל שהחבר הכי טוב שלי יחזור לעצמו תגיד לו שהחליף אותו חתיכת מניאק , נקמן ואדיוט!״ דניאל עמד מעל ניק בכעס כשהגן עליי מולו, ״וואו, אתה בוחר בה על פניי?״ ניק שאל אותו קם מחזיק את הלסת שלו מהאגרוף שחטף, ״ממש לא, הייתי חבר של שניכם, כל עוד הייתם מכבדים אחד את השני, אבל מאדי החברה הכי טובה שלי , ואני לא אתן לך לפגוע בה רק בגלל שהיא לא רצתה להתחתן איתך ג׳יזס בגיל פאקינג 21!״ הוא צעק עליו ומבטים מופתעים הסתכלו עלינו בכל רחבי המסעדה, ״לכו תזדיינו כולכם״ ניק צעק הולך משם ובריטני חיבקה אותי כי פשוט רעדתי, ״את בסדר?״ הם שאלו והנהנתי, ״אני באתי כי.. אני רוצה ליישר את כל ההדורים, איתך, ועם בריאנה, אתן מוכנות לתת לי כמה דקות?״ ג׳ון שאל והנהנו שתינו המומות ממה שקרה פה, ״נראה לי שנמשיך את זה בפעם אחרת..״ פיזרנו את ההפגנה כשכולם הלכו חזרה לבתים שלהם בעוד אני, בריאנה וג׳ון התיישבנו בשולחן בחזרה והתחלנו לדבר על כל מה שקרה לפני שלוש שנים בהן לא התראנו ..

***************************************
״אוף אני ממש מתבאסת שביטלנו את סיבוב ההופעות אבל מצד שני זה כדי להצטלם לסרט מדהים..״ אמרתי לג׳וליין בשיחת טלפון- בוקר רגילה שלנו , ״הגיע הזמן להתנסות בעוד דברים מלבד מוזיקה..״ היא אמרה והנהנתי מסכימה איתה, משחק זה משהו שרציתי לנסות הרבה זמן.. ולהצטלם לסרט עם זאק אפרון נשמע מדהים..
״אל תאחרי זו פגישה ראשונה של כל הקאסט יחד, יהיו תקשורת וצלמים, רייבן תגיע אלייך עוד שעה בערך , זה בשלוש וחצי בצהרים , אני אשלח לך לווצאפ את השם של המסעדה..״ היא אמרה לי בפלאפון ואישרתי להסכמה. השעה הייתה תשע וישבתי עם הקפה של הבוקר בזמן שעשיתי שיחת ועידה עם קורטני ומרכוס בסקייפ, ״את בסדר?״ הם שאלו והנהנתי אחרי שסיפרתי להם מה קרה לפני כמה ימים בדיינר..

״פשוט תסמכי עליי ותמדדי את זה..״ רייבן אמרה ונאנחתי בזמן שגלגלתי עיניים, קמתי בחוסר חשק מהספה ולקחתי את הקולב שהחזיקה בזמן שהתחלתי להחליף בגדים, מכנס מחויט בצבע שחור עם כמה פסים לאורך דקים לבנים, וחגורת בד לקשירה תור את, חולצת בטן פשוטה לבנה רחבה, ג׳קט עור שחור עם אבזם כסוף עליו והרבה ריצ׳רצ׳ים, סניקרס לבנות פשוטות, משקפי טייסים (שמש), עגילי חישוק גדולים, תיק צד שחור עם רצועת ברזל שרשרת דקה וארוכה, התאפרתי באודם ורוד שקוף מבריק, מסקרה מבליטה את העין, וקצת סומק...

״ רייבן אמרה ונאנחתי בזמן שגלגלתי עיניים, קמתי בחוסר חשק מהספה ולקחתי את הקולב שהחזיקה בזמן שהתחלתי להחליף בגדים, מכנס מחויט בצבע שחור עם כמה פסים לאורך דקים לבנים, וחגורת בד לקשירה תור את, חולצת בטן פשוטה לבנה רחבה, ג׳קט עור שחור עם אבזם כסוף עלי...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
למה דווקא אני? Where stories live. Discover now