****נקודת מבט מדיסון****
״הכל בסדר אני לא מבינה ממה נלחצתם כל כך..״ אמרתי לאית׳ן כשדיברתי איתו בפלאפון בזמן שהתארגנתי לבית ספר, הם היו כל כך לחוצים שנעלמתי אתמול באמצע המסיבה של בריאנה.. יש היום בית ספר ומחר מתחילה חופשה לכבוד הכריסמס.. אני סופר מחכה לזה , במיוחד בגלל שההורים שלי טסו לפני שעתיים ללוס אנג׳לס בגלל משהו בעבודה של אבא שלי, אז אני אחגוג כריסמס אצל סבא וסבתא שלי שגרים בניו יורק גם כן.. אחרי הבית ספר אני ישר נוסעת אליהם, אז לקחתי תיק לכמה ימים והשארתי את הבית מאובטח כרגיל עם השומר המתחלף והאזעקות למיניהן..נכנסתי לבית ספר והלכתי ישר ללוקר שלי כי כבר פספסתי שיעור אחד, הוצאתי את שלושת ספרי המתמטיקה למתקדמים שלי את שתי המחברות והלכתי למעבדה שהשיעור שלי מתקיים בה.. ראיתי את רוב יושב במקום שלי ובגלל חוסר אנרגיה להתמודד איתו הלכתי לשבת ליד אנה ילדה מהשכבה שלי..
כל השיעור בנות פנו אליי בקשר לזה שבזכותי הן שמעו את דקורייט בלאנס בלייב, טוב.. למי אכפת...
קיבלתי ווצאפ מג׳ון ששאל אותי אם אפשר לדבר איתי היום, אמרתי לו שהוא יכול להגיע לקפה כי יש לי משמרת ערב שם, הוא אמר שיגיע ברגע שיוכל וככה הסתיימה השיחה הקצרה שלנו בווצאפ..״אני לא יודעת על מה הוא רוצה לדבר איתי..״ כתבתי לרייצ׳ל בווצאפ, אנחנו מדברות כבר חצי שעה על כל מה שהיה במסיבה ועל השיחת ווצאפ עם ג׳ון, זה הגיוני שאני לחוצה לקראת השיחה הזו? למה השיחה הזו משנה לי בכלל? אני התחרפנתי! ובנוסף לזה אני לא מאמינה שרייצ'ל עוד פחות משבוע חוזרת ללונדון ללימודים! איך עברו כבר כמעט חודשיים זה לא הגיוני.. ״עם מי את מדברת?״ אית׳ן שאל מתיישב לידי באולם הספורט בזמן שחיכינו שכל האנשים יתאספו, ״רייצ'ל ״ אמרתי ואז כשראיתי אותה נכנסת לאולם נופפתי לה בחיוך ענקי, ״את עדיין אוהבת אותי יותר נכון?״ הוא שאל והתחלתי לצחוק, ״אני לא אוהבת מישהו מכם יותר!״ אמרתי מצחקקת, ״רייצ'ל היא כמעט כמוך מבחינתי אוקיי?״ שאלתי אחרי שראיתי שהוא לא אהב את התשובה הקודמת, אחרי שהוא שמע שהוא בעדיפות קטנה מעליה הוא חייך , ״תשברי רגל״ רייצ'ל אמרה מתיישבת במקומי על הספסל באולם ליד איתן ואני קרצתי להם להסכמה, ״איי איי איי.. מאדי ג'ונסון בתחרות מעודדות.. זה כל כך לא מתאים..״ אית׳ן אמר והתחלתי לגחך בציניות, ״בואו נזרע לי עוד מלח על הפצעים! ״ אמרתי צינית , ״יאללה החברה שלך עוד שניה שורפת אותה עם לייזר שיצא לה מעיניים..״ רייצ'ל אמרה צוחקת על בריאנה שהסתכלה עלינו בכעס, ״די נו היא נחמדה בטירוף..״ אמרתי מצחקקת שנייה לפני שירדתי למטה למשטח, ״בואי למלתחות לסמן חזרה אחרונה..״ בריאנה אמרה לי בכעס, ״מה עובר עלייך?״ שאלתי אותה בכעס, ״מה את יושבת איתם עכשיו שעה לפני תחרות?״ היא אמרה על גבול הצעקה, ואף אחד לא צועק עליי.. ״צר לי שהמוח שלי עדיין לא התחמצן מכל הבלונד המזויף בחדר הזה או שהוא לא הפך לפונפון.. ״ אמרתי עוקצת אותה , ״תחזרי בך עכשיו!״ היא צווחה, ״לא נראה לי״ אמרתי באדישות כשחזרתי עם קורטני על התנועות בקצרה , ״אוקיי.. אחרי התחרות אנחנו נעשה הצבעה אם מאדי נשארת מעודדות או עוזבת את הקבוצה!״ בריאנה אמרה באיום, ״או! שמאדי תעזוב עכשיו את הקבוצה ולא תתחרה..״ אמרתי לה חזרה בכעס, ״את לא תעזי!״ היא אמרה כלא מאמינה, ״נסי אותי.. ״ אמרתי מאיימת בחיוך, ״די לא מאדי פליז, בלעדייך נפסיד, היא לא שווה את זה״ קורטני אמרה מושכת אותי מבריאנה, מה עובר על הבחורה הזו! צר לי באמת שרייצ'ל לא מחבבת אותה אבל מה היא רוצה ממני! היא כפוית טובה רצינית! לעומתה קורטני תמיד נחמדה אליי ותמיד דואגת לי, היא חברה אמיתית , וכנראה חברה הרבה יותר טובה ממנה..
״התכוננו לצאת להצגת הקבוצות לפני תחילת התחרות כשברי עצרה אותי בכנסיה למלתחות, ״מאדי כדאי לך לא להתעסק איתי .. כי אני אקבור אותך חיה... ואם את רוצה שישארו לך כמה חברים, אני מצפה להתנצלות יפה..״ היא אמרה כיאה לכלבה תיכוניסטית אמיתית מהסרטים, ״אני אתקן אותך.. כדאי לך לא להתעסק איתי.. ! כי שתינו יודעות איך אית׳ן יגיב לזה, ושתינו יודעות שיש לי המון שפנים בכובע במקרה שאת תצאי נגדי.. אל תשכחי מי עשתה אותך מה שאת היום.. ואל תשכחי שהתנהגתי בדיוק כמוך לפני המון שנים, ולהיות כלבה זה משהו שחוזר מאוד בקלות..״ לחשתי לה בשקט והלכתי עם קורטני לבמה, זהו, נגמר מאדי המתוקה, מהיום מאדי מטפסת לצמרת של התיכון הזה, ואם בריאנה תצא נגדי אני אפיל אותה בלי שום בעיה, גם אני יודעת להיות כלבה כשצריך..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...