פרק 35- ״אהבה אהבה אהבה״

895 61 5
                                    

״ניק זה לא מצחיק״ צעקתי כשניסיתי לברוח ממנו, ״אז למה את צוחקת?״ הוא שאל והשפרצתי עליו קצף גילוח בחזרה, ״כי ככה די! יכנס לי לעיניים!״ אמרתי צווחת, ״טוב די! אני נכנע , דגל לבן!״ הוא אמר והפסקנו יחד במלחמה הקטנה שלנו, ״אתה משוגע אתה יודע?״ שאלתי מצחקקת כשניקיתי מהפנים שלי קצף גילוח, ״אני יודע שאני משוגע, אני משוגע עלייך״ הוא אמר מצחקק כשהתקרב אליי לנשיקה עדינה על השפתיים, ״קר לי כל כך!״ אמרתי אחרי כמה שניות מתחילה לרעוד, ״מה הפלא חצי מהחלונות בבית פתוחים ואנחנו כבר בסוף אוקטובר, יורד גשם, בואי נסגור את החלונות ונדליק חימום..״ הוא אמר והנהנתי, אחרי כמה דקות סגרנו את החלונות והתקלחנו אחד אחרי השני , ״הדואט יוצא מחר, אני ממש מחכה לתגובות..״ אמרתי לו כששכבנו במיטה שלי מחובקים, ״גם אני.. הוא יצא ממש ממש טוב..״ אחרי כמה דקות שדיברנו על הדואט התחלנו לדבר על ליל כל הקדושים שמתקרב בצעדי ענק..
״למה את רוצה להתחפש במסיבת ליל כל הקדושים?״ הוא שאל וחשבתי לעצמי, ״אממ..״ מלמלתי בשקט, ״משהו ביחד..״ אמרתי מתחילה וממשיכה לחשוב, אני ממש שמחה בתקופה האחרונה, אני באמת מרגישה מאוהבת, אומנם אנחנו יוצאים רק חודש וקצת אבל אני מאושרת בתקופה הזו שזה הזוי..

*********
קמתי בבוקר ותכננו להפגש אני, ניק, דניאל ובריטני לארוחת בוקר משותפת, נכנסנו לאוטו של ניק כשירד גשם שוטף, ״ועכשיו בהשמעת בכורה, בדואט שיצא רק היום, ניק אוונס ומדיסון ג׳ונסון, בשיר break the love ״ השדרן אמר ואני התחלתי לצווח, ״אתה שומע?״ שאלתי אותו מתלהבת והוא חייך, ״השיר שלנו בהשמעת בכורה!״ אמרתי מתלהבת והוא התלהב גם כן, פתחתי מצלמה וצילמתי אותנו בדרך רוקדים ושרים ושלחתי לג׳וליין, רציתי לראות איך היא מגיבה..
״כמעט יפה כמו הקליפ שצילמנו!״ היא שלחה כתגובה..

״אוכללל״ צווחתי מהסלון בזמן שניק בישל לי במטבח, ״מאדי יא חוצפנית אני מכין לך ארוחת ערב רומנטית תתחילי להעריך את זה ולכי להתלבש בהתאם..״ הוא אמר והייתי בשוק ממנו, ״יואו! חוצפן, מה רע במה שאני לובשת?״ שאלתי מצחקקת והוא הסתכל עליי, ״לכי תלבשי חולצת טיול שנתי לארוחת ערב רומנטית עם מישהו אחר יא מכוערת״ הוא אמר והתחלתי לצחוק, ״תירגע כבר יא רגיש..״ אמרתי מצחקקת כשעליתי למעלה להתלבש בהתאם כדי לכבד אותו, החלטתי לראות איך הוא מגיב ללבוש חשוף קצת, שמתי שמלה אדומה עם מחשוף נדיב ואורך קצרצר צמודה בטירוף, עם צווארון פראנזים לארוך המחשוף, עם עגילים תואמים , שמתי נעל עקב פשוטה לא גבוהה מידי ובשיער עשיתי קוקו נמוך מתוח..

״ אמרתי מצחקקת כשעליתי למעלה להתלבש בהתאם כדי לכבד אותו, החלטתי לראות איך הוא מגיב ללבוש חשוף קצת, שמתי שמלה אדומה עם מחשוף נדיב ואורך קצרצר צמודה בטירוף, עם צווארון פראנזים לארוך המחשוף, עם עגילים תואמים , שמתי נעל עקב פשוטה לא גבוהה מידי ובשיער ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
למה דווקא אני? Where stories live. Discover now