פרק 28- ״מאוחר מידי״

859 54 0
                                    


יום העצמאות מושלםם לכולם!! 💘
לכבוד יום העצמאות יעלה עוד פרק או במהלך הלילה או מחר בנוסף לפרק הזה! חג שמח😻😘

ראיתי את קורטני מכניסה את התיק האחרון שלה לאוטו אחרי שכל הארגזים, התיקים והמזוודות היו בפנים, ״את תתקשרי כל יום! ותבואי לבקר, ואנחנו נבוא לבקר, ותהני, ותכירי חתן , כדי שאנחנו נהיה שושבינות, ותסמסי ותשלחי תמונות ואנחנו חולות עלייך״ אני ובריטני הדרכנו את קורטני לפני שיצאה לדרך היישר לקולג׳, אני לא מאמינה שהרגע הזה הגיע, ואני עוד יותר לא מאמינה שלא דיברתי עם אית׳ן במשך שלושה שבועות, עוד פחות משבוע הוא עוזב, ואני לא מאמינה לאיזה מצב הגענו, לא רציתי שהוא יעזוב אותי, רציתי שהוא ישאר איתי, הוא יותר נכון שלי, מי ישמור עליו שם? , ״זו לא פרידה, זו הפסקה..״ קורטני ניסתה לעודד אותי לפני שיצאה, ״אני יודעת, ובאמת תבטיחי לי שתהני״ אמרתי נותנת לה נשיקה על הלחי לפני ששלחתי אותה לדרכה, ״ברור״ היא אמרה מנופפת לי מהאוטו כשיצאה, ״בואי חסודה שלי, נשארנו אנחנו, לכבוש את ניו יורק..״ בריטני אמרה וצחקקתי, נשמע צלצול טלפון מכיס הג׳ינס האחורי שלי, ״זה דני״ אמרתי מחייכת כשעניתי, ״היי, בדיוק אני ובת זוגתך באות אליי הביתה אתה בא?״ שאלתי מאושרת להגיד שהם זוג, אומנם רק שבוע וחצי אבל זה עדיין משהו, ״אה! אתה כבר אצלי, מצויין נתראה עוד ארבע דקות..״ אמרתי מצחקקת ובריטני גלגלה עיניים..

״דיייי! ״ בריטני קפצה איתי בצרחות כשדניאל סיפר שהשיר מוכן לצילום הקליפ, ״יואוו אשכרה שיר שאני כתבתי ואני שרה!״ אמרתי ובריטני התלהבה בשבילי כל כך, ״בואו נשמע כבר!״ הוא אמר מושך את שתינו לסלון שם חיכה השיר במערכת הסאונד המושלמת, ״יואווו״ צווחתי באמצע השיר, ״אני לא מאמינה״ אמרתי , רקדנו במשך השיר והסתכלתי על הדלת כשג׳וליין ואמא שלי נכנסו, ״זה השיר !״ רציתי אליהן מאושרת, מרוב שהייתי מאושרת נתקעתי במדרגה והחלקתי, התחלתי לבכות כי זה כל כך כאב, ״אאוץ״ אמרתי בוכה לאמא שלי שרצה אליי עם ג׳וליין.. ידעתי שזו לא סתם מכה קטנה, כי שמעתי רעש וזה כאב בטירוף...

******
״זה שטויות זה רק נקע קטן, עוד שבוע גג שבועיים אני כבר חוזרת לתפקוד מלא..״ אמרתי יוצאת מבית החולים מלווה בתחבושת מקבעת על הרגל וקביים, ״רק שכחת שאת אמורה להיות בחזרות לקליפ שלך, אבל לא נורא אפשר לדחות את זה בשבוע.. ״ ג׳וליין אמרה בדרך חזרה לבית שלי כשישבנו אני , היא ואמא שלי באוטו, ״עכשיו רציני רגע, מאדי תגידי, מה קורה איתך ועם אית׳ן?״ הן שאלו מתחילות בחקירה, ״לא קרה כלום, אני באתי לדבר איתו בערב אחרי ההקלטות, וראיתי אותו יושב עם בריאנה מחובק, חוץ מזה אם הוא היה רוצה לדבר איתי הוא היה בא אליי או מתקשר אליי..״ אמרתי כועסת בדיוק כשהגענו , יצאתי מהאוטו של אמא שלי טורקת את הדלת כשהלכתי הכי מהיר שאני יכולה עם הקביים הביתה, נכנסתי הביתה ועצרתי כשהגעתי לשמונה עשרה המדרגות היורדות  שמגיעות אליי לחדר, ״צריכה עזרה?״ דניאל ובריטני שאלו והנהנתי, ״אני לא מאמינה שנשארתם פה שעתיים, זה רק נקע..״ אמרתי והקלה נראתה על הפנים שלהם, ירדנו למטה אחרי שבריטני לקחה את הקביים שלי ודניאל נשא אותי במדרגות, ״מה קרה, את נסערת..״ הם אמרו וסיפרתי להם על התסכול שלי מהמצב עם אית׳ן, הם היו ממש חמודים ונשארו איתי מלא שעות והעבירו לי את הזמן , אני לא יכולה לזוז מהמיטה יומיים אז זה נחמד שהם מעסיקים אותי ככה, ״טוב, נבוא שוב מחר טוב?״ בריטני שאלה והנהנתי , ״בי, אני אוהבת אותך״ היא אמרה נותנת לי נשיקה על הלחי ודניאל נישק אותי על הראש לפני שהם הלכו, ״אוף״ אמרתי נאנחת בקול כששכבתי על הגב , לאט לאט הרגשתי שהעיניים נעצמות לי ואני נרדמת..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now