״דני?״ שאלתי צועקת בבית שלו ושל בריטני, ״בריט?״ שאלתי מחכה שמישהו מהם יענה, ״מה?״ הם שאלו מהספה פתאום מחובקים, ״וואו גם אני שמחה לראות אתכם אחרי שלא ראיתי אתכם חודש כשאתם עשיתם חיים בירח דבש במליבים, איך ההרגשה להיות בעל ואישה?״ שאלתי מחבקת אותם שסוף סוף הועילו בטובם לקום אליי, ״הכי כיפית בעולם״ הם אמרו וחייכתי, רציתי גם כבר להרגיש משפחה, ״אית׳ן סיפר שהחלטתם להפסיק את המשחקים שלכם ...״ בריטני אמרה ונאחתי, ״אית׳ן גם אמר את זה חודש לפני החתונה שלכם בחתונה של לוק, אז אופס מאז עברו חודשיים והמשכנו ׳לשחק׳ אמרתי וסימנתי מרכאות, ״ועכשיו הוא שוב מודיע את זה.״ אמרתי לא מאמינה לו בכלל ובריטני ודניאל נאנחו, ״את הורגת את הבן אדם מבלי לשים לב בכלל״ דניאל אמר וגלגלתי עיניים נאנחת..
״מדיסון״ שמעתי צעקה מלמטה ולא הבנתי מי נמצא בבית שלי, ישנתי והכל נשמע מעוד מעורפל ולא ברור אז לא עניתי, ״מדיסון הלנה ויקטוריה ג׳ונסון רדי למטה עכשיו!״ שמעתי צעקה ברורה ומוכרת, מי עוד יקרא לי ככה חוץ מאבא שלי, פעם הייתי מפחדת שהוא היה קורה לי ככה, הייתי בטוחה שהסתבכתי, אדם כל כך מוסרי כמוהו, אבל אז הבנתי שהוא חרא בן אדם בדיוק כמו כולם, אז אין בי שום פחד יותר או פחד לאכזבה כשזה קשור אליו. ירדתי למטה עם טרניג לילה וחולצת שינה קצרה וראיתי את אבא שלי עומד ומחכה לי, ״כן?״ שאלתי לא מבינה מה הוא רוצה, ״את החלטת להפסיק לעבוד איתי בתור המפיק המוזיקלי שלך?״ הוא שאל וגלגלתי בגרון, ״אתה שואל את זה בתור המפיק המוזיקלי המובטל שלי או בתור אבא שלי שלא אוהב את זה שהוא פוטר על ידי הבת שלו?״ שאלתי בחוצפה וראיתי אותו כבר זועם, יכול להיות שמתחתי קצת יותר מידי את הגבול, ״מדיסון, זה כבר יצא משליטה ועבר כל גבול, אני יודע שאת לא מסכימה עם חלק מהמעשים שלי, אבל תנסי לעשות נתק בין החיים האישיים שלנו למקצועיים כי אני אומר לך זו תהיה פגיעה עצומה בקריירה שלך..״ הוא אמר ונאנחתי, ״אז אתה אפילו לא מצטער על זה שלא הגעת לחתונה של הבן שלך? שמספיק לא היית בשבילו כל החיים שלו גם ביום הכי חשוב שלו לא רצית להפגין נוכחות?!״ כעסתי והוא עיקם את המבט, ״לא הוזמנתי בכלל״ הוא אמר והרמתי גבה בהפתעה, ״איך אתה מעז לשקר לי?״ שאלתי ולפי המבט בעיניים שלו הבנתי שהוא לא משקר, ״אני לא...״ , הוא אמר באנחה..
״ונתת לי לכעוס עלייך כל כך?״ שאלתי מאוכזבת, ״העדפתי שתכעסי עליי מאשר ליצור מתח בינך לבין לוק ביום החתונה שלו..״ הוא אמר ונאנחתי, ״אני בטוחה שזו טעות, אני אברר את זה״ אמרתי הוא משך בכתפיים, ״אתה יודע שאתה לא מפוטר נכון?״ שאלתי מצחקקת בחיוך תמים והוא צחקק, ״את יודעת שאת עדיין בצרות נכון?״ הוא שאל באותו הטון וכיווצתי את הפרצוף בהתגרות, ״לא נראה לי״ אמרתי מצחקקת והוא נאנח בצחקוק , מגלגל עיניים , כבר מיואש ממני..**************************************
״היי לך, לא דיברת איתי בכלל היום״ אמרתי כשאית׳ן ענה לי לפלאפון סוף סוף, ״כן אני יודע אני פשוט פגשתי מישהי היום, וקבענו להפגש בערב אז אני בדיוק מתארגן, נדבר מחר או משהו?״ הוא שאל והתיישבתי על המיטה מופתעת, כיווצתי את המבט מנסה להבין, ״אתה לא בא הלילה?״ שאלתי לא מבינה, ״דיברנו על זה מאדי, המשחק הדבילי שלנו נגמר, שנינו רק נשרטים מזה״ הוא אמר ונאנחתי, ״לא חשבתי שהיית רציני, חשבתי שאתה סתם כועס עליי..״ אמרתי מאוכזבת והוא נאנח, ״אני מבין שאת לא רוצה להתחייב לשום דבר וזו סוף סוף תקופה שאת יכולה לעשות מה שבא לך, אבל אני רוצה כבר לחשוב על העתיד שלי, להקים משפחה עם מישהי שרוצה אותי ואוהבת אותי, וכבר הבנתי שאצלך זה לא בא בחשבון, אז במקום להקשות על זה פשוט תתמודדי עם מה שאת עושה מאדי, כי אני יכול לנקות אחרייך כשאת עושה מה שאת רוצה עם אנשים אחרים, אני לא יכול לנקות אחרייך כשאת עושה את זה לי..״ הוא אמר ודמעות התחילו לרדת לי כשהוא ניתק את הפלאפון, לא באמת הבנתי עד כמה חרא הוא מרגיש, אני ממש פגעתי בו, ולא התכוונתי בכלל.. רק רציתי להשתעשע קצת, ה הכל..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...