פרק 30- ״כבר לא ילדה״

882 44 0
                                    

השקת הקליפ לשיר שלי נקבעה לעוד שבוע, אחרי שאת השיר הוצאתי לפני כמעט חודש, ממש ביום שאית׳ן עזב, לא סיפרתי לאף אחד ששכבנו, לא סיפרתי לאף אחד עד כמה נפגעתי, אם מישהו שואל אם דיברתי איתו ואיך הוא מסתדר בוושינגטון אני פשוט מתחמקת או אומרת שלא יצא לנו לדבר כל כך הרבה לאחרונה, הקליפ יצא טוב, הוא מתאים לשיר, והוא מגניב, עם תלבושות מוקצנות של כוכבת פופ אמיתית, אבל משהו שמייצג את זה שאני רק בת שמונה עשרה וחצי ואני פה בשביל להשאר, הכריאוגרפיה הייתה קצבית ומגניבה וכל כך שמחתי שנפרדתי סוף סוף מהנקע הדבילי הזה..
אית׳ן כל לילה שולח לי בווצאפ לילה טוב, וכל לילה מחדש אני מסננת אותו, לא דיברתי איתו בכלל מאז שהוא עזב, לעומת קורטני שאיתה אני מדברת בקביעות כל יום, אני מתחילה להבין שאני מתבגרת, התחלתי את החיים האמיתיים..

ישבתי בים יחד עם דניאל ודיברנו על כל התהליך הזה של המוזיקה ועל ההשקה של הקליפ החדש והראשון שלי, ״דני אני צריכה לספר לך משהו..״ אמרתי אחרי דקות שקטות, לא יכולתי לשמור את זה בבטן, וגם לא ידעתי מה לעשות, ״קרה משהו?״ הוא שאל ועיוותי את הפנים שלי, ״אממ סוג של.. נכון אית׳ן עזב לפני כמעט חודש?״ שאלתי והוא הנהן לא מבין לאן אני חותרת, ״כן.. איך לו שם באמת..?״ הוא שאל ונאנחתי, ״לא דיברתי איתו מאז שהוא נסע״ הודתי בשקט, ״מה? למה?״ הוא שאל והחלטתי לספר לו, ״כמה ימים לפני שהוא נסע הבנתי שהרגשות שלי כלפיו יותר מסתם חבר הכי טוב, וסוף סוף הפסקתי להדחיק את מה שכולם אמרו לי כל הזמן שהוא אוהב אותי, התנשקנו ביום של הנשף, ואז לא דיברנו כמה שבועות , ואז דיברנו על זה , והתנשקנו ובילינו את כל הימים ככה ..״ אמרתי ודניאל הופתע אבל חייך, ״נו אז מה קרה מאז?״ הוא שאל והסמקתי, ״זה מביך יואו״ אמרתי פתאום מצחקקת, ״נו, את יודעת שזה נשאר בנינו..״ הוא אמר משכנע אותי לספר , ״ברור שאני יודעת את זה.. החלטתי שאני רוצה שהוא יהיה הראשון שלי.. אתה יודע..״ אמרתי ממלמלת ממעיטה במילים , ״דיי״ הוא אמר וחייכתי, ״ובלילה לפני שהוא נסע ההורים שלי היו מחוץ לבית יומיים, ואתה יודע עשינו את זה.. ובבוקר קמתי עם מכתב שהוא השאיר לי והוא נסע מבלי להפרד ולתת לי הזדמנות להפרד ממנו..״ אמרתי בקול חנוק, ״אני כל כך מצטער..״ הוא אמר מושך אותי לחיבוק, ״זה בסדר אתה לא האידיוט בסיפור הזה..״ אמרתי ממלמלת , ״מה הוא אמר לך במכתב?״ הוא שאל והוצאתי אותו מהמגן של הפלאפון שלי, ״הנה תקרא..״ אמרתי מושיטה לו את הדף , ״וואו..״ הוא אמר מסיים וככה חותם את התגובה שלו, ״מאדי, מגיע לו הזדמנות להתנצל בפנייך פנים אל פנים, תתקשרי אליו בסקייפ, תדברו על זה..״ הוא אמר והנהנתי , ״איך ג׳ון מסתדר אחרי הגמילה?״ שאלתי מתעניינת ובעיקר מנסה להעביר את הנושא, ״אממ לאט לאט מתרגל, בעיקר מופנם וסגור, אנחנו עוזרים לו לאט לאט, כרגע הוא עוד לא במצב של לחזור לעבוד על האלבום, האמת שהוא בעיקר מופתע שעוד אף אחד לא גילה על המכון גמילה.. ״ הוא אמר וישבתי בשקט מבינה, ״אתה יודע אם הוא דיבר עם בריאנה מאז?״ שאלתי דואגת לה, היא בכל זאת חשובה לי, ״אני יודע שהיא משקמת את עצמה , הם מדברים פעם ב.. ״ הוא אמר והנהנתי מחייכת קצת..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now