פרק 48- ״פרידה״

707 38 6
                                    

זו הייתה התמונה המרכזית של האלבום שלי, אהבתי אותה מאוד, הייתי בה פשוט אני..

״את מוכנה לעלות להופיע?״ ג׳וליין שאלה והנהנתי מחייכת, אני מתארחת במופע בכורה של קארה- החברה של כיילב בן דוד שלי, ״זה הבגדים מהתמונה של האלבום!״ קארה אמרה בזמן שאבי סיימה למרוח לי אודם, ״כן זה הבגד הראשון מתוך שניים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״את מוכנה לעלות להופיע?״ ג׳וליין שאלה והנהנתי מחייכת, אני מתארחת במופע בכורה של קארה- החברה של כיילב בן דוד שלי, ״זה הבגדים מהתמונה של האלבום!״ קארה אמרה בזמן שאבי סיימה למרוח לי אודם, ״כן זה הבגד הראשון מתוך שניים..״ אמרתי מצחקקת והיא חייכה, ״את פשוט נראת מושלמת זה לא פייר..״ היא אמרה ונאנחתי, ״את מדברת גברת אני מלאך?!״ אמרתי נועלת נעלי עקב גבוהות, ״מוכנה?״ שאלתי את קארה שהייתה פשוט נרגשת, ״היי!״ דפני קפצה עליי מהצד וחיבקתי אותה חזק, ״שלום לך סנובית״ אמרתי מופתעת לראות שהיא עוד זוכרת אותי והיא עשתה לי פרצוף, ״מתי הזמרת ששרה יפה עולה?״ היא שאלה לוחשת לי כשקארה עלתה לבמה, ״זה לא יפה היא וכיילב יחד מלא זמן והיא דווקא נחמדה תיהי נחמדה!״ אמרתי והיא גלגלה עיניים, ״אבל תודה.. עוד שני שירים..״ אמרתי מתחילה לצחוק והיא אחריי, ״מה את שרה?״ היא שאלה וחייכתי, ״אנחנו משיקים את הקליפ החדש על המסכים תוך כדי והולך להיות מושלם!״ אמרתי מסבירה והיא הבינה לבד..

***********************************
״טוב אז היום בערב מסעדה לפני שאתה עוזב לוושינגטון שוב, אני אתה, בריטני, קורטני, בריאנה ומרכוס..״ אמרתי מזכירה לאית׳ן כשנכנסתי הביתה אחרי ההקלטות לשיר שלי בספרדית יחד עם לוסיה רומרו, זמרת בערך בגילי מארגנטינה שהפכה להיות חברה קרובה שלי בשבועות האחרונים, עבדנו על הדואט הזה כמו מטורפות.. והקליפ הולך להיות מדהים! מלא בשמלות צבעוניות עם פראנזים ומלא ריקודים.. יהיה מושלם כשהשיר יצא.. עליתי למעלה להתארגן וחשבתי על ההפסקה שלי ושל ניק, ועל זה שיש לו יום הולדת היום ושלחתי לו ווצאפ מזל טוב אבל עוד קשה לנו לדבר אחד עם השני, אנחנו עוד בסוף חודש מרץ והזמן בכל זאת טס לי..

התלבשתי לקראת היציאה לארוחת ערב, שמתי מכנס בד מחויט לבן רחב ארוך וגבוה, עם חולצה שקופה עם דוגמת פרחים רקומה עליה וכדי שלא יחשף שום דבר שמתי חזייה בצבע גוף ככה שבקושי רואים אותה אבל זה לא חשוף..
עם שני צמידים כסופים, שמונה טבעות, נעל עקב סנדל שחור דק ותיק צד לבן קטם עם רצועה של שרשרת ארוכה.. שמתי אודם ורוד בהיר ניוד , צלליות בהירות וירדתי למטה, לא לפני שסידרתי את השיער החלק דלי בדיוק כמו שהוא נראה בתמונת האלבום שלי עם שביל באמצע והשיער מאחורי האוזניים מחולק בצדדים והשיער מאחור מסתיר את האוזניים..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now