פרק 31- ״דואט?״

909 44 0
                                    

אומייייגאדדד! הסיפור נמצא במקום הראשון!!! במה לוהט- ספרות לנערות! איזה כיף!!!!
מקווה שזה יביא עוד קוראות!
אוהבת מלא ❤️💘

״דקורייט באלנס לוקחים הפסקה מהלהקה למשך חמש שנים!״ הכותרת של העיתון היה מרוחה בגדול, אחרי שהדינמיקה ביניהם התחילה להשחק , כל אחד רצה ליצור חומרים משלו, ג׳ון רצה לנסוע קצת למזרח ולטייל , להיות רחוק מכל הפרסום והחיים כסלב, דניאל רוצה להיות בצד השני קצת של ההפקה, ניק יתחיל קריירה כסולן, האמת שהתקרבנו ממש בזמן האחרון, אני לא יודעת באיזה קטע אבל אני גם לא ממהרת עם זה לשום מקום, אני זורמת..
וקווין ישלב משחק ביחד עם השירה, ניק חתם על אלבום בכורה כסולן שוב בחברה של אבא שלי, הוא יתחיל לעבוד עליו ממש בקרוב, דניאל יפיק כל מיני דברים גם בחברה של אבא שלי, ולמען האמת אחרי ההצלחה המסחררת עם סינגל הבכורה שלי בהפקתו מנהלים מגעים איתו לחתום על חוזה שלפיו הוא יפיק את כל אלבום הבכורה שלי,
עברו שלושה חודשים מאז סיום הלימודים שלי זה אומר שאני לא מדברת עם אית׳ן חודשיים וחצי, עברתי לדירה משלי בשבוע שעבר, עיצבתי אותה לבד, היא כמה שכונות ליד הוילה של ההורים שלי, זה גם בית פרטי, קטן יותר, עם חצר חמודה ובריכה קטנה, יש בו שתי קומות, אחת עם חדר אורחים, שירותים ומקלחת, וסלון ומטבח, והקומה השנייה, עם חדר שירותים, מקלחת, חדר עבודה, חדר שינה, וחדר שלם לבגדים, אקססוריז, נעלים ועוד שטויות כאלו, אני הקלטתי אתמול את השיר השני שלי כדניאל הוביל את ההפקה המוזיקלית ואבא שלי היה לתמיכה, היום יש לי הופעה עם השיר הראשון שלי באיזה טקס מוזיקה כי אני מעומדת לפרס פריצת והבטחת השנה במוזיקה..
הכריאוגרפיה מדהימה, הבגד הוא סביר , קשה לי עוד עם הנצנצים והפאייטים.. זה אוברול שחור שכל הבד שלו זה נצנצים פאייטים שחורים, מחשוף ענק וזה צמוד, זה קצר, ומסתיר את החלק העליון של הכתף, זה באמת מסמל כוכבת בעיניי,

ישבתי בבית שלי בסלון ושתיתי תה בבוקר כשקמתי, דפדפתי בעיתון, כשקיבלתי ווצאפ מג׳וליין להגיע למשרדים של החברה של אבא שלי בשעה שלוש בצהרים, הגבתי לה חזרה שאני אגיע, והמשכתי בעיסוקים שלי, אנחנו כבר בחודש ספטמבר מה שאומר שהקיץ כבר מתחיל להגמר, וגם הסתיו...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ישבתי בבית שלי בסלון ושתיתי תה בבוקר כשקמתי, דפדפתי בעיתון, כשקיבלתי ווצאפ מג׳וליין להגיע למשרדים של החברה של אבא שלי בשעה שלוש בצהרים, הגבתי לה חזרה שאני אגיע, והמשכתי בעיסוקים שלי, אנחנו כבר בחודש ספטמבר מה שאומר שהקיץ כבר מתחיל להגמר, וגם הסתיו בניו יורק הוא קר.. אז צריך לנצל את כל הבגדים הקצרים כמה שיותר מהר..
רייבן התקשרה אליי להגיד לי שתהיה אצלי בדירה בשעה חמש וחצי כדי לעשות איפור שיער וסטיילינג לערב, הרעיון של הטקס הוא שכולם לובשים לבן או שחור, הכנו לי שתי שמלות ואני אבחר עם רייבן כשאני אתארגן.. אבל קודם הייתה לי את הפגישה הזו על הראש, עליתי למעלה לחדר הבגדים שלי כדי לבחור בגדים יומיומיים פשוטים לפגישה במשרדים..
בחרתי בחולצת בטן בצבע אפור כהה מבריקה, ג׳ינס שחור קצר עם קרעים, תיק צד שחור ומגפונים נמוכים שחורים, עשיתי גולגול פשוט ומרושל ולקחתי משקפי שמש, וירדתי למטה להכין ארוחת צהרים לפני שאלך, שמתי מים חמים וחיכיתי שירתחו כדי להכניס פסטה, ובתנור חיממתי שניצל מהמקרר שלקחתי בקופסא שסנדי הכינה לי להמשך השבוע אתמול..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now