פרק 22- ״הלנה וויקטוריה״

1.1K 50 2
                                    

ישבתי בבית חוששת, מחכה לפגוש את הסוכנת שאמא שלי דיברה איתה בפלאפון בזמן שאבא שלי עשה כמה טלפונים לשותפים שלו, אמא שלי עלתה איתו למעלה למשרד להתחיל לעבוד על בסיס, הבנתי שהחיים שלי עומדים להשתנות מהר מאוד, משום מה המחשבה הראשונה שקפצה לי לראש זה שאני אצטרך לעשות מייק אובר אם זה תלוי בעולם הזוהר והנוצץ... לא שמחתי על זה אבל זה רק ללבוש בחוץ, אני אוכל להשאר לבושה באיזה בגדים שבא לי בחיי היום יום, ברור לי שאני אהיה נאמנה לעצמי ואעמוד על שלי, אחרי חצי שעה נשמע צלצול בשער, ההורים שלי ירדו למטה ופתחו את השער ואז את הדלת, ״ג׳וליין?״ שאלתי בשוק אבל עם חיוך ענק על השפתיים, שכחתי שזו העבודה שלה! ״גברת ג׳ונסון! שמעתי שאנחנו מקימים אימפריה..״ היא אמרה מחייכת וצחקתי, רצתי לחבק אותה וללא ספק הייתי רגועה, אנחנו באמת מקימים אימפריה, ג׳וליין חתיכת תותחית, אנחנו הולכים להקים לי נבחרת חלומות..

״אני מציעה שנרים אירוע השקה שיראה על פתיחת דרך חדשה, נתחיל בלהוציא סינגל ראשוני , ולאסוף חומרים לאלבום ראשון.. ״ ג׳וליין אמרה בישיבה במשרדים הרציניים של חברת ההפקות של אבא שלי, עברו חמישה ימים מאז שהחלטנו על זה ועוד ארבעה ימים מאז שחתמנו על חוזה סוכנת - מיוצגת עם ג׳וליין.. , השותפים של אבא שלי הסכימו והישיבה לא הייתה עם וויכוחים בכלל, נראה כי כולם מכוונים לאותו מקום, הקליפ של הבנים יצא אתמול, והאירוע שלי מתוכנן לעוד ארבעה ימים, חוץ מהאירוע הזה, טקס הסיום שלי הוא בעוד שבועיים בדיוק, בעוד הנשף הוא יום לאחריו.. אמא שלי טיפלה בעיניין הקולג׳ והוא מוקפא עד להודעה חדשה, האנשים היחידים שיודעים על הכל הם אית׳ן, דניאל, בריטני , קורטני ומרכוס, הם כל כך מפרגנים לי ותומכים בי, דיברתי עם אית׳ן ודניאל על זה שאני חוששת שזה לא כל כך בריא לי ולהורים שלי לחיות יחד עשרים וארבע שבע, גם לגור יחד וגם לעבוד יחד לא מתכון להצלחה מרובה, אז החלטתי שבעוד כמה חודשים אני יתחיל לחפש לעצמי דירה משלי כאן בניו יורק, הכסף שחסרתי בארבע שנים האחרונות בעבודות המלצרות שלי נותן לי סכום ראשוני, התפטרתי מ׳קרלה׳ לפני קצת פחות מחודש, לא היה לי זמן יותר לכלום, ירדתי לחדר שלי בבית וחשבתי על עצמי, השם שלי תמיד הצחיק אותי , מדיסון כי ההורים שלי אהבו את השם, הלנה, על שם סבתא של אבא שלי, וויקטוריה על שם אחותה של אמא שלי שנהרגה בתאונת דרכים כשאמא שלי הייתה בהריון איתי, חשבתי על זה שקורטני תגור בבוסטון, ועל אית׳ן שהחליט ללכת בסוף על קולג׳ בוושינגטון זה אומר שאנחנו נהיה במרחק נסיעה של רכב אחד מהשני של ארבעה שעות ודקה, וזה הדבר שיהיה הכי קשה בשבילי, להפרד ממנו ...

****************************************
קמתי בבוקר מרעש של בנייה, שוב הבית שלי הופך לאולם אירועים, כל הדשא בחוץ התמלא בבר משקאות, במה, עמודי תאורה, כמה שולחנות עם כסאות גבוהים, המון קישוטים, ותמונות שלי מסט הצילומים המאולתר שהקימו שלשום, יצאו תמונות יפות אני חייבת לציין, בחרנו לי סטייליסטית אישית קבועה בשם רייבן, שהלכה איתי אתמול לעשות שופניג מטורף, הסכמנו על כמה דברים ובסוף שתינו התפשרנו על קו לא מוגזם אבל שכן מראה שיק, בריטני הגיעה היום חצי שעה אחרי שקמתי כדי לעזור לי לבחור מה ללבוש מהאופציות המוכנות שבחרתי עם רייבן,

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now