היא התקרבה אליי בחיוך צבוע והתחילה לדבר, ״מאדי כמו שאת יודעת הוצאתי עכשיו בושם חדש אז החלתי להביא לך במתנה אותו..״ היא אמרה מחייכת והביא לי שקית, ״ורק שתדעי, זה ברור איזה ריח הוא אוהב יותר, את שלי או את שלך.. בגלל זה הבאתי לך את הבושם, כדי שהתחרות תהיה הוגנת..״ היא אמרה בעוקצנות וגלגלתי עיניים, לקחתי את הבושם והנחתי אותו בחדר בזמן החלפתי בגדים, שמתי טופ לבן ומכנסון כחול עם כוכבים לבנים, עם שלייקרס בדוגמת פסים דקים לבנים ואדומים עם פפיון באמצע האיקס שבגב.. שמתי נעלי ספורט לבנות גבוהות והפעם השיער שלי היה עם שתי צמות צמודות לראש..
״יש פה צלמים בכל מאחורי הקלעים אתם צריכים תמונה שלכם מתנשקים כדי שזה יהיה אמין..״ ג׳וליין אמרה לי ולזאק כשישבנו כולנו בחדר, ״סבבה זה כמו בסרט..״ הוא אמר לי כדי להריע אותי ויצאנו החוצה מהחדר הולכים כזה יד ביד ומדברים , הוא הסתכל עליי כשהראתי לו מה אני לובשת זה היה ממש מצחיק כי משכנו די הרבה תשומת לב, הוא משך אותי אליו וזה היה כביכול כל כך טבעי, הוא נישק אותי בעדינות ושמענו פלאש, מיד התנתקנו לראות מאיפה זה בא והסתכלנו כועסים ומנסים שלא להיות מצולמים, ״טוב שלך, נראה מעולה״ זאק אמר מחבק אותי ולוחש לי אחרי שהצלמים הלכו, ״מדיסון לבמה..״ מישהי באה להגיד לי והנהנתי, ״בריאנה איפה כולם?״ שאלתי והיא הצביעה מצחקקת על המדרגות מוכנים כבר לעלות לבמה, ״אופס״ מלמלתי מצחקקת והתקרבתי גם כן למדרגות, עלינו לבמה צלמים היו על הבמה גם כן וצילמו אותנו גם סטילס וגם למסכים הגדולים...
*******************************
״מדיסון ג׳ונסון כמה זמן לא נפגשנו!״ מנחת תוכנית האירוח אמרה לי כשחיבקה אותי וחייכתי, ״אז, הופעת השבוע לרגל חגיגות יום העצמאות, השקת זוגיות חדשה ואת מגיעה לפה היישר מצילומי הסרט החדש שאת משחקת בו..״ היא אמרה מתרשמת והנהנתי בגאווה, ״אגב זוגיות, קיבלת בערב המופע מתנה קטנה מאנסטסיה צסיו הבת זוג החדשה של ניק..״ היא אמרה בטון שאומר שהיא יודעת מה הייתה הכוונה, ״כן.. נכון..״ אמרתי מהנהנת בחיוך, ״את משתמשת בבושם הזה?״ היא שאלה וחיוך קטן ותחמני נגלה עליי, ״ברור, נגמר בסט של הסרט המטהר אוויר של השירותים אז פשוט תרמתי את הבושם בשביל זה, חבל לקנות מטהר אוויר שזה בעצם באותו ריח..״ אמרתי בעוקצנות וצליל סכסוך נשמע מהקהל והמנחה הייתה בשוק קטן אבל מאושר שנגלה על הפנים שלה, ״יואו זה יצא מרושע..״ אמרתי אחרי כמה שניות שמה יד על הראש שלי ונושכת שפתיים בתמימות, ״טים מאדי״, ״טים מאדי..״ צעקות של הקהל נשמעו והתחלתי לצחוק, ״אין פה מלחמה, כי חבל לה להכנס לאחת..״ אמרתי בשקט וקיוויתי שאף אחד לא שמע..״מדיסון ג׳ונסון מה זה היה?״ דניאל שאל מתפרץ לבית שלי מצחקק אחרי שחזרתי מתוכנית האירוח ששודרה בשידור חי, ״אופס״ מלמלתי בתמימות והוא קפץ על הספה לשבת לידי כשראיתי את ההקלטה של התוכנית לראות מה יצא שם, ״זה היה מטורף, אני ובריטני לא הפסקנו לצחוק״ הוא אמר וצחקתי גם אני, ״אני לא יודעת מאיפה זה הגיע אבל רציתי לריב קצת, כל כך משעמם לי אני רוצה שאית׳ן יחזור כבר!״ אמרתי מתחרפנת והוא חייך, ״את עדיין אוהבת אותו?״ הוא שאל והימהמתי בחשיבה שלי, ״לא, אני סתם מתגעגעת..״ אמרתי נאנחת נשענת על הספה, ״תגידי את וזאק אפרון, לוקחים ברצינות את הרומן המזויף הזה הא?״ הוא שאל והרמתי גבה מצחקקת, ״מה אתה רומז?״ שאלתי מתחילה לצחוק אחרי שהוא קרץ לי, ״מצחיק״ אמרתי מגלגלת עיניים מתיישבת חזרה, ״כתבתי שיר חדש, אני צריך שתיתני לי ביקורת..״ הוא אמר לפתע וחייכתי, ״יואו איזה כיף!״ אמרתי מאושרת, ״להביא לך גיטרה?״ שאלתי והוא היה מבולבל, ״ממתי יש לך גיטרה?״ הוא שאל לא מבין, ״קניתי כי ניק התחיל ללמד אותי לנגן, אבל אחרי שנפרדנו השיעורים די הפסיקו ושכחתי מזה..״ אמרתי והוא חייך, ״אני יכול להמשיך ללמד אותך אם את רוצה!״ הוא אמר מתלהב, ״וואי באמת?״ שאלתי מאושרת מביאה לו את הגיטרה, ״ברור, יהיה ממש כיף, במיוחד כי אני רוצה להתארח בסיבוב הופעות הבא שלך עם דואט משותף..״ הוא אמר מגביר את ההתלהבות לאט לאט והתחלתי לצווח, ״יש יש יש יש!!!״ אמרתי מאושרת ממש, ״כןןן תבוא!״ אמרתי קופצת עליו בחיבוק, ״טוב! תשמעי את השיר!״ הוא אמר והנהנתי כמו ילדה טובה שהוא התחיל לנגן, ״אני אהיה פה לתמיד, את אף פעם לא תיהי לבד..״ הוא סיים את השיר במשפט כל כך יפה ופתאום הוא שם לב שאני כבר כמה דקות בוכה מהתרגשות, ״תקשיב זה היה מדהים!״ אמרתי מחייכת והוא חייך גם הוא, ״תודה״ הוא אמר מחייך, ״טוב, אני אדבר איתך מחר? בריטני בטח דןאגת..״ הוא אמר והנהנתי מחייכת, ״תמסור לה לילה טוב״ אמרתי לפני שנתתי לו נשיקה בלחי וחיבוק והוא נסע הביתה, נעלתי את הבית שמתי אזעקה והלכתי לישון חושבת על הצד הזה שיצא בי בתוכנית האירוח ועוד יותר על כך שאהבתי את הצד הזה בי..
*****************************
״פייטון אל תלכי!״ שמעתי שוב ושוב , ״אני מתחנן..״ הוא ביקש שוב, ״אני מצטערת, אבל אם אני צריכה לבחור במשפחה שלי שהייתה שם בשבילי תמיד או בך, אני לא אחשוב פעמים לפני שאני אבחר בהם..״ אמרתי נאנחת והסתכלנו אחד על השני סוג של בפעם האחרונה, ״קאט!״ נשמע וחיוך עלה לי על הפנים שגרם לחיוך של זאק, ״מר אפרון?״ עוזר הפקה מפוחד התקרב אלינו, ״אתה יודע שאתה לא צריך לקרוא לי ככה נכון?״ זאק שאל אותו מרים גבה מצחקק, ״אני מצטער, מר זאק אמרו לי לשאול אותך מה אתה רוצה לארוחת הצהרים היום..״ הוא אמר עדיין מפחד, ״אנחנו רוצים פיצה״ הוא אמר מחייך אליי והתחלתי לצחקק, ״אתה תפסיד..״ אמרתי מאיימת חזרה אליו, ״את תפסידי..״ הוא אמר וגלגלתי עיניים, ״אין מצב שאתה תצליח לאכול יותר פיצות ממני..״ אמרתי מושכת בכתפיים באדישות, ״תכף נראה..״ הוא אמר וחייכתי עם מבט ערמומי...*****************************
״כבר נגמר? ניק אוונס נפרד מבת הזוג אחרי חודשיים בלבד..״ בריטני שלחה לי ווצאפ וצחקקתי, ״אפשר לסיים את העמדת הפנים הזו..״ ג׳וליין אמרה לי מחייכת והנהנתי, הסיכום היה שנגיד אני וזאק שנפרדנו כי אנחנו מעדיפים להיות רק חברים טובים, מה שאף אחד לא יודע, גם ג׳וליין לא היא שפעם אחת אחרי הצילומים היה בנינו משהו כזה ושכבנו.. הסכמנו שאנחנו לא מדברים על זה וזו הייתה טעות אבל זה היה מוזר , כיאילו הפנטזיה שלי התגשמה וזהו היא נגמרה, הצילומים לסרט נגמרים בעוד חודש וחצי בלבד , אית׳ן חוזר בעוד שבוע, הכל מתחיל פשוט להסתדר...״את באה?״ דניאל שאל והנהנתי, נכנסנו לאולפן , אבא שלי הפיק את הדואט הזה, כתבנו שיר מסיבות מטורף ומגניב, התחלנו להקליט והיה פשוט כיף, הייתה אווירה טובה באולפן, אני , דניאל , אבא שלי , ג׳וליין שהתחילה לנהל גם את דניאל אחרי שהוא עזב את הסוכן שלו. ״צאו לכמה דקות הפסקה, עשרים דקות וחוזרים להקליט..״ אבא שלי אמר למיקרופון והנהנו, יצאנו החוצה מהאולפן וישבנו בלובי של האולפנים , אכלנו פיצה ודיברנו, ״אז תבואי איתי היום אחרי שנסיים להקליט ונבחר לה מתנה!״ הוא אמר מתלהב כשדיבר על היום הולדת של בריטני, ״עשרים ואחת זה חתיכת גיל..״ הוא אמר וצחקקתי, ״אני כבר בת עשרים ואחת וחמישה וחצי חודשים..״ אמרתי סופרת עם האצבעות כמה חודשים עברו מאז מרץ, ״יאללה תחזרו בחזרה פנימה..״ ג׳וליין קראה לנו והנהנו קמים מהכורסאות, ״בואו ננסה סולם אחד גבוה יותר מהטייק הקודם..״ אבא שלי אמר והמשכנו להקליט.
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ChickLitסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...