פרק 49- ״השלכות״

700 44 5
                                    

קמתי בבוקר מאור השמש שנכנס דרך המרפסת אצלי בבית, שוכבת על הבטן של אית׳ן מחובקת איתו ושנינו ערומים מכוסים רק בשמיכה, ההתעוררות שלי גרמה לו גם לקום וכחכוך גרון נשמע מהמטבח, ״אומייגאד״ צעקנו מנסים להסתיר אותנו כמה שיותר אבל הסומק כבר עלה ללחיים של שנינו, ״ג׳ולי?״ שאלתי לא מסתכלת לה בעיניים, ״גוד מורנינג סאנשיין״ היא אמרה לנו לוגמת מהקפה שהכינה לעצמה , ״אף אחד מכם לא ענה לי ואת צריכה עוד שעה להתחיל מדידות סופיות לקליפ החדש שלך שמצטלם מחר! , ואתה אמור להתחיל להתארגן לחזור לוושינגטון..״ היא אמרה וניסינו לחפש את הבגדים שלנו מסביבינו, ״מחפשים את זה?״ היא שאלה מצביעה על בגדים מפוזרים על הרצפה, מהסקס הסוער שלנו בלילה, ״אז, מתי בדיוק החלטתם שזה נכון למישהו מכם להשתעשע עם השני?״ היא שאלה ושתקנו מסתכלים אחד על השני לא יודעים איך לצאת מהמצב, ״דרך אגב מאדי, לגביי האמבוש שעשו לך ביציאה מהמסעדה, ענית יפה ונשארת מאופקת, כל הכבוד..״ היא אמרה וניסיתי לחייך קצת, ״טוב, אז אני אצא מהבית, אלך למשרד ואגיד לריייבן להגיע לפה חצי שעה מאוחר יותר, ואתם תתלבשו , תתארגנו, תתאפסו ותמשיכו הלאה..״ היא אמרה והנהנו מבוישים כשהיא יצאה החוצה ושמענו אותה נוסעת עם האוטו, ״אז, אם כבר אנחנו פה, רוצה אחד מהיר?״ הוא שאל בחיוך מפגר, ״למה לא״ אמרתי מצחקקת ומנשקת אותו נשיקה קצרה והוא חייך, ״אני בשוק שהסכמת״ הוא אמר וקרצתי לו תוך כדי הנשיקה...

״תורך..״ אמרתי יוצאת מהמקלחת עטופה במגבת, הולכת לחדר הבגדים שלי לבחור בגדים להיום, חזייה שחורה וחולצה ארוכה רחבה מרשת ככה שהיא לא ממש עושה כלום חוץ מיופי, שמתי שרשראות וטבעות, צמידים וג׳ינס קצר בהיר עם קרעים, נעלים שחורות סגורות, תיק לבן עם רצועת שרשרת כסופה וחגורה שחורה דקה, ירדתי למטה מחכה שרייבן תבוא לאסוף אותי ובו זמנית שתיתי תה..

״ אמרתי יוצאת מהמקלחת עטופה במגבת, הולכת לחדר הבגדים שלי לבחור בגדים להיום, חזייה שחורה וחולצה ארוכה רחבה מרשת ככה שהיא לא ממש עושה כלום חוץ מיופי, שמתי שרשראות וטבעות, צמידים וג׳ינס קצר בהיר עם קרעים, נעלים שחורות סגורות, תיק לבן עם רצועת שרשרת כ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


״היי לך!״ היא אמרה נכנסת אליי הביתה, ״מוכנה ללכת?״ היא שאלה והנהנתי..

״אל תשכחי שהשיר הזה הוא שיר אפל , יש לי רעיון שיתאים לקליפ שהמפיק המהולל תכנן..״ היא אמרה וצחקקתי , היא שמה לי כמו תחתון שחור גבוהה, וטופ שחור גם כן עם מחשוף קטן שנצמדים לגוף לפי קימוריו, מעל שמנו בגד גוף רשת ארוך , עם נעלי עקב שחורות עם עקב קצת רחב, עם שרוכים..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now