שמתי את הגביע מהניצחון בגמר בארון הגביעים בבית הספר ועמדתי ליד החלון ראווה של הגביעים יחד עם קורטני ושאר חברי הנבחרת , הצטלמנו בשביל ספר המחזור והלכנו לשיעורים שלנו, היינו עוד עם המדים אבל גם ככה איחרנו לשיעורים אז לא היה לנו זמן להחליף בגדים..
״את באה לחתוך הביתה מוקדם?״ אית׳ן שאל אותי כשנשען על הלוקרים במסדרון בזמן שהתקרבתי ללוקר שלי, ״וואי כן אני כל כך עייפה אני מרגישה כיאילו לא ישנתי חודש שלם, גם התחרות וגם האירוע השקה וכל הבלאגן שהיה.. אני פשוט מותשת״ אמרתי כשטרקתי בחוזקה את דלת הלוקר שלי, הלכנו לשער ופשוט פתחנו אותו ויצאנו, אף אחד לא יעשה לנו כלום שבוע לפני שאנחנו מסיימים, אנחנו עושים טובה שאנחנו מגיעים בכלל..
נכנסנו לבית שלי וסנדי הייתה במטבח ובישלה, היא שאלה אם אנחנו רוצים לאכול ומי אנחנו שנגיד לא לאוכל... זה היה ספגטי ובולונז , עם מלא רוטב עגבניות בדיוק כמו שאני אוהבת, אחרי שסיימנו ואית׳ן פינה את הצלחות שלנו כי הוא כזה.. הלכנו לחדר שלי , נשכבתי על המיטה גמורה מעייפות ואית׳ן נשכב על הספה שיש לי בחדר , הוא טוען שהיא יותר נוחה מהמיטה... הרגשתי את עצמי נרדמת תוך דקות בודדות, הרגשתי כיאילו ישנתי רבע שעה אבל בכל זאת קמתי, הסתכלתי על השעון שהראה שלא ישנתי רבע שעה אלא שלוש שעות, וראיתי שאית׳ן עדיין ישן, השעה הייתה רבע לארבע, והיה ממש חם, הלכתי לחדר הארונות שלי והוצאתי בגד ים מהמגירה, בא לי לקפוץ לבריכה..
שמתי אחד מהביקיני שלי, לבן עם הדפסי עלים ירוקים, עשיתי צמה כדי שיהיה לי נוח לקחתי מגבת ויצאתי החוצה חזרה לחדר,״וואו״ אית׳ן אמר כשהסתכל עלי ונראה כיאילו הוא בחן אותי, ״לא רציתי להעיר אותך.. אני הולכת לבריכה רוצה לבוא?״ אמרתי מעבירה נושא, ״כן, אני בא..״ הוא אמר קם מספה, הוא היה עם בגד ים בכל מקרה כי הוא תיכנן ללכת לגלוש אחרי הבית ספר.. יצאנו החוצה והלכנו על השביל לכיוון הבריכה, חלפנו על פני המגרש טניס שיש לי בחצר, מגרש הכדור סל, ומגרש הבייסבול.. אבא שלי חובב ספורט אפשר להגיד.. ישבתי כל אחד מכיסאות השיזוף לא לפני שמרחתי קרם הגנה על הפנים, אני שונאת להישרף בפנים, ישבתי קצת להשתזף בזמן שאית׳ן הביא מהמחסן כמה גלגלים , התיישבתי בזהירות על אחד הגלגלים וצפתי במים, הרגליים שלי היו במים, הישבן שלי היה במים, אבל שאר הגוף היה בחוץ, נשענתי אחורה וניסיתי להרגע, אבל אז הרגשתי מים על כולי, ״אית׳י״ צווחתי בכעס, ״משעמם לי״ הוא אמר כששכב על הבטן על אחד הגלגלים והשפריץ קצת עם המים לכל הכיוונים באדישות, ״אז תעסיק את עצמך מה אתה רוצה ממני?״ שאלתי מצחקקת, ״תעסיקי אותי..״ הוא אמר מחזיר לי, ״את יכולה בנתיים לספר לי מה הולך בין דניאל ובריטני בנתיים״ הוא אמר נואש לכל נושא שיחה, אז סיפרתי לו את מה שאני יודעת.. זה לא בדיוק עיניין אותה אבל הוא ניסה להראות לי שכן..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
ספרות לנערותסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...