פרק 21- ״אימפריה״

1.1K 48 3
                                    

ישבתי בחדר שלי עם דניאל והתחרפנתי, כל כך כעסתי עליו והוא היה מאוד מבולבל..
  ״אני שלחתי את זה רק לך! אני בטוח!״ הוא אמר מתגונן, ״כנראה שלא״ אמרתי מחייכת חיוך מעוצבן, ״אז מה הביג דיל, פשוט תגידי לו שזו את.. הוא לא יכול להכריח אותך לעשות כלום..״ הוא אמר כיאילו זה לא סיפור, ״כל השנים שאתה מכיר את אבא שלי אתה באמת חושב שהוא לא יכול לקבוע בשבילי מה לעשות?״ שאלתי אותו בכעס, ממתי הוא כזה תמים?
״לפי דעתי הוא יודע.. הרי הוא מכיר אותך ואת הקול שלך..״ הוא אמר והתחלתי לחשוד, ״אתה חושב?״ שאלתי אותו מסתקרנת, ״תראי אם את רוצה, אפשר להכנס למשרד שלו ולמחוק כל זכר להקלטה הזו.. ואני אגיד לבנים לא להגיד על זה שום דבר אם הוא שואל.. הם לא יגלו שאת שרה..״ הוא אמר והעיניים שלי נפתחו, ״אתה סיפרת להם??״ שאלתי כועסת ממש, הוא הבטיח, ״לא.. ג׳ון סיפר.. אני רק לחצתי עליהם לא להגיד כלום.. והיום בצילומים אם ראית מייק אפ כהה יחסית על הפנים שלו, זה כדי להסתיר את הסימן שנשאר לו מהאגרוף שהבאתי לו.. הוא הפך לגוש מתנשא שחושב שמגיע לו הכל ושהוא יודע הכל.. הוא מתנהג ככה כבר שלושה חודשים ונמאס לי לשתוק לו על זה..״ דניאל אמר והייתי מופתעת, לא ידעתי שהיחסים ביניהם כל כך מתוחים, ״רק אתה כועס עליו?״ שאלתי מנסה להבין, ״לא.. גם ניק.. קווין די אאוט, אבל הוא תמיד היה ככה.. ״ הוא אמר והנהנתי להבנה, ״מדיסון?״ שמענו פתאום את אבא שלי צועק מלמעלה, ״מדיסון ג׳ונסון אני לא אקרא לך שוב!״ הוא צעק שוב , ״זה לא יכול להיות טוב..״ מלמלתי ודניאל הנהן להסכמה, עלינו למעלה , אני הייתי מפוחדת, מה כבר עשיתי? , ״בואו רגע למשרד שלי..״ הוא אמר והלכנו אחריו מפוחדים, ״נכון סיפרתי לך על הזמרת המדהימה הזו? מסתבר שההקלטה נשלחה מהמחשב שבאולפן.. אז בדקתי את המצלמות אבטחה שבבית.. אתם רוצים לספר לי או יותר נכון להסביר לי מה הולך פה?״ הוא שאל כועס, ״פאק״ מלמלתי כשהתהלכתי במקום בסיבובים, ״מאדי שרה ״ דניאל אמר נשבר תחת המבט של אבא שלי, ״דניאל סתום!״ אמרתי מסתכלת עליו במבט רצחני, ״דניאל תמשיך״ אבא שלי אמר ודניאל הסתכל על שנינו, ״רואים שאת הבת שלו, יש לכם את אותו פרצוף מאיים אני לא יודע ממי אני פוחד יותר״ דניאל אמר בחשש, ״דניאל לך תביא לי את הדיסק און קיי עם ההקלטה מהחדר שלי.. זה על השולחן..״ אמרתי נשברת.. , ריחמתי עליו, אבא שלי יכול לשמור לו טינה על משהו כזה לנצח.. , ״אוקיי..״ הוא אמר בורח מהמשרד כמה שיותר מהר, ״אף פעם לא שמעתי אותך שרה.. את רוצה להגיד לי שהסתרת את זה ממני שמונה עשרה שנים?״ אבא שלי שאל מופתע מאוד.. וקשה להפתיע את אבא שלי, ״אף פעם לא חשבתי שאני שרה טוב.. תמיד פחדתי מזה.. לפני יומיים מישהו שמע אותי שרה בטעות.. התגובה שלו סקרנה אותי , זה גרם לי להבין שאולי יש משהו במה שהוא אומר , זה משהו שתמיד אהבתי לעשות שאף אחד לא שמוע או יודע, היו פעמים שהייתי מחפשת שיעורי פיתוח קול במחשב ועושה אותם, ביקשתי מהמורה שמנחה את המקהלה בבית ספר טיפים לשירה נכונה לפני איזה שנה.. הוא הבטיח שלא יספר.. אז ביקשתי מדניאל להקליט אותי שרה כי רציתי לשמוע, הוא שלח לי את ההקלטה במייל ונראה שהוא שלח בטעות את ההקלטה גם לך.. זה הכל..״ אמרתי מסכמת את כל הסיפור, ״מאדי ! זה מדהים! יש לך את הקול הכי מדהים ששמעתי בחיים שלי, וזה עוד בלי מורי פיתוח קול, שיעורי דיקציה , מימיקה כדי לעמוד על במה.. אנחנו יכולים לבנות אימפריה!״ הוא אמר כרגיל מתכנן תוכניות גדולות בלי לשאול את הדעה של אף אחד אחר.. , ״ טוב אבא זה לא יקרה אני לא יודעת עוד מה אני רוצה, כרגע אני רוצה ללמוד בבוסטון.. ואין לי זמן עכשיו קבעתי ללכת למדוד שמלות לנשף.. נדבר אחר כך..״ אמרתי לו ובדיוק דניאל נכנס, ״הנה״ הוא אמר ולקחתי את הדיסק און קיי, ״קח .. תהנה״ אמרתי זורקת את זה לכיוון אבא שלי, הלכנו לחדר שלי ושמתי נעלים, הוא לקח אותי לאסוף את בריטני וקורטני ונסענו לקנות לי שמלה לנשף, חשבתי שזה יהיה טוב שהוא יראה את השמלות שלנו יחווה דעה ובדרך הוא יתקדם עוד שלב בדרך להתאהבות בבריטני..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now