פרק 11 - ״רגשות וסליחות״

1.3K 64 1
                                    

״טוב אז אחרי ספירת הקולות, בניצחון של אחת עשרה קולות לעומת חמש קולות בלבד.. הקפטנית החדשה של הנבחרת היא לא אחרת מאשר.. מאדי ג'ונסון !!!״ קרלוס אמר ויצאה ממני צווחת אושר שלא האמנתי שתצא ממני אי פעם, ״יש יש יש״ קורטני קפצה עליי בחיבוק, ״אית׳ן יצחק עליי לתמיד״ אמרתי לה עדיין בחיבוק מצחקקת, ״הוא באמת יעשה את זה״ היא אמרה צוחקת, ״אז תודה לכל מי שהצביע לי! אני צריכה לחשוב קצת איך אני הולכת לעשות שינוי פה, אני אגיד לכם באימון הבא.. והיום בשבע וחצי, ׳קרלה קפה׳, ארוחת ערב עליי!״ אמרתי בקול רם , בריאנה רק יצאה מההלם שאני זאת שבסוף גברה עליה, היא יצאה בדרמה מהמלתחות בזמן שנשמעו קולות הערכה להזמנה שלי.
חלק מהאנשים יצאו ואני וקורטני נשארנו להחליף בגדים, נכנסתי לתא ההלבשה הורדתי את הכל ממני ושמתי את הבגדים מהבוקר במקום את המדים, יצאתי מהתא וחיכיתי לקורטני שתסיים גם היא..
״קורט את באה לעיצוב פנים?״ שאלתי אותה והיא הנהנה , התחלנו ללכת במסדרון לכיוון חדר עיצוב פנים כשראיתי את בריאנה ואת אית׳ן מחובקים בקצה המסדרון כשאית׳ין מנחם אותה והיא בוכה לו על הכתף, הוא הסתכל עליי במבט לא ברור והחזרתי לו מבט כועס, חלפנו על פניהם ונכנסנו לחדר עיצוב פנים , השיעור היה ארוך בטירוף והרגיש כיאילו הוא לא נגמר, הסתכלתי על המחוגים בשעון במבט מרוכז כיאילו אם אני ממש ארצה הם יזוזו מהר יותר, אבל חלום לחוד ומציאות לחוד, עבר המון המון זמן עד שהיה צלצול..

**************
התלבשתי לקראת הפגישה הראשונה שלי בתור הקפטנית של הנבחרת, הייתי קצת בסערת רגשות, כל הסיפור הזה עם בריאנה עולה לי על העצבים, לבשתי חולצת פסים ארוכה צמודה בצבע שחור ולבן, וג׳ינס סקיני ארוך צמוד כהה, שמתי מעיל חור עם כובע פרוותי בשל מזג האוויר הקר ביותר, יורד גשם מטורף בחוץ משעות הבוקר המאוחרות והוא לא מפסיק! שמתי סטן סמית עם גרב נמוכה , איפרתי את העיניים בשחור כרגיל שמתי אודם שקוף ולקחתי את התיק, בנוסף לכל הקבוצה שמגיעה, יש לי משמרת קודם של שלוש עוד בערך! וג׳ון אמור לבוא לדבר איתי על משהו ..

**************התלבשתי לקראת הפגישה הראשונה שלי בתור הקפטנית של הנבחרת, הייתי קצת בסערת רגשות, כל הסיפור הזה עם בריאנה עולה לי על העצבים,  לבשתי חולצת פסים ארוכה צמודה בצבע שחור ולבן, וג׳ינס סקיני ארוך צמוד כהה, שמתי מעיל חור עם כובע פרוותי בשל מזג...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


נכנסתי לקפה רטובה מאוד מהגשם, בריטני בדיוק נכנסה לחדר ההלבשה אחרי שהסתכלה עליי כמו כלב רטוב בגשם והתפקעה מצחוק, גייל הייתה בקופה ווויולה הסתובבה בין השולחנות , בריאן אמור להגיע למשמרת של השעות הקשות יחד איתי ועם בריטני, וולי המנהל שלנו השגיח שהכל מתנהל כשורה וחייכתי אליו לשלום כשנכנסתי לחדר ההלבשה, ״היום בגלל הקור הקיצוני הזה, אני מרשה לכן להחליף רק את החולצה למדים, עם המכנס שלכן אתן יכולות להשאר, קר ואני לא רוצה שתתקררו..״ הוא אמר לי לפני שנכנסתי, ״וולי אתה דואג לנו?״ שאלתי בהפתעה, ״לא, אבל אם תיהי חולה מי יעשה משמרות במקומך?״ הוא שאל וצחקנו יחד, נכנסתי לחדר ההלבשה מספרת לבריטני את העובדה שלא צריך לקפוא למוות, החלפנו את החולצות קשרנו סינר והלכנו כל אחת לתפקיד שלה היום, אני בקופה מקבלת הזמנות, עושה חשבון, מכינה קפה ותה , בעוד בריטני ובריאן מסתובבים בין השולחנות, וולי אישר לי באופן חד פעמי לקצר את המשמרת שלי בחצי שעה אז אני אסיים בשבע וחצי במקום בשמונה ואלך להצטרף חברים שלי בשולחנות שהזמנתי לנו..

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now