פרק 55- ״ביקורת״

684 41 0
                                    

תמיד ידעתי להתמודד עם ביקורת, בני אדם לא תמיד היו חיובים ולא תמיד יהיו חיובים, תמיד יהיה מישהו שימצא מה להגיד, מה לשנות, מה לא לאהוב, מה לא בסדר, תמיד יהיו קנאים, ביקורתיים, מתנשאים, זה העולם שלנו, כבר למדתי לפתח עור של פיל וכל קלישאה שיש כנגד ביקורת במיוחד שאני נמצאת בתעשיית הבידור כזמרת מגיל שמונה ובטח בגלל המשפחה אליה נולדתי שנמצאת באור הזרקוקים שנים לפני שהגעתי לעולם, אף פעם לא התייחסתי לביקורות כלפיי ובחרתי להתייחס רק למפרגנות וכמובן שעל הסרט החדש היו ביקורות מדהימות, אבל היה גם מישהו שיצא למלחמה כנגד עלילת הסרט, וגם כנגדי, הוא היה בלוגר לא מאוד מפורסם אבל הסיפור הזה ללא ספק הביא לו צופים ורכילות, קראו לו ג׳ונאס האמפרי הוא בערך בגילי, והביקורת שלו נחרטה לי עמוק בכל הגוף, ״הגברת ג׳ונסון הרבה יותר מוערכת ממה שאומרים עליה, היא פשוט נולדה יפה כבובה למשפחה הנכונה ולכן זהו מעמדה, ולכן אנשים כל כך מסתנוורים ממה שהיא עושה, מדיסון ג׳ונסון נולדה עם כפית של זהב בפה, בטח היו לה מטפלים ועוזרים צמודים מהרגע שנולדה, בטח קיבלה את הבגדים הכי נחשבים וזכתה להיות באירועים נוצצים, היא בטח לא ידעה מהי עבודה קשה או קושי מעולם, בטח הייתה קפטנית קבוצת המעודדות ואיבדה את בטולייה לקפטן נבחרת הפוטבול של בית הספר , בטח הייתה מלכת נשף והחרימה אנשים, בטח היו לה את החברות הכי יפות וכל ילדה בבית הספר רצתה להיות היא, בטח אבא ואמא קנו לה בית במתנה לכבוד סיום הלימודים וג׳יפ חדש שעשתה רישיון, אל תבינו אותי לא נכון, אין לי משהו אישי כנגדה, יש לי בעיה עם הזיוף שיש בעולם הבידור, היא זמרת מעולה עם קול מרעיד לבבות אבל כנראה שהייחוס המשפחתי שלה עוזר לה להתקדם יותר מלזמרים אחרים בעולם הזה, הסרט עצמו גם לא ממש מציאה עם עלילה ידועה מראש שחוזרת על עצמה כבר שנים על גבי שנים , גם שם מדיסון מפגינה ידע בריקוד, חיוכים מקסימים ויכולת דיבור טובה, היא שחקנית טובה אבל כנראה שקיבלה את התפקיד כי אבוש זרק מילה טובה או המלהק היה חייב לאבא תומאס איזו טובה..
יכול להיות שהיא בן אדם מגניב בסופו של דבר אבל כנראה שהיא פשוט שטחית, רדודה ומתנשאת שחושבת שהכל מגיע לה רק כי קוראים לה מדיסון הלנה ויקטוריה ג׳ונסון (אפילו השם שלה במבנה של השם של המלכה אליזבת׳) או כמו שהיא אוהבת להציג את עצמה מאדי ג׳ונסון..״

למה דווקא אני? Where stories live. Discover now