״קולטת שאת הולכת להקליט את שלושת השירים הראשונים לאלבום שלך היום?״ קורטני שאלה אותי כשנסענו באוטו שתינו ובריטני, הן באו להיות איתי כל היום באולפן, ״קורט קולטת שזה פאקינג אלבום?״ שאלתי מתלהבת והיא צחקקה, ״את תותחית..״ היא אמרה סוגרת את הסיפור ואני צחקקתי , ״אז, מה את לובשת לאירוע מחר?״ בריטני שאלה וחייכתי, ״אני אראה לכן..״ חייכתי פותחת את הפלאפון למצוא את התמונה מהמדידות..
גופיית בטן קטנה דקיקה עם חתיכת מחשוף, מכנס מחויט ארוך אפור עם קשירה במותן, תיק צד אפור ונעל עקב כסופה מטאלית כמו מראה, עם שרשרת בעלת נוכחות..״גאד אחותי..״ בריטני אמרה מצחקקת כשראתה איך אני נראת בתמונה, ״גולגול עם שוונצים ואודם סקסי יעשה פה את העבודה..״ קורט אמרה קורצת לי דרך המראה ואני צחקקתי, החנינו את האוטו ויצאנו החוצה ממנו, נכנסנו לאולפן של החברה של אבא שלי הגדול, לא זה שבבית שלי..
ודניאל חיכה לי שם יחד עם ג׳ולי ואבא שלי, ״מוכנה?״ הוא שאל מתלהב והנהנתי מחייכת, ״סופר מוכנה..״ קורטני אמרה בהתלהבות מנערת אותי וזה גרם לי לצחוק...״מאדס אני יודע שאת עייפה אבל רק עוד קצת..״ דניאל אמר לי במיקרופון והנהנתי מחזיקה את האוזניות, ״רק כואב לי כבר קצת הגרון, אני חייבת עוד מים..״ אמרתי נואשת מרימה את הבקבוק הריק ומראה להם אותו דרך הזכוכית, ״אני על זה..״ קורטני צעקה וחייכתי בגלל ההתלהבות שלה.
״פשןט תיהי יפה ותחייכי..״ ג׳וליין לחשה לי מחייכת כדי שאף אחד לא ישים לב, ״מה אני בובה? מה זה האירוע הדבילי הזה?״ שאלתי עם קול חלש, כל מיתרי הקול שלי שחוקים מהיום המעייף של אתמול באולפן, ״סתם אירוע יחצנות, שעה גג ואנחנו עפות מפה, לכי רק תצטלמי בגלל הבגד ונגיד קצת שלום..״ היא אמרה מנחה אותי והנהנתי להבנת המצב, הלכתי לפזר שלום וחיוכים לאנשים והצטלמתי עם כמה אנשים ולבד..
״ג׳ולי מחר בערב יש את המסיבת סילבסטר, אית׳ן עוזב יום אחריה, קבענו ללכת היום בערב יחד למקום הקבוע שלנו מאחוריי העצים בפארק, איפה שרואים את כל הכוכבים.. אז בואי נעוף מפה כבר..״ מלמלתי והיא צחקקה*******************************
״מדיסון ג׳ונסון לכאן עכשיו!״ בריטני צרחה ובאתי בריצה בבהלה, ״באיזה קטע יוצא מחר השיר החדש שלך והראשון מהאלבום ולא סיפרת לי?״ היא שאלה וניסיתי לחייך, ״הפתעה!״ צחקקתי והיא גלגלה עיניים, ״אם הוא לא סולח לך זו בעיה שלו, את היית כנה איתו וזה מה שחשוב.״ היא אמרה ונאנחתי, ״אולי הייתי צריכה להקשיב לקורט ולא לספר לו..״ מלמלתי ודניאל ביטל את דבריי, ״אל תדאגי יום יומיים וזה יעבור..״ הוא אמר ונאנחתי, ״עברו שבועיים, וכל הדיבור שלנו ממש קר ואנחנו לא מתקרבים אחד לשני.. ״ מלמלתי מיואשת מהמצב.
״טוב, מישהו רוצה לראות את הקליפ שצילמנו לשיר?״ שאלתי מתרגשת עם דיסק ביד והם הנהנו, ״אז בהקרנת בכורה של השיר שלי- 'this is for the best '.." אמרתי לוחצת על פליי..
״וואו זה ממש טוב״ בריטני אמרה שקועה בקליפ ואני חייכתי מסתכלת עליו, הוא סופר סקסי וסופר מייצג את מאדי החדשה ואני כל כך שלמה עם זה,
״יש לך היום הופעת בכורה עם השיר נכון? ואז מחר הוא יצא לרדיו ולשטויות..?״ בריטני שאלה אותי מוודאה שהיא מבינה נכון, ״כן..״ חייכתי מתקשרת לניק, אני לא הולכת לשום מקום בלי לסגור את הדבר הזה..
YOU ARE READING
למה דווקא אני?
Genç Kız Edebiyatıסיפורה של מדיסון (מאדי ) הלנה ויקטוריה ג'ונסון בת 17 וחצי גרה בניו יורק, לומדת בתיכון בשנה האחרונה שלה , מצב חברתי סבבה, היא לא בלתי נראת אבל היא לא מהכלבות של התיכון, היא מעודדת בקבוצת המעודדות של בית הספר כי כל תלמיד בבית הספר צריך לקחת חלק בפעיל...