En la pel·lícula

44 7 0
                                    

No passa ni mitja de la pel·lícula que ja estic agafada a ell com si la vida se m'anés. Somriu al veure'ns tant junts i no puc evitar somriure malgrat la pel·lícula que estem veient.

S'acaba la pel·lícula i respiro alleujada, ja era hora que s'acabés.

-T'ha agradat?- el miro amb una cella arquejada.

-M'ho estàs preguntant en serio?

-Vaja, si vols t'ho pregunto de mentida... però sí- diu amb to divertit.

-No m'ha agradat gens- dic remarcant cada una de les paraules.

-Vols anar a fer un volt?- acabem de sortir per la porta del cinema i un aire gèlid fa que em recorri un calfred per tot el cos.

-Fa MOLTA fred- es passa una mà pels cabells i arronsa les espatlles.

-Si vols et porto a casa- assenteixo amb el cap-

-Seria un gran favor- dic amb un somriure.

Anem al seu cotxe i hi pujo ho més ràpid que puc. Només d'encendre'l, puja la calefacció i em frego les mans ja que no em sento ni tan sols els dits.

Posa la radio fluixet i em quedo fixa mirant els carrers que ja hi ha penjats les llums de Nadal.

-Cada any les posen més aviat- dic amb un somriure.

-La veritat és que sí, però vaja, el Nadal ja són interessos comercials, bàsicament- sospiro.

Arribem al meu pis i aparca davant de la porta. Ens quedem els dos a dins mirant cap endavant sense dir res.

-Si vols... si vols pots pujar a dalt- dic quasi sense consciència.

-No vull molestar- es gira de cares a mi.

-No és molestar- em giro cares a ell també i trobo els seus ulls potents que m'observen- podríem sopar junts- somriu.

-Accepto- baixem els dos del cotxe i entrem a l'edifici. Només obrir la porta ens colpeja un aire calent que agraeixo.

Pugem a l'ascensor i ens quedem un al costat de l'altre. Ens parem a la segona planta i quan s'obren les portes, no hi ha ningú, es senten uns crits quan es tanquen les portes i tornem a pujar.

-Sembla que a algú se li ha escapat l'ascensor- dic amb to divertit, i ens posem a riure els dos.


Arribem per fi a la cinquena planta i baixem. Obro la porta de casa i un càlid aire m'envolta, com es nota que s'ha engegat la calefacció. Quan passa en Joan tanco la porta i anem cap a sala-d'estar/menjador/cuina.

-Vaig a canviar-me i fem el sopar?

-Perfecta.


Vaig a la meva habitació i tanco la porta. Em canvio ho més ràpid que puc i em faig una cua alta, quan estic llesta torno on està ell i des del taulell de la cuina em mira amb cara divertit i temo per segons.

-Fem pizza?

La Vida Enmig De La Foscor.Where stories live. Discover now