Capítol 6

48 9 1
                                    

-Arribaràs tard- em diu per milena vegada en cinc minuts.

-Ho sé, però no diuen que ho bo es fa esperar?- somriu i nega amb el cap.

Estic envoltada per una simple tovallola i sento com els seus ulls em foraden la pell. Em poso davant de l'armari sense saber quina roba posar-me exactament.

-Et podries posar aquell vestit negra- em giro de cares a ell.

-Quin de tots?- s'aixeca i es posa al meu costat.

-Aquest- agafa un vestit negra molt curt negra que el cos és de blonda juntament amb la màniga llarga- amb una caçadora negra i les sabates de saló altes negres- fa un somriure que no acabo d'interpretar.

Es gira d'esquenes a mi perquè em pugui vestir tranquil·la.

-Hem d'anar directament al restaurant?- pregunta i em mira per sobre l'espatlla.

-Joan!- alça els braços amunt deixant de mirar per sobre les espatlles i li tiro la tovallola, sort que ja anava amb roba interior. L'agafa i es gira del pal cap a mi i em poso vermella com un tomàquet al veure com em repassa tot el cos.

-Aquesta te la torno- somriu de manera entremaliada i sospiro.

-Això ja veurem- m'acabo de pujar el vestit i ve a pujar-me la cremallera de l'esquena. El seu dit la recorre i fa que tota la pell se'm posi de gallina i puc veure de reüll com somriu. Sap el que em produeix el seu tacte el molt malfet, i a sobre, se n'aprofita!

-Estàs?- nego amb el cap.

-Retoc de maquillatge- me'n vaig al lavabo i em maquillo de manera fina i no gaire exagerada.

Quan torno a l'habitació, acabo de preparar la bossa de mà de color negra també i per fi, marxem.

..........................................................................................................

I doncs aquí teniu la part promesa de Sant Valentí! 

El vestit que està com a foto és com una idea del que porta la Clara el dia de l'aniversari de la seva mare. Com us podreu imaginar es va pelar de fred, encara que no ho digui.

Espero que us estigui agradant el llibre i gràcies per tot!!

P.D: Ja està penjat el nou llibre que tant us he parlat!! Espero que us hi passeu i que us agradii!!

P.D2: Feliç Sant Valentí i Solterín! Hahahhah

Petoons!😘

La Vida Enmig De La Foscor.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant