Bölüm 36

1.3K 64 3
                                    

Biliyorum cok beklettim ancak yazmayı cok cok cok özlemişim... iyi okumalar. Bugün başladı yeni sezonumuz.. farkli ama guzel bir hileon izleyeceğiz gibi geliyor. Dilerim bol reytingli olur. 💕

Veronika iki gencin yüzüne baktı her ikisi de bir miktar mutsuz leon çokça mahçuptu. Hilal'in günden güne solan yüzü kireç gibiydi bu sabahta. General Cevdet evrak işleri için uğramış kızının halini görünce kahvaltıya dahil olmuştu. Olmuştu olmasına ama .. gördüklerinden hiç memnun değildi. Bunca yıllık tecrübelerine dayanarak  Leon'un mahcup halini sezinliyor kızına bed bir davranışta bulunduğunu anlıyordu. Yakup bir keresinde kulak misafiri olduğu konuşmayı çat pat duyduğunu ama Leon ve Stavro'nun Hilal hakkında konuştuğunu anlattığından beri içi hiç rahat değildi. Zaten kuşkucu olan bir adam için bütün  çözülmesi gereken bir bulmacadan ibaretti. Şayet Leon kızını kullanıyorsa eğer Hilal'in örgütteki varlığından haberdar ve ona oyun oynuyorsa and olsunki yaşatmazdı. Bir yandan  bunları düşünürken diğer yandan oğlanın kızına olan o ılık aşinası olduğu bakışlarını da biliyordu. Doluya koysa almıyor boşa koysa dolmuyordu.

"Hilal kızım solgun gördüm seni."

Hilal babasının üzgün bakışlarına mağrur bir tebessümle cevap vermeyi tercih etti. Konuşursa anlar mıydı? Bu evde boğuluyorum dese bir aydır Veronika'dan başka arkadaşım yok ona da her şeyi anlatamıyorum dese. Leon iyice tuhaflaştı evden dışarı yalnız çıkmama dahi izin vermiyor dese ama içindeki o hep Leon ne yapıyorsa benim iyiliğim için yapıyordur o beni seviyor biliyorum dese ah bir anlatabilse..

Veronika "Bugün iyiysen dışarı çıkalım mı kızım hem hava almak iyi gelir alış-veriş alırız, istersen Azize Hanımlara da uğrarız. He?"

Hilal kadının ona üzülen halinin farkındaydı bir tek Leon mu görmüyordu oysa en cok onun görmesi gerekmez miydi? Kırmayacaktı kendisine evlendiği günden bu yana anne gibi yaklaşan bu kadını.

"Olur aslında benimde bir kaç yere uğramam lazım. Hem Eleni ile de sözleşmiştik dönüşte ona uğrarım."

"Olmaz."

Leondan gelen itiraz ile hepsi ona bakınca bocaladı. Hele hele Albay Cevdet'in kızına pamuk kendisine şimşekler çakan gözleri ile bocaladı.

"Yani şey istiyorsan elbette gidersin ama akşama film gösterimi var oraya gideriz diye düşünmüştüm." Dedi elini ensesine atarak.. Bir Teğmen için zor değildi son gün bilet bulmak. Peki niye böyle bir şey daha önce aklına gelmemişti. Karısının gözlerinde gördüğü ince gülümsemeya sebep olacak bu nezaketi nasıl olurda düşünemez olmuştu. Son zamanlarda aklı baska yerlerdeydi. Çözüm bulmaya çalışıyordu. Bir şekilde babasının şüphesini çekmeden Hilal'i de alıp giymeliydi. Stavro Hilal'in Halit Ikbal olduğundan emindi. Elinden geleni ardına koymuyordu. Babası .. hayır hayır kumandanı
Hilal'den getirdiği minik malumatlar kanmaz olmuştu. Onu oyalamak her geçen gün zorlaşır olmuştu. Isgalin artması sebebiyle işleri yoğunlaşmıştı o geceden sonra  birde ona her gecen gün yalan söylemek mavi gözlerine bakamak demekti. Utanıyordu. Hayatında hiç bu kadar utanmamıştı.

"Iyi düşünmüşsün evlat." Cevdet'in memnun gülümsemesi Leon cesaretlendirdi.

"Istemiyorum."

"Aa kala Hilalimou film gösterimleri çok sık olan bir şey değil fırsatını bulmuşken kaçırmayın başka vakit gezeriz biz yine."

Hilal ikna edici sözler ve ikna olma isteğiyle tamam gidelim o vakit dedi ağzının içinden.

***

Hilal üzerini süzdü. Lacivert kadife bir elbise gitmişti. Şalını geriden bağladı. Yüksek topuk ayakkabılarını giydiğinde hazırdı. Solgun olan yüzünü renklendirmek adına allık sürmüştü. Biraz ruj biraz sürme hazırdı. Kadın olduktan sonra olgunluk gelmişti üzerine.

TEĞMENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin