Chapter 4

1.5K 146 16
                                    

Jimin P.O.V

Selepas aku pergi dari rumah yang ade seorang sakit jiwa tu, aku terus pergi ke rumah Sohee untuk cari ketenangan. Suka hati je dia cakp Sohee tu sebagai minah goyah ?!? Habistu, dia yang tak sedar diri. Sepatutnye dia yang ambik gelaran tu.

Last2 padan muka dapat penampar dari aku. Owhh sekarang dia dah berani lawan cakap aku en ? Memang patut pun pompuan tak guna mcm dia tu kena macm tu.

Aku memandu ke rumah Sohee dalam keadaan yang frust, sakit hati, marah semua ade lah.

Setibanya aku di rumah 'baby' aku, aku membuka pintu . Kelihatan susuk tubuh menawan sedang menonton TV dan kemudian mengalihkan pandangan terhadap aku. Dia berjalan ke arah ku sambil tersenyum luas.

" sayang, lepas awak pergi dari rumah ni saya rase sunyi sangat.. bogo shipoyooooo!! " Dia mula memeluk aku dengan erat

" saya pun dah rindukan awak baby " Aku mencium dahinya.

" baby, boleh saya nak tido dekat rumah awak buat sementara waktu ni? "

" Bolehje sayang, saya lagi bahagia kalau kita tidur sebilik." Dia mengenyit mata nakal

( wth gelinya dengn diaorng nih nak sayng, baby bagai, gedik sangat tapi dah terpaksa tulis gini baru lah best cikit... Maaf author menyebok)

Aku tersenyum lebar kepadanya. I don't know why tapi sejak aku couple ngan Sohee, hidup jadi tenang. Aku cintakan dia dengan seikhlas hati aku. Tapi disebabkan pompuan sampah tulah kitaorng tak boleh tinggal serumah.

" baby , saya nk naik atas nk mandi n terus tidur.. Penat sangat harini. " kata aku sambil mencembung pipinya dengan telapak tangan aku.

" awak pergi lah dulu nanti saya datang. " Dia sambung menonton TV yang masih mengeluarkan cahaya tanda tidak di switch off lagi.

Aku berjalan menuju ke tingkat atas aka bilik 'kami'. Aku baring di atas katil dengan tenang sekali. Tapi, ketenangan aku diganggu.

Ppangg !!

" Park Jimin!! awak sedar tak ape yang awak cakap ni ? Awak sedar tak yang saya ni wife awak!! "

" Ape awak ingat saya buta?? Yang awak pernah tidur sekatil dengan dia kan ?!?!? Awak ni memang dasar suami yang tak gu-"

Ppangg !!

Tamparan kuat singgah ke mukanya.

Aku menyentuh pipi aku yang tadi ditampar oleh Yoorin. Jelas tamparannya ketika itu sedikit lemah lembut. Akibat tamparan yang lemah itu, tiada kesan seperti lebam atau luka yang terhasil di pipi aku.

Nampak gaya macm sebenarnya dia mcm takde niat nak tampar aku?? Aku just wondering, kenape dia tampar aku slow sangat..? Ape, mungkin sebab dia masih taruh harapan yang aku akan sukakan dia?? Mimpi jelah kau bengap.

Aku menutup mata perlahan-lahan tetapi akal aku kembali memikirkan sesuatu..

Aku dah tampar dia sekuat hati aku sebab geram sangat dengan dia.. Pipi dia masih sakit lagi ke?? Ade lebam atau luka tak?? Berdarah ke??

my life || jimin Where stories live. Discover now