Chapter 26

1.1K 89 31
                                    

double minggu ni, yey 😅😂

---

Yoorin termenung, teringat kata-kata yang keluar daripada ex girlfriend jimin.

"Aku tahu jauh dalam hati jimin masih ade perasaan cinta kepada aku. Dia buat baik dengan kau pun sebab dia perlukan perhatian, dia tak cintakan kau pun. Ntah anak dalam ni pun dia terima ke tak. "

" Ah ye, kalaulah sini bukan tempat awam, dah lame aku gugurkan kandungan kau ataupun biar kau mati sekali. Senang lah misi aku nak menambat hati jimin balik"

Dia terkaku dan hanya mampu termenung apabila teringatkan ayat² tersebut.

Separuh daripada dirinya mengatakan yang kenyataan itu besar kemungkinan manakala separuhnnya lagi mengatakan bahawa yang ianya palsu.

Dia tidak tahu hendak percaya yang mana satu,

kerana dia memikirkan bahawa kedua-duanya adalah benar.

Dia menggeleng kepalanya perlahan, cuba untuk melupakan perkara itu.

Tetapi gagal.

Akal fikirannya seperti tidak mahu berputus asal dan mahu dirinya untuk memutuskan keputusan dengan segera.

Lalu yoorin berbaring di atas sofa, cuba untuk menenangkan akal fikirannya dengan tidur.

----

Password pintu rumah ditekan.

Pintu di buka perlahan.

Kini Park Jimin yang kelihatan seperti kera mendapat pisang makin diserikan dengan senyuman yang teramat manis, mengalahkan kilang gula.

Dia berjalan perlahan memasuki rumah, excited untuk melihat isterinya yang kini sedang mengandung selama hampir tiga bulan.

Tidak lupa juga beg kertas yang mengandungi sebuah mixtape yang dikeluarkan oleh rapper kegemaran yoorin iaitu, Kim namjoon aka god of destruction

Senyumannya makin melebar apabila ternampak kelibat yoorin sedang berbaring atau dibuai mimpi di atas sofa.

' alala sian nye wife aku tidur dekat atas sofa. Mesti penat tunggu aku ' bisik hati jimin dengan gembira.

Jimin menuju ke arah sofa lalu duduk mencangkung di sebelah sofa supaya dia dapat melihat yoorin dengan lebih dekat.

Jimin mengamati muka yoorin yang comel lagi ayu itu. Bibirnya yang berwarna merah jambu dan bersaiz kecil, muka nya yang putih dan flawless sentiasa menjadi pujaan si lelaki itu.

Hidungnya kecil, tetapi kelihatan sempurna di mata jimin. Selalunya timbul rasa geram, seakan-akan mahu memicik hidungnya yang comel itu.

Jimin tidak boleh membayangkan wajah anaknya yang akan dilihat pada suatu hari nanti.

my life || jimin Where stories live. Discover now