" welcome home, baby!!" Taehyung dan Jungkook melompat keriangan setelah menjejakkan kaki ke dalam rumah Yoorin.
Geurim membimbing Yoorin yang memegang anak kecilnya di dalam dukungan dengan berhati-hati.
Mereka berdua menggeleng kepala, terasa malu melihat perangai kurang matang lelaki berdua itu.
" korang! malu lah sikit dekat baby ni. Macam budak² je" Geurim bersuara.
Taehyung dan Jungkook menoleh ke arah mereka berdua lalu mengangguk.
Geurim tersenyum lalu membawa Yoorin ke ruang sofa.
" nah duduk sini." Yoorin merendahkan badan sehingga tersentuh permukaan yang lembut.
Dua lelaki yang terlebih aktif tetapi diam setelah ditegur Geurim duduk di depan mereka berdua.
Mereka semua memandang ke arah bayi yang sedang tidur dengan nyenyaknya, tersenyum apabila melihat mulutnya memuncung.
" eyh comel lah!!" Jungkook membuka tutup tangannya, menahan geram.
"eh memang lah,, anak Yoorin en." Taehyung menyiku Jungkook perlahan.
Jungkook mengangguk laju menandakan dirinya setuju dengan pernyataan lelaki itu.
Yoorin mengeluarkan kucupan yang hangat dan penuh kasih sayang keatas dahi bayi itu.
" Yoorin, nak tanye ni.. "
" hm? " Yoorin berpaling melihat ke arah Jungkook yang sedang menunggu sabar untuk menanya.
" Baby,, lelaki ke perempuan??"
Kening Yoorin terangkat.
" Lahh, doktor tak bagitau ke?"
Mereka bertiga saling menukar pandangan antara satu sama lain dan memandang ke arah Yoorin yang sedang mengangkat-angkat keningnya.
" nak dengar, meh dekat sikit"
Mereka berdua bangun lalu duduk atas lantai, di depan Yoorin.
Geurim pula ikut saja dan mendekatkan kepalanya dengan kepala Yoorin.
Yoorin mengeluarkan gelak tawanya dengan perlahan,
" baby boy."
Setelah keluarnya dua patah perkataan itu, Taehyung dan Jungkook menari keriangan.
" Boleh lah lepas ni join Jungkook main Overwatch!!"
" Takde. Aku nak ajak dia pergi main basketball lah!!"
" eh mane boleh!"
Geurim menggeleng-gelengkan kepalanya sambil menepuk dahi.
" korang, dah. Nanti bila dia besar, semua benda aku bagi dia main. Terutamanya dengan korang berdua, okay? Dah jangan gedik sangat nak gaduh kat sini." Yoorin memberi jelingan.
" Baiklah Yoorin." serentak mereka berdua menjawab.
Geurim membuat isyarat padan muka, dengan menjelirkan lidahnya.
Mereka berdua menjeling lalu bergerak ke arah sofa di depan Yoorin.
" hah, kau dah letak ke nama baby? Tak dengar pun kau panggil dia dengan nama yang kau 'rahsiakan' tu." Jungkook bertanya, menunjuk expresi muka yang menyampah.
" Chul. Park Chul " Yoorin menjawab sambil memandang anaknya yang sedang tidur dengan lenanya.
" Chul? Siapa namakan anak dia dengan nama tu? " Taehyung berpaling ke arah Jungkook yang sedang menahan gelak.
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...