Tak sangka selama ni dia tak balik rumah , menghilang entah ke mana. Aku yang 24 hours risaukan dia, makan ke tak? tidur ke tak?
Tapi,
Dia disana bahagia bersama orang lain. Tidak menghiraukan aku yang sensara seorang diri di dalam rumah kami..
Aku rase mcm tak guna sebab asyik risaukan dia. Well, dia pun tak sayangkan aku so, takde makna dia nk risaukan aku jugak kan?
lamunan aku dikejutkan oleh pandangan mata yang tajam daripada salah seorang daripada mereka. ( author pun tak tau lah ayat tu betul ke tak)
Dia memerhati aku dengan lama sekali. Tapi aku memutuskan pertalian mata diantara kami berdua dan segera mengorder chocolate shake , my favourite.
Niat asal nk beli chocolate shake, tapi jadi mcm ni pulak..
Aku terus belah dari situ sebab takut dia tahu yang aku merayap waktu2 nie.. Nk ckp merayap tak pun sebenarnya tapi singgah je.
Aku menghidupkan enjin kereta lalu terus balik ke rumah.
Sedikit kebencian yang ade di dalm diri aku terhadap dia, dah bertambah semakin banyak dan sekarang ,
Aku sangat2 bencikan dia .
Jimin P.O.V :
" oppa , tak baik usik sohee mcm tu! " Sohee menjentik jari telunjuk aku sebb geram dengan aku yang tak habis2 flirting dari tadi.
" saya bukannya nk usik, tapi nk bagi tahu betapa saya sayang terhadap awak " kami berdua gelak terbahak-bahak sampai nk pecah perut aku dibuatnya.
Tapi, gelak tawa yang muncul di muka aku hilang serta merta sebaik sahaja ternampak susuk wajah yang sedang berjalan masuk ke dalam cafe ini.
Owh , 'sampah berjalan ' tu rupenya.
Aku perhatikan dia yang dari tadi kelihatan kemas dan bergaya. Ni mesti nak jumpe dengan jantan tu lagi, dasar isteri tak guna tak serik2 lagi.
Pergerakkan nya yang agak pantas tu membuatkan dirinya hilang dari pandangan aku. Mesti dia dah perasan aku dari tadi duk tengok dia sampai dia rase tak selesa.
" uhmm, sayang? awak tengok ape? " tanye Sohee yang baru habis gelak dan kemudian memandang ke belakang.
" takde pape, saya cuma tengok orang yang ckp dengan cashier tu .. hensem rupa parasnya "
" tak sehensem orang depan saya ni "katanya , tersenyum luas di wajah nya.
Aku membalas senyumannya. Tapi ,semyuman tu sekadar hiasan je.
Aku just wondering ape lah yang Yoorin buat lepas dia pergi dari sini? Aku rase aku kena balik rumah.. Dah lame aku tak balik. Entah2 dia dah mula bawak jantan datng rumah...
" Uhmm Sohee, maafkan saya tapi I should go now. Tetibe ade hal kat office. So, harini kena balik rumah.. "
" habistu mcm mane Sohee nk balik nanti?? Takkan sayang nk tinggal Sohee sorang2 kat sini. " dia memberi jelingan kepada aku.
" Sorry sangat2 . Sohee kena balik gune teksi harini.. Tapi jngn merayau tau. Duduk rumah , lock pintu. Takut ade orang tercuri hati baby " aku memberi kenyitan mata kepadanya supaya dia tak merajuk
Dia memberikan kucupan di pipi aku sebelum aku beredar dan meninggalkan dia.
Okay sekarang, bersiap sedialah kau, Yoorin.
Yoorin P.O.V :
Ahh boring nye harini!!
Nak tengok TV, takde movie best. Nk tengok drama fav pulak, esok baru ade.. Ape dah jadi dengan hidup aku ni?!?!
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...