" hmmm " aku slowly membuka mata dan melihat ke arah siling . Aku melihat ke arah jam dinding yang menunjukkan pukul 6 pagi sebelum aku menutup mata kembali .
Wait ,
Aku membuka mata dengan luas lalu terus duduk . Aku melihat ke arah sekeliling bilik tersebut .
Mcm mane aku boleh ade kat dlm bilik ni ?? Mungkin berjalan masa tidur lagi kot .
Aku menyandar sambil mengambil sebuah bantal yang berada di sebelah dan menutup muka dengan bantal tersebut..
Eh japp...
Aku melihat kembali ke arah sekeliling bilik.. kenape bilik ni mcm lain je...?
ehh , ni bukan ke bilik..... Jimin ???
ape kejadah pulak aku buat kat bilik jimin ni ?!?!?!?!?
Aku melihat di bawah selimut yang sedang menutupi badanku..
Fuhh. Nasib masih berpakaian. Kalau tak aku akan bunuh mamat ketot tuh !!!!
" akhirnye kau bangun jugak , aku ingatkan kau dah mati "
aku melihat ke arah bilik mandi dan yeah dapat di bayangkan.
Dia berdiri di situ , hanya memakai tuala gambar itik yang berwarna kuning di paras pinggangnya. eh awal pulak dia bangun.. Bukan ke selalu dia masuk kerja pukul 8??
Wait, what?? tuala gambar itik?? Pfftt. Dia ni 22 ke 2 tahun??
Okay2 , back to reality.
Dia kelihatan seperti baru lepas mandi.. Hah yelah dah tu takkan dia pakai tuala tu kat paras pinggang dia en ?
And then,
Aku perasan yang,
Dia hanya memakai tuala yang bermaksud tiada ape2 menutupi badannya selain tuala tu. TAKDE.
Aku cepat2 mengambil bantal lalu menutupi mata aku yang suci ni.
" pahal kau tutup mata kau?? buang tabiat ke ape "
" pakai lah baju dulu ape2 pun .. " aku blushing sebb ternampak abs dia.. Oh gosh, ni first time aku ternampak abs dia.. dan first time dia hanya pakai tuala di depan aku..
" baju dlm almari, aku sekarng nk pergi ambik lah ni " katanye yang sedikit confuse dengan kelakuan aku.
" yang kau tutup mata ni apahal?? "
" saya tak biasa dengan keadaan mcm ni "
" setakat aku pakai tuala dekat pinggang je pun.. Well ape salahnye kan?? Kita kan husband and wife yang sah "
Kepala bana kau lah !!! Aku kate tak biase, tak biase lahh!! bengong tambah bangang betullah.
" macm mane saya boleh ade kat sini? "
" kau tertidur semalam kat atas sofa mase teman aku tengok TV, aku dah cuba kejutkan kau, tapi kau tak gerak2 pun.. And last2 aku buat keputusan untuk angkat kau masuk bilik. "
" habis tu mcm mane saya boleh ade dlm bilik awak ni?? "
" bilik kau tu sepah mcm sarang tikus, aku nk jalan pun takleh.. Aku pun bawaklah kau masuk bilik aku. "
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...