" jungkook, kat sini!! " jerit aku yang ternampak diri nya sedang menelefon seseorang. Kebarangkalian dia mcm tengah call aku je.. Tapi too bad aku malas nk bawak phone sebab kelam kabut sangat nk datng ke sini punya pasal.
Dia memandang ke arah aku yang sedang berdiri tak jauh darinya kira2 10 langkah sampai lah..
" woi Yoorin! Kenape aku call tak angkat hah??! aku text pun tak reply! " dia berdiri di depan aku sambil mengenggam IPhone dengan kuat. Haih dia nih.. marah sangt sbb aku tak angkat call dengn tak reply mesej ehh?
" sorry, aku lupa nk bawak phone tadi sebab kelam kabut sangt nk dtng sini. " aku memegang tangannya sambil mengerdip mata aku berulang2 kali.
Hah mcm ni lah nak pujuk jungkook, confirm dia akan maafkan aku sebab dia memang tak tahan bile aku tunjuk kecomelan aku dekat dia.
" yelah aku maafkan kau, tapi janji lain kali jangan duk kelam kabut sampai terlupa nk bawak phone. Aku risau tau kalau kau tk jwb message aku. " katanya sambil memicik hidungku.
Hek eleh, over protection sangt lah dia ni.. Menyampah
" mane Taehyung ni, kate sampai airport pagi. Ni dah nk dekat2 pukul 11 ,batang hidung pun tak nampak " complain jungkook yang kini sudah mula risau akan salh seorang kawannya.
" korang cari aku ehh " kedengaran suara garau seseorang dari belakang kami berdua. Aku terkejut beruk sampai tak perasan yang aku dah tumbuk perut dia...
Tapi padan lah muka, sapa suruh suka hati nk terperanjatkan orang.. Hush
" awhh sakit lahh~~" Taehyung pandang ke arah aku dengan mata yang sayu. Ehh makin lama, makin gedik Taehyung ni.
" Hah padan lah muka sebab terkejutkan kitaorng lagi.. nasib baik aku tak tumbuk kau sekali " kata jungkook yang tergelak kecil tengok kesakitan yang dialami oleh Taehyung tu
" Taehyung kau ni, lain kali jangn lah buat mcm tu.. Boleh buat Yoorin sakit jantung kot " marah aku sambil memukul lengannya berkali-kali..
Wah... Baru sebulan duduk kat UK, tapi badan dia mcm dah makin fit jer.. Hah
kuat pergi gym lah tu.." hey kau ni Yoorin, nk tambahkn lagi ke kesakitan aku .. Dahlah tumbuk perut aku. " kata Taehyung yang masih mengusap-usap perutnya tanda tak puas hati...
" dah2 korang ni, dari tadi asyik mengada je aku tengok, menyampah.. " kata jungkook selamba.
" semua berlaku sebb Taehyung lah.. Kalau aku sakit jantung camne tadi?!?! Tak pasai2 aku meninggal kat sini. " aku mengherdik kepada Taehyung.
" alah mianhae Yoorin ahh.. jom aku belanja makan.. Jangn lah merajuk.. Tae gurau je.. " kata Taehyung yang cuba memujuk aku..
" janji tak buat lagi ahh.. Kalau tak aku bunuh kau hidup2" aku memberi senyuman yang menggerunkan . Jungkook yang dari tadi melihat telatah aku kini senyum kepada Taehyung.
Lain mcm je Mamat ni.. Tah2 dia lapar kot.. Dasar mkn banyk suka menghabiskan duit orang semata-mata nk bayar makanan dia.
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...