" hrmm "
Dengan itu , aku membuka mata dengan perlahan-lahan.
Matahari sedang menyinari melalui langsir, burung berkicauan dengan riang, mengejutkan aku dari tidur.
Aku memusingkan kepala, melihat ke arah tempat yang berada di sebelah aku.
Kelihatan susuk tubuh badan jimin tidak kelihatan di situ.
Slowly, aku memaksa diri untuk bangun , menuju ke arah bilik air.
Mandi, membersihkan diri dan menyegarkan diri.
And then, aku menuju ke arah dapur untuk mencari susuknya.
" Jimin?? "
Tiada sepatah perkataan yang dipertuturkan.
Sah yang dia dah pergi ke office.
Aku menuju ke arah peti sejuk untuk menyediakan sarapan walaupun aku sorang je yang makan.
Aku melihat ke arah satu kertas berwarna hijau yang masih terlekat di pintu peti sejuk.
" sorry, aku kena gerak awal ke office. Papa kata urgent, ade ramai client harini. Jangan risau, nanti aku makan kat office. And one more, sorry sebab tak kejutkan kau, aku tengok kau berdengkur tadi.. jadi aku anggap yang kau tengah ade sweet dream tadi.
Bye honey, have a niceday without me.
Your husband,
jiminie ❤ "Aku tersenyum melihat tulisannya yang comel, serupa dengan tuannya.
" serius ahh aku berdengkur, selama ni aku tidur lawa je. Tetibe harini dia kata aku tidur berdengkur. Aishh park jimin ni "
Aku membuat rutin harian seperti biasa,
masak,
kemaskan rumah,
tengok TV
dan repeat semula.
such a boring life without jimin.
Tiba-tiba,
satu idea yang bernas keluar di dalam kepala aku yang besar ni.
Dah lame betul tak minum chocolate shake, ape kate aku beli harini pastu lepak2 sikit kat mall tengok ape yang baru ke.
Tapi, sebelum pergi kene mintak izin jimin dulu kan??
Aku mengambil iphone aku lalu melihat chat jimin.
You :
Jiminnn~~Belum sampai 10 saat, dia sudah baca, lalu terus typing.
Chimchim :
ye sayang ❤
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...