Aku menuruni anak tangga untuk menuju ke ruang tamu di mana Taehyung dan ' mamat ketot ' tu berada.
Aku memakai white blouse , black jeans berserta dengan beg tangan buatan gucci pemberian Taehyung.
Tidak lupa jugak dengan make up. Aku just pakai bedak kompak ngan mascara je. Aku pakai sebab nk tutup kesan lebam tu dan taknk lah nampak lawa sangt sebb aku kan dah berstatus isteri orang.
" wow " Taehyung ternganga melihat ke arah aku.
aku pakai simple je kot, mungkin dia terkejut kot tengok pakaian aku ni. Sebb selama ni aku suka pakai hipster2 depan dia.
Jimin yang dari tadi leka bermain phone segera melihat ke arah aku sebaik sahaja terdengar suara yang di buat oleh Taehyung.
" ermm Tae ? kenape kau ternganga ni?? nanti dinasour masuk dalam mulut kang baru tau "aku melihat telatahnye yang masih membuka mulut luas.
" Taklah, aku cuma kagum. First time kau pakai mcm ni. Kenape kau taknak pakai mcm ni depan kitaorng dari awal. Baru ahh nampak mcm lawa sikit "
' baru ahh nampk mcm lawa '?? Selame ni aku pakai depan dia tak lawa ke... Dasar Taelion.
" dia tak pakai mcm tu depan korang sebab husband dia tak bagi "Jimin menyampuk membuatkan kami berdua melihat ke arahnya
" what ?? fakta ape " jawabnya selamba.
" Dahla ,jom. Nanti aku takde mood nk keluar. " aku berjalan ke arah rak kasut untuk mengambil high heels aku.
Taehyung dengan Jimin segera berjalan ke arah luar dan masuk ke dalam kereta milik lelaki ketot tu serentak.
Taehyung jalan kaki masa nk dtng rumah kitaorng tadi sebb rumah dia bukannye jauh pun dari rumah kitaorng.
" ermm jimin? "
" ape ?"
" rasenye awak kena duduk dekat passenger seat "
" pahal pulak? "
" yelah sebb Taehyung yang kate dia nk bawak kita semua pergi ke suatu tempat " aku melihat ke arahnya melalu tingkap seat driver.
dia menjelingkan matanya kepada Taehyung yang sedang duduk di sebelahnya.
" Fine! "
Taehyung dan Jimin keluar dari kereta dan switch tempat masing2 manakala aku duduk di blakang .
[ Time skipped ]
" okay kita dah sampai " kata Taehyung yang sedang membuka seat belt di pinggangnya.
" kenape kita ade dekat shopping mall ni Tae?? " tanya aku kehairanan sebb ade je mall yang dekat2 rumah, tapi dia prefer nak bawak kitaorng ke mall yang jauh sikit.
" Mall yang dekat2 rumah tu kan takde Cinema, so Tae bawak lah jauh sikit. Lagipun story yang Yoorin hyper sangat tu dah keluar Cinema so why not? "
Dia menoleh kebelakang untuk melihat ke arah aku." Awhh Thanks Tae!!! kau lah kawan paling baik yang aku ade. " aku memeluknya dari belakang.
" Ek heleh, setakat cerita tu pun aku boleh bawak pergi tengok Cinema jugak lah " kata jimin yang kelihatan meluat dengan perbuatan kami berdua.
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...