Chapter 29

955 81 5
                                    

" jimin? "

"jiminmana awak? "

jimin membuka mata, bertemu dengan kegelapan di sekelilingnya.

jimin bangun dan duduk bersila, memerhatikan keadaan sekeliling yang cukup aneh dipandangan matanya.

" aku kat mane ni?" soalnya kebingungan.

"jimin?"

jimin segera menoleh di merata-rata tempat setelah terdengar panggilan tersebut.

"jimin? saya dekat sini!"

dia menoleh lagi, tetapi masih tidak menemui apa².

' kenapa suara tu macam kenal je, macam suara... yoorin?' hatinya mula menimbulkan rasa tak sedap hati.

" jimin??" suara itu kedengaran lagi.

" yoorin, awak ke tu?? " kalini jimin menyahut.

" jimin??  saya ade dekat sini!" jimin senyum menampakkan gigi apabila terdengar suara gadis tercintanya.

" sayang? saya datang!! " dengan pantas, jimin berdiri lalu pusing 360 darjah untuk mencari kelibat isterinya.

" jimin, saya ada di sini, tunggu awak!" semakin lama semakin kuat suara tersebut.

" sayang, awak ade dekat mana?" jimin seperti tidak berhala tuju berlari di sana sini walaupun hanya melihat kegelapan.

" saya ada disini!!"

jimin menoleh belakang, menampakkan sebuah pintu berwarna peach bercorakkan bunga.

Pintu tersebut terbuka, kelihatan yoorin di dalam sebuah gaun labuh berwarna kuning pastel dan bermahkotakan bunga-bungaan. Yoorin mengusap-usap perutnya yang tidak kelihatan kempis.

my life || jimin Where stories live. Discover now