" bye honey " dia mengucup pipi aku yang gebu ni lalu menuju ke pintu depan.
aku mengikut jimin dari belakang lalu segera mengeluarkan kasutnya dari rak kasut.
dia tersenyum melihat perbuatan aku yang amat akrab terhadap nya .
" bangganye ~ " dia nyanyi dengan nada yang kuat.
Geng, perlu ke nyanyi kuat macam tu? Nak bagi jiran sebelah dengar ek.
" ye pun tak payah lah nyanyi kuat sangat. " aku menjeling ke arahnya.
" saya bukan ape, just bangga sebab dapat isteri cam awak ni. Jantung saya"
Pagi2 pun gatal tho.
" hah whatever lah " aku menolak bahunya .
Then,
Aku baru teringat yang harini aku dah plan nak jumpa jungkook and taehyung petang satgi. Dah alang2 , ajak geurim sekali lah . Dapat mengeratkan silaturahim antara dorang kan?
" ermm jimin? " aku memandang ke arahnya yang sedang menghidupkan enjin kereta.
" ye yoorin? " dia tersenyum setelah mendengar namanya dipanggil. Matanya mula berbentuk bulan sabit apabila senyum.
Owhhh my heart is melting.
" petang ni saya nak keluar boleh tak? "
" boleh, tapi dengan sape? "
" jungkook, taehyung dengan geurim "
" geurim??? " dia melihat aku kehairanan.
Ehh, takkan dia dah tak kenal geurim kot?
" lahh geurim. Takkan awak tak ingat?? Kawan saya dulu "
" Geurim yang hyper bila nampak jungkook tu ke? "
exactly.
Geurim ade crush dengan jungkook.
Tapi aku tak tau lah kalau hati dia dah berubah belum.
" haah. " aku senyum.
" hmm oklah kalau macam tu . Jangan balik lambat tau "
Dia memasukkan kepalanya dalam kereta. Tapi sebelum sempat menutup pintu, aku memanggilnya.
" jimin jap !!!" aku berlari ke arahnya.
Dia keluar dari kereta lalu melihat ke arah aku yang terhegeh-hegeh berlari ke arahnya.
Aku menyuakan bibir aku ke pipinya.
" nahh. Hati-hati tau drive tu. " dia tidak berkata apa lalu melihat ke arah aku dengan ' smirk ' yang terang2 kat muka dia .
aku berjalan semula ke pintu rumah.
" yoorin " dia memanggil aku dengan nada yang lembut.
Aku berpaling dah mendapat ciuman di lips daripadanya.
Dah agak. Kalau aku buat ape2 kat dia, mesti gedik nak balas dua kali ganda.
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...