" hishhh cepatlah sikit berita ni. Aku nk tengok movie kegemaran aku ." aku merungut sambil melihat ke arah jam yang sekarang sudah menunjukkan pukul 8.15 malam padahal berita sepatutnya habis tepat pukul 8.00 tadi.
Waduhh berita ni, boleh pulak dia ambik masa yang lama. Bukanye ade ape pun.. Setakat nak umunkan pilihan raya lebih baik tak payah..
Aku berdiri dari tempat duduk lalu menuju ke arah dapur untuk mendapatkan snek lewat malam dan jus oren.
Setelah menyediakan semua makanan dan minuman, aku kembali ke ruang tamu.
Aku meletakkan makanan dan minuman di atas meja dihadapan aku lalu terus duduk di atas sofa, menunggu berita untuk habis siaran.
Boringnya....
nak buat ape ye ??
Jimin ?
Dia ade dekat atas, buat kerja dia. Aku taknak ganggu dia . Takut nanti dia stress pulak. Yelah kan, dia kan dah bergelar ' ceo ' mestilah ade banyak kerja sedikit.
Nampak gaya terpaksa lahh tunggu berita ni habis..
Jimin P.O.V :
Dingg!!
Ding !!
Aku menjeling ke arah phone aku yang tak habis2 bunyi menandakan ada message baru masuk.
Aku berdiri dari meja kerja lalu mencapai phone aku yang terletak di atas katil.
Aku membuka phone tersebut.
' 4 messages from Sohee '
Hishhh, dia ni nak ape lagi?? Tak faham bahasa betullah.
Aku membuka chat tersebut.
Sohee :
jiminnn, sayangSohee :
dengarlah ape yang saya nak explain ni.Sohee :
saya tak suka pun dengan dia. Saya terpaksa berbuat demikian sebab saya terdesak. Saya perlukan wang untuk beli baju photoshoot baru .Sohee :
Tolonglah balas saya, sayangYou :
Kau nak ape lagi? Sudah lah tu. Move on jelah. Aku tak suka lah perempuan mcm kau ni.Sohee :
Ape awak merepek ni sayang?? Bukan dulu kita dah janji ke nak bersama buat selamanya??You :
Perjanjian tu dah terputus lama setelah ape yang kau pernah buat kat aku.Sohee :
Saya masih sayang awak, sayang.
YOU ARE READING
my life || jimin
Fanfiction[ complete] 🌸 -; Bahagia? Aku harap suatu hari nanti akan wujud perkataan itu di dalam hidup kami berdua. Kang Yoorin × Park Jimin [Highest Rank] 🌙 #3 in malayfanfic #23 in ego #154 in wife #436 in btsjimin 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 :- 15 DECEMBER 2017. �...